#1 | Delirmek

10 1 0
                                    

Stark arkadaşlarının cenazesinde sessiz bir şekilde ağlıyordu. Ona göre bu olaylar onun suçu idi. Eğer orada olsaydı, belki, arkadaşlarını kurtarabilir di. Ya da en kötü ihtimal ile oda arkadaşları ile birlikte ölürdü.

Stark içten içe düşünür iken, Steve Rogers; namı diğer Old Captain America yanına oturdu. Stark'ın gözünün içine baktı, daha sonra da sırtını sıvazladı.

"Biliyor musun, Stark." Rogers söze girdi. "Onu, Peggy'yi, tam tamına 70 yıl boyunca bekledim. Her akşam onu düşünerek uyudum ben. Sonra, ona kavuştum. Ama şimdi başka bir evrenden gelen kaçık Bir cadı tarafından öldürüldü... Ama şunu bilmelisin dostum; Her ne olursa olsun, hiç bir zaman bükülme men gerek. Bunu bir düşün istersen." Sözü bittikten hemen sonra Stark'ın yanından kalktı, ve tekrar dan cenaze ye katıldı.

Stark, Rogers'ın sözlerini iyice düşündü, düşündü ve düşündü. Ve üç gün sonra Rogers'ın haklı olduğunu anladı. Yas tutup ağlamak vakit kaybı idi. Eğer onları gerçekten önemsiyor ise onlar için birşey yapmalı idi. Sonunda kendini toparladı ve işe koyuldu.

Yeni bir zırh yapacaktı. Bu zırh en yüksek sıcaklığa, en düşük sıcaklıklara, hemde sonsuzluk taşlarının enerjisine dayanabilecek yüksek teknolojili bir zırh olacaktı.

Stark bu zırh için Nano-Tech, vibranyum veya Adamantium kullanmak yerine daha da iyi bir şey kullanmak istedi. Daha yeni uzayda keşfettiği özel bir canlıyı Temel alarak yapacaktı bu zırhı. Simbiyotları.

İnceleme için getirdiği yaratıklardan birisini gizlice Stark İndustries'den aldı, ve kendi zırhları'nı ürettiği garajına getirdi. Çalışmaya başladı. İlk önce simbiyot'a Nano-Bot'lar, ve Adamantium-vibranyim karışımı enjekte etti. Daha sonra Nano-Bot'ları derisinin altında ki çipi algılaması için tekrar dan kodla dı. Toplam 2 haftalık bir çalışmanın ardından, zırh tamamlanmış idi. Ama bir sorun vardı. Göğüsün de ki ark reaktörü zırh'a yeterli enerjiyi sağlayamıyor du. Bu yüzden son çare olarak uzun zamandır sakladığı Zihin taşını da ek olarak zırha yerleştirdi.

İşe yaramıştı! Zırh tam kapasite ile çalışıyordu. Şimdi sadece deneme sürüşü yapması lazımdı. Stark hemen zırhı yanına çağırdı, giydi. İlk başta bir sorun yoktu, ama sonra çok yüksek bir acı hissetmeye başladı. Sanki kafası, Zihni, parçalanıyor idi. Zırhı çıkarmaya çalıştı fakat ise yaramıyordu. Zihin taşı alında bulunuyor du. Ama orası yeteri kadar kalın değildi ve bu yüzden Stark'ın zihnini yemeye başlamıştı. Bir dakika kesintisiz acının sonunda Tony bayıldı. Üç saat sonra tekrar uyanan Stark ilk olarak etrafına baktı. Ve daha sona yüzünü korkunç bir gülümseme kapladı. "Sonunda." Dedi "Sonunda hazırım."

Devam edecek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Superior Iron-Man: REVENGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin