Narra Chihiroʀᴇɢʀᴇꜱᴇ ᴀ ᴄᴀꜱᴀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴄᴀɴꜱᴀᴅᴀ, ʜᴏʏ ᴛᴜᴠɪᴍᴏꜱ ᴍᴜᴄʜᴏ Q ʜᴀᴄᴇʀ ᴇɴ ʟᴀ ᴇꜱᴄᴜᴇʟᴀ, ᴛᴇɴɢᴏ ᴛᴀʀᴇᴀ ᴅᴇ
ᴄɪᴇɴᴄɪᴀꜱ ʏ ɢᴇᴏɢʀᴀꜰɪᴀ, ꜱᴏɴ ʟᴀꜱ ᴍᴀᴛᴇʀɪᴀꜱ, Q ᴍᴇ ᴄᴜᴇꜱᴛᴀɴ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ ᴘᴇɴꜱᴇᴇɴ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ᴀʙʀɪ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇ ᴍɪ ᴄᴀꜱᴀ ᴍᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴄᴏɴ ᴍɪꜱ ᴘᴀᴅʀᴇꜱ ᴘᴇʟᴇᴀɴᴅᴏ, ꜱᴏʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴏꜱ ɪɢɴᴏʀᴇ ʏ ᴍᴇ ꜰᴜɪ ᴀ ᴍɪ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ
ᴍᴇ ꜱᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ᴍɪ ᴇꜱᴄʀɪᴛᴏʀɪᴏ ʏ ᴍᴇ ᴘʀᴏᴘᴜꜱᴇ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴍɪ ᴛᴀʀᴇᴀ ᴇꜱᴛᴜᴠᴇ ʜᴀᴄɪ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴏʀ 2 ʜᴏʀᴀꜱ ʜᴀꜱᴛᴀ Qᴜᴇ ᴇʀᴀ ʟᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ, ᴍᴇ ᴄᴀᴍʙɪᴇ ᴅᴇ ʀᴏᴘᴀ, ᴍᴇ ᴘᴜꜱᴇ ᴜɴ ᴘɪᴊᴀᴍᴀ ʏ ʙᴀᴊᴇ ᴀʟ ᴄᴏᴍᴇᴅᴏʀ ᴅᴏɴᴅᴇ ꜱᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴘʀᴇᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ, ꜱᴏʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴍᴇ ꜱᴇɴᴛᴇ ꜱɪɴ ᴅᴇᴄɪʀ ɴᴀᴅᴀ ʏ ᴇꜱᴘᴇʀᴇ ᴀ Qᴜᴇ ꜱɪʀᴠɪᴇʀᴀ ʟᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ.
ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴍᴇɢᴜᴍɪ ꜱɪᴇᴍᴘʀᴇ ꜰᴜᴇ ᴜɴᴀ ᴍᴜᴊᴇʀ ʜᴏɴᴇꜱᴛᴀ ʏ ᴀᴍᴀʙʟᴇ ʜᴀꜱᴛᴀ ꜱᴇ ᴄᴀꜱᴏ ᴍɪ ᴘᴀᴅʀᴇ, ʜᴀʀᴜᴛᴏ ᴍɪ ᴘᴀᴅʀᴇ ᴇꜱ ᴍᴜʏ ᴀʀʀᴏɢᴀɴᴛᴇ ʏ ᴜɴ ᴍᴜᴊᴇʀɪᴇɢᴏ, ᴍɪ ᴍᴀᴅʀᴇ ꜱᴇ ᴇɴᴛᴇʀᴏ 2 ᴀÑᴏꜱ ᴅᴇꜱᴘᴜᴇꜱ ᴅᴇ Qᴜᴇ ꜱᴇ ᴄᴀꜱᴀʀᴀɴ, ᴀʜɪ ᴇᴍᴘᴇᴢᴀʀᴏɴ ᴀ ᴘᴇʟᴀʀ ᴇꜱᴛᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ᴜɴ ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴅᴇꜱᴇᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ, ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ᴀ ᴍɪ ᴍᴇ ᴅᴀ ɪɢᴜᴀʟ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀꜱ ꜰᴏʀᴍᴀꜱ ꜱɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ᴍɪ ᴍᴜɴᴅᴏ.
ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴀᴄᴀʙᴇ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ ʀᴇᴄᴏɢɪ ᴍɪ ᴘʟᴀᴛᴏ, ᴍᴇ ꜰᴜɪ ᴀ ᴍɪ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴛᴇʀᴍɪɴᴇ ʟᴀ ᴛᴀʀᴇᴀ ʏ ᴍᴇ ꜰᴜɪ ᴀ ʙᴀÑᴀʀ, ꜱᴀʟɪ ᴅᴇ ʙᴀÑᴀʀᴍᴇ, ᴍᴇ ᴄᴀᴍʙɪᴇ, ᴀᴘᴀɢᴜᴇ ᴍɪ ʟᴀᴘᴛᴏᴘ ʏ ᴍᴇ ᴀᴄᴏꜱᴛᴇ ᴀ ᴅᴏʀᴍɪʀ.
ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴅᴇꜱᴘᴇʀᴛᴇ, ɴᴏ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴍɪ ᴄᴀꜱᴀ, ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴍɪ ᴀɴᴛɪɢᴜᴀ ᴇꜱᴄᴜᴇʟᴀ ᴘʀɪᴍᴀʀɪᴀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ꜰᴜᴇ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀᴅᴀ, ᴊᴀᴍᴀꜱ ꜱᴜᴘɪᴍᴏꜱ ᴇʟ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ʟᴀ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀʀᴏɴ, ᴍᴜᴄʜᴏꜱ ᴅɪꜱᴇɴ Q ꜰᴜᴇ ᴜᴛɪʟɪᴢᴀ ᴀɴᴛɪɢᴜᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴇɴᴄᴇʀʀᴀʀ ᴀ ᴜɴᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ, ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ɴᴏ ᴄʀᴇᴏ ᴇɴ ᴇꜱᴀꜱ ᴄᴏꜱᴀꜱ ꜱᴇ ᴍᴇ ʜᴀᴄᴇɴ ʀɪᴅɪᴄᴜʟᴀꜱ, ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴜɴᴀ ʟɪɴᴛᴇʀɴᴀ ʏ ᴍᴇ ᴘʀᴏᴘᴜꜱᴇ ᴀ ɪɴᴠᴇꜱᴛɪɢᴀʀ.
₲Ɽ₳₦ ɆⱤⱤØⱤ
ᴇꜱᴛᴜᴠᴇ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ʜᴀꜱᴛᴀ Q ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴛʀᴀꜱᴇʀᴀ, ʏ ᴠɪ ᴜɴᴀꜱ ʜᴜᴇʟʟᴀꜱ ᴍᴇ ᴀᴄᴇʀQᴜᴇ ᴛᴏQᴜᴇ ᴄᴏɴ ᴍɪꜱ ᴅᴇᴅᴏꜱ ᴇꜱᴏꜱ ꜰʟᴜɪᴅᴏꜱ ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ʀᴏᴊᴏ ʏ ʟᴏ ᴏʟɪ ᴍᴇ Qᴜᴇᴅᴇ ᴘᴀʀᴀʟɪᴢᴀᴅᴀ............. ᴇʀᴀ ꜱᴀɴɢʀᴇ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ꜰʀᴇꜱᴄᴀ, ᴍᴇ ᴘʀᴏᴘᴜꜱᴇ ᴀ ꜱᴇɢᴜɪʀ ʟᴀꜱ ʜᴜᴇʟʟᴀꜱ ʜᴀꜱᴛᴀ Q ʟᴀꜱ ʜᴜᴇʟʟᴀꜱ ᴍᴇ ᴅɪʀɪɢɪᴇʀᴏɴ ᴀʟ ɢɪᴍɴᴀꜱɪᴏ, ɪɴᴠᴇꜱᴛɪɢᴜᴇ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴜɴᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴄᴇʀʀᴀᴅᴀ
ᴄ:ᴍᴀʟᴅɪᴄɪᴏɴ!.... ᴇꜱᴛᴀ ᴄᴇʀʀᴀᴅᴀ ꜱᴜᴘᴏɴɢᴏ, Q ᴛᴇɴɢᴏ Q ʙᴜꜱᴄᴀʀ ᴜɴ ʟʟᴀᴠe
ᴇꜱᴛᴜᴠᴇ ʙᴜꜱᴄᴀɴᴅᴏ ʜᴀꜱᴛᴀ Q ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴍᴀꜱ ʜᴜᴇʟʟᴀꜱ ʏ ᴍᴇ ᴘʀᴏᴘᴜꜱᴇ ᴀ ꜱᴇɢᴜɪʀʟᴀꜱ ᴍᴇ ᴅɪʀɪɢɪᴇʀᴏɴ ᴀ ʟᴀ ᴘɪꜱɪᴄɪɴᴀ ʏ ꜱᴇɢᴜɪ ꜱɪɢᴜɪᴇɴᴅᴏ ʟᴀꜱ ʜᴜᴇʟʟᴀꜱ ʜᴀꜱᴛᴀ Q ᴍᴇ ʟʟᴇᴠᴏ ᴀʟ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ᴅᴇʟ ᴄᴏɴꜱᴇʀᴊᴇ
ᴄ: ᴄᴀʀᴀᴊᴏ... ʜᴜᴇʟᴇ ᴀ ᴍɪᴇʀᴅa
ᴇꜱᴛᴜᴠᴇ ᴠɪᴇɴᴅᴏ Q ᴘᴏᴅɪᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ʜᴀꜱᴛᴀ Q ᴠɪ ᴜɴᴀ ᴄᴀʀᴛᴀ Qᴜᴇ ᴅᴇᴄɪᴀ "ʟᴀꜱ ꜰʟᴏʀᴇᴄᴇꜱ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴇᴢᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀ ʟʟᴇɢᴀᴅᴀ ᴅᴇ ʟᴀ 魔女"
ᴍᴇ Qᴜᴇᴅᴇ ɪɴᴛʀɪɢᴀᴅᴀ ᴄᴏɴ ᴇꜱᴀ ᴄᴀʀᴛᴀ ᴘᴇʀᴏ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴇ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ ʏ ᴍᴇ ꜰᴜɪ, ꜱᴇɢᴜɪ ʟᴀꜱ ʜᴜᴇʟʟᴀꜱ ʜᴀꜱᴛᴀ ᴜɴᴀ ᴍɪɴɪ ᴄᴀꜱᴀ ᴅᴏɴᴅᴇ ɢᴜᴀʀᴅᴀɴ ʟᴀꜱ ᴄᴏꜱᴀꜱ ᴅᴇ ɴᴀᴛᴀᴄɪᴏɴ ʟᴀ ᴀʙʀɪ ʏ ᴍᴇ Qᴜᴇᴅᴇ ᴘᴇᴛʀɪꜰɪᴄᴀᴅᴀ... ʜᴀʙɪᴀ ᴍᴜᴄʜᴀ ʙᴀꜱᴜʀᴀ ᴜɴᴀ ᴘɪɴᴛᴜʀᴀꜱ ᴅᴇ ᴇʟ ᴀɴᴛɪɢᴜɪᴏ ᴊᴀᴘᴏɴ ʏ ᴜɴ ꜱɪᴍʙᴏʟᴏ ᴅᴇ ᴜɴ Cɪʀᴄᴜʟᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴇꜱᴛʀᴇʟʟᴀ ʏ ᴜɴᴀ ᴄᴀʙʀᴀ ᴇɴ ᴍᴇᴅɪᴏ.... ᴛᴏᴍᴇ ʟᴀ ʟʟᴀᴠᴇ Q ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴍᴇᴅɪᴏ ᴅᴇ ᴇꜱᴛᴇ ʏ ꜱᴀʟɪ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴀʜɪ.
