אני מקווה שתהנו מהסיפור!!
תקציר: אמו של לואי נרצחה באכזריות לפני כחודשיים.ומאז...ללואי יש סיוטים .הוא סובל מרגשות אשמה על שלא הגן עלייה.מזל שיש את הארי שיסביר לו,הארי תמיד שם.
⚠️⚠️ מי שרגישה לא לקרוא יש פה דברים קצת חולניים!!!
תהנווואני קם מההתנשפויות שלו והרעידות, הצרחות והיבבות. כמו בכל לילה בחודשיים האחרונים,הוא שוב חולם על זה.
״לו.. היי לו אני כאן, תתעורר קדימה ״.
כמעט אמרתי שזה רק חלום... אבל זה לא , נכנסים לו בחלומות דברים אמיתיים שקרו ונכנסו לו בתת מודע.גופו הפסיק לרעוד ורק קול הבכי מילה את החדר. זה כואב לי כל כך לי לראות אותו ככה. הוא מתמודד עם כול כך הרבה. התישבתי והבאתי אותו על חיקי, הוא קבר את פניו בחזי ומשך באפו.
״ס-סליחה ש-ששוב הערתי אותך האז. אני- א- אולי אני אלך לישון בס-סלון ותוכל לישון בשקט.״ אמר בקול רועד.
״לו תסתום. אם אתה באמת חושב שאתן לך לישון לבד אתה טועה. והכל בסדר אני גם אשאר ער ולא אלך לישון בשבילך כל לילה״ ידי לטפה את גבו , מנסה להרגיע אותו.
״אבל אתה- מה הבעיה שאלך לישון בסלון ותוכל לישון בשקט? אתה ג-גם עייף״ קולו נרגע קצת .
״לו. בובאר, מלאך. אם אתה הולך לישון בסלון אני בא לישון על הריצפה לידך״ החלטתי.הוא נאנח והבין שכבר אין לו דרך לשנות את דעתי . ״טוב..״ ענה .
״חלמת שוב ?״ ידי עלתה לשיערו . הוא הנהן. ״ אתה רוצה לספר לי על מה הפעם?אולי זה ירגיע אותך?״*״לא!! שלא תעזי לקפוץ!״ קול הדהד. ״אבל מה הבעיה ? הכל כל כך צבעוני למטה ופה קר וחשוך״ ״בבקשה אמא... את מסוממת . אין שום צבעים למטה את רק הוזה. בבקשה רק קחי צד אחורה״ יבב בנה, היא הסתובבה ״יופי אמא.יופי תתקדמי אלי קחי צעד לכיוון שלי עכשיו , לקדימה״. ״אבל.. לולו.. אמרת צעד אחורה-״ ״לאאא אמא!!! לאאא!!״ היא נפלה.
״אני צוחקת!!!! תראה אני בכלל פה מאחוריך!!״, פתאום הופיעה מאחוריו. החיול שלה היה מפחיד, ורחב יותר מהרגיל.יותר שיניים הופיעו ועינה כהות וקרות, היא התקרבה ובלי לשים לב... דחפה אותו מהגג הגבוה ״אההה!!!!״ צרח לואי.*החלום כאילו הספיק ועבר לסצנה אחרת. פתאום הוא יושב ללא שריטה ואין קולות של אמבולנסים,אבל הוא בבית חולים.
*הוא יושב ליד אמו השכובה בבית החולים, יש בראשו מחשבה שהיא אמורה להיות בבית משוגעים אבל הוא לא מבין למה. ״תינוק שלי...למה אתה יושב רחוק? תתקרב״ לוחשת,וראשו צורח שזו טעות אבל הוא לא מקשיב,ומתקרב אליה.״היא תופסת בידו..״לא קרוב מספיק מותק..בוא שכב לידי״ והוא מרגיש שצריך לדחוף אותה ולרוץ החוצה אבל זו אימו...הוא נשכב לצידה. פתאום הידיים שלה עולות למעלה ענייה. והיא לוחצת חזק. כמעט מוציאה אותן. ״אמא! מה את עושה אלוהים?!״ הוא טופס בידה חזק ומושך . פתאום היא פותח את ענייה והן שחורות. הוא רואה במכשיר שליבה כבר לא פועם אבל היא מסתכלת עליו. הוא מיבב. מה זה הסיוט הזה לעזאזל? ״לא.. זה חולני אמא זה מטריד זה פאקינג לא נורמלי!״ הוא צועק כל עצמו בחלום. היא תופסת את ידו מושכת אותו למיטת בית החולים. והוא צורח ונאבק . יודע שזאת לא אימו . זה איזה שד. איזה מפלצת והוא היה צריך להקשיב לראשו וללכת מההתחלה. היא עולה מעליו לוקחת את כריך בית החולים וחונקת אותו. והוא ממשיך לצרוח ולהיאבק . אבל משהו מציל אותו.
״לו... היי לו אני כאן,תתעורר קדימה״.*״ו... וזהו״. לואי סיים.
״פאק לו זה לא נורמלי...אולי-בכל זאת תיקח כדור?״שאלתי בשקט,יודע שזה יכול להרגיז אותו. ״הארי אני לא משוגע! אני לא צריך כדורים!״צעק עלי. שיט.״לואי זה לא קשור. לא אמרתי שאתה משוגע. זה שאתה לוקח כדורים לא אומר שאתה משוגע. זה יעזור לך לישון.אני אומר את זה מדאגה ואתה יודע את זה.״
הסברתי קצת מרים את קולי.״א-אני אצליך לישון בלי סיוטים אחר כך..האז?״ לחש לי. ״כן מלאך.. אני מבטיח. זה יעזור לך. ואני יודע שאתה בתקופה קשה כל כך עם כך מה שקרה, אמך נהרגה באכזריות ואתה מאשים את עצמך שלא שמרת עליה... אז בחלומות.. היא כאילו מתנקמת בך. אבל היא לא בוּ , זה רק המחשבות, והכדורים יפסיקו את המחשבות האלו... אתה תהייה יותר טוב,אני מבטיח״. אמרתי לו שיבין מה קורה לו בעצם. הוא הנהן בראש מושפל
״אז...תהיה איתי? שאני לוקח״ הסתכל עלי .״זאת לא שאלה מלאך. כבר אחזור״
קמתי מהמיטה והלכתי לכיוון המדרגות, ירדתי להביא לו כוס מים.אם הכדורים לא יעזור לו? אני דואג..הוא ממש סובל וזה מכאיב לי.. החלום שלו היה נורא. כולם. אני מקווה שהכדורים יעזור ושהמצב לא יחמיר.
עליתי חזרה למעלה עם כוס מים, רואה שלואי כבר הוציא את 2 הכדורים מהשידה.״אני גאה בך לו. באמת,ואני מקווה שהמצב ישתפר. ילד יפה..״
ישבתי לידו והבאתי לו את כוס המים.הוא לקח את הכדורים והוציא אנחה.
״אתה מדהים לו... בוא תחזור לישון.אני שומר עליך״ לחשתי לו. הוא עלה על חזי ונישק לקו הלסת שלי. ״תודה האזה,אני אוהב אותך.״ לחש לי רגוע. ״גם אני אוהב אותך,עכשיו,תעצום עניים.אני פה.. אני תמיד כאן.״המשכתי ללחוש לו דברים מתוקים וללטף את גופו, הוצאתי נשיפה רכה... לעזאזל ?אני מאוהב בו. ואני נשבע אלוהים . אני נשבע שלא אעזוב אותו לעולמים.
YOU ARE READING
Stories with one chapter~L.S~
Short Storyזה ספר וואנשוטים אין יותר מידי מה לדבר בתחילת כל סיפור יהיו האזהרות הזכויות שמורות לי כמובן וזהווווו מקווה שתהנווו❤️