╭──────༺♡༻───────╮
[𝙔/𝙉]= 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙣𝙖𝙢𝙚[𝙇/𝙉]= 𝙇𝙖𝙨𝙩 𝙣𝙖𝙢𝙚
[𝙎/𝙉]= 𝙨𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙣𝙖𝙢𝙚
[𝙈/𝙣]= 𝙈𝙤𝙢 𝙣𝙖𝙢𝙚
𝙁/𝙁/𝙉]= 𝙁𝙖𝙫𝙤𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙛𝙡𝙤𝙬𝙚𝙧 𝙣𝙖𝙢𝙚
╰───────༺♡༻───────╯
𝙉𝙤 𝙤𝙣𝙚𝙨 𝙋.𝙤.𝙫𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙹𝚞𝚕𝚢 1𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚈/𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚛𝚛𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚝 𝚐𝚊𝚖𝚎𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝙺𝚎𝚗𝚖𝚊 𝚊 𝚐𝚒𝚏𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚗𝚒𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚛𝚢. 𝚂𝚎𝚎 𝙺𝚎𝚗𝚖𝚊 𝙺𝚘𝚣𝚞𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚈/𝚗 𝙻/𝚗 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝 𝚊 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚗𝚘𝚠. 𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚈/𝚗 𝚑𝚊𝚍 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚍𝚎𝚠 𝚅𝚊𝚕𝚕𝚎𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚔𝚎𝚗𝚖𝚊 𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝙰𝚗𝚒𝚖𝚊𝚕 𝙲𝚛𝚘𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐
𝙔/𝙣 𝙋.𝙤.𝙫
"𝙾𝚔 𝚖𝚊'𝚊𝚖 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚘𝚝𝚊𝚕 𝚒𝚜 $24.75" 𝚃𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚜𝚑𝚒𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚕𝚕𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚙𝚊𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚕𝚢 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚜𝚔𝚊𝚝𝚎𝚋𝚘𝚊𝚛𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚗𝚊𝚌𝚔𝚜 𝚌𝚞𝚣 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚔𝚎𝚗𝚖𝚊 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚛𝚜𝚝𝚢 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚋𝚢 2:30 𝚙𝚖 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑 𝚙𝚊𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚘𝚟𝚎𝚛. 𝙸 𝚞𝚗𝚕𝚘𝚌𝚔 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 11:30 𝚊𝚖 '11:30 𝚜𝚘 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 4 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚜𝚘 𝚕𝚎𝚝'𝚜 𝚑𝚞𝚛𝚛𝚢'.
𝙆𝙚𝙣𝙢𝙖'𝙨 𝙋.𝙤.𝙫
𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚠𝚘𝚔𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝙶𝚒𝚛𝚕𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚛𝚒𝚗𝚐𝚝𝚘𝚗𝚎 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 '𝚐𝚛𝚎𝚎𝚗 𝙷𝚒𝚕𝚕 𝚣𝚘𝚗𝚎' 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚜𝚘𝚗𝚒𝚌 𝚊𝚝 12:20 𝚙𝚖. 𝙰𝚜 𝙸 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚐𝚎𝚛 𝙸 𝚞𝚗𝚕𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚎𝚗𝚝 𝚖𝚎 𝚒𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍 '𝙷𝚎𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢! 𝚆𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢. 𝙰𝚕𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 1𝚜𝚝 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝙰𝚗𝚗𝚒𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚛𝚢!' 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚡𝚝. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚗 𝚊𝚜 𝙸 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚞𝚛 𝙰𝚗𝚗𝚒𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚛𝚢 𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚍 𝚃𝚛𝚒𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚊𝚗 𝚋𝚊𝚐 𝚂𝚒𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢 𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚊𝚗 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚎𝚗𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚙𝚓𝚜.
YOU ARE READING
☆Haikyuu Oneshot's |X Reader|☆
RomanceI'm remaking some of the oneshots! Feel free to request anyone from Haikyuu!