ᴄᴏʀʀɪ, ꜱɪɴ ᴍɪʀᴀʀ ᴀᴛʀᴀꜱ, ꜱᴇɴᴛɪa ᴄᴏᴍᴏ ᴍᴇ ᴘᴇʀꜱᴇɢᴜɪᴀɴ, ᴇɴᴛʀᴇ ᴇɴ ᴇʟ ɢɪᴍɴᴀꜱɪᴏ ʏ ᴄᴇʀʀᴇ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇ ɢᴏʟɢᴇ, ᴍᴇ ᴄᴏʟᴏQᴜᴇ ᴅᴇ ᴇꜱᴘᴀʟᴅᴀꜱ ᴘᴀʀᴀ ꜱᴇɴᴛᴀʀᴍᴇ ᴜɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ʏ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀʀ ᴇʟ ᴀɪʀᴇ, ᴇɴ ᴇꜱᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ꜱᴇɴᴛɪ ᴄᴏᴍᴏ Qᴜᴇʀɪᴀ ᴇɴᴛʀᴀʀ, ᴛᴇɴɪᴀ ᴍɪᴇᴅᴏ ᴀɢᴀʀʀᴇ ᴜɴ ᴛᴀʙʟᴀ ʏ ʟᴀ ᴄᴏʟᴏQᴜᴇ ᴇɴ ᴇʟ ᴍᴀɴɪʙʀᴜɪᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ, ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ʟᴀ ᴀꜱᴏᴛᴀʙᴀɴ ᴄᴏɴ ᴍᴀꜱ ꜰᴜᴇʀᴢᴀꜱ ꜱᴀʟɪ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴀʜɪ, ᴀʙʀɪ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇ ɢᴏʟᴘᴇ ʏ ʟᴀ ᴄᴇʀʀᴇ ᴄᴏɴ ʟʟᴀᴠᴇ.
ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴍɪʀᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇɴꜰʀᴇɴᴛᴇ ᴠɪ ᴜɴ ᴀʀʙᴏʟ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴇᴢᴏ, ᴍᴇ ᴀᴄᴇʀQᴜᴇ.
ᴄ: ʜᴇʀᴍᴏꜱᴏ ᴘᴇʀᴏ Qᴜᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴜɴ ᴀʀʙᴏʟ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴇᴢᴏ ᴀQᴜɪ ɴᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴀᴠᴇʀʟᴏ ᴠɪꜱᴛᴏ.
ꜱᴇɢᴜɪ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴏꜱ ꜱᴀʟᴏɴᴇꜱ ᴇɴᴛʀᴇ ᴀʟ ᴅᴇ ᴍᴜꜱɪᴄᴀ ʙᴀᴊᴇ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴜɴ ꜱᴏᴛᴀɴᴏ ᴘᴇʀᴏ, ᴇꜱᴛᴀ ᴄᴇʀʀᴀᴅᴏ, ꜱᴀʟɪ ᴅᴇ ᴀʜɪ ʏ ᴍᴇ ꜰᴜɪ ᴀ ᴍɪ ᴀɴᴛɪɢᴜo ꜱᴀʟᴏɴ ᴅᴇ ᴄʟᴀꜱᴇꜱ, ᴠɪ ᴜɴᴀ ʟʟᴀᴠᴇ ʟᴀ ᴀɢᴀʀʀᴇ ᴘᴇʀᴏ... ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏʟᴛɪᴇ ᴠɪ ᴀ ᴜɴᴀ ᴍᴜᴊᴇʀ ᴅᴇ ᴘᴇʟᴏ ɴᴇɢʀᴏ ᴜɴ ꜱᴏᴍʙʀᴇʀᴏ ʀᴏꜱᴀ ʏ ᴜɴ ᴠᴇꜱᴛɪᴅᴏ ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ʙʟᴀɴᴄᴏ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ Qᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴅᴇᴄɪʀᴍᴇ ᴀʟɢᴏ... ʟᴜᴇɢᴏ ᴅᴇꜱᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴏ, ᴛᴇɴɪᴀ ᴍɪᴇᴅᴏ ꜱᴀʟɪ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴀʜɪ, ᴍᴇ ꜰᴜɪ ᴀʟ ꜱᴀʟᴏɴ ᴅᴇ ᴍᴜꜱɪᴄᴀ ʏ ᴀʙʀɪ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ.
𝙖𝙝𝙞 𝙛𝙪𝙚 𝙙𝙤𝙣𝙙𝙚 𝙚𝙢𝙥𝙚𝙯𝙤 𝙩𝙤𝙙𝙤...
ESTÁS LEYENDO
ㄒ卄乇 爪丨爪丨匚
Horror≿━━━━༺❀༻━━━━≾ Chihiro takahashi es una chica de japón tiene 15 años va en secundaria, tiene muy pocos amigos ya que algunos dicen q es rara, en casa sus padres pelean ya sea por cualquier estupidez, pero cuando duerme tiene sueños raros donde esta...