Mala sort???

10 2 2
                                    

Abril

Sembla que avui no es el meu dia ja que els seients anaven de 2 en 2, o sigui, dues butaques, després el passadís i 2 butaques més. El problema era que la Clara i la Laura anven juntes a un costat de la fila i jo sola, amb un noi bastant alt, una mica tímid i era molt clar que no sabia res de moda, molt mes negat que jo! Vam xerrar unes hores per passar el temps ell no deia gaire cosa pero despres ja va anar dient molt més. Em va explicar que tenia 17 anys, que estudiaba informàtica, jugaba a basquet i sobretot que ell era de Girona i havia vingut ha passar un mes amb els seus amics a TOKIO.

-I on són els teus amics?-vaig pretuntar per curiositat.

-Mira al teu darrere -va dir amb un to misteriós.

Vaig mirar i vaig veure dos nois mig adormits que miraven el mòbil.

-Ai! Hola -em va dir un dels nois amb els cabells pèl-roig-. Sóc en Marc encantat -em va dir molt emocionat.

Mara de déu! S'ha de dir que en Marc era un déu! Quina cosa més maca com es pot ser tan guapo?! Jo de veritat em pregunto com s'ho fa la gent per ser tan guapa! Per favor Abril, no pensis amb aquestes coses, no fa res que el coneixes!

Quina preciositat quins ulls quin ''look'', quins músculs. No em va donar temps a dir-li res que ens van dir que ja arribavem em vaig posar tant nerviosa no sabia com reaccionar ni com fer res, era com si tingues un bloqueix mental, no podia mourem ni fer res, sort que van venir la Clara i la Laura... Vam baixar i els i vaig presentar les meves amigues. Vaig mirar el mòbil i eren les 21:45 PM.

-Voleu sopar amb nosaltres? -va dir la Clara molt emocionada després de veure en Kay un dels amics... De fet diria que tenim els nois clavats per cadascuna: Jo, amb l'Àlex (el del darrera de on seia, el que és tan guapo!), la Clara en Kay (estava al costat de l'Àlex) i per la Laura en Marc (el noi que seia al meu costat).

-Sí, es clar que sí! -van dir tots tres de cop.

-Doncs, nosaltres anem a l'apartament ens canviem i quedem  a les 7? Us va bé?-Els hi vaig dir molt nerviosa i sense parar de mirar a L'Àlex per veure com reaccionaria. Per sorpresa meva no va dir res dolent.

-Em pots donar el teu número, perqué així podrem parlar per si passa algo -va com intentant justificar-se i amb la cara més vermella que un pebrot.

-98 65 14 235. Ah! i ja de pas posa de nom Abrilsss -li vaig dir súper contenta-. És el meu sobrenom pels amics!

-Un sobrenom molt maco i tu a mi posem de nom com a Mark -em va dir.

Ai, que amable... Em vaig ficar súper vermella i vaig marxar corrents amb les meves amigues tot pensant que la meva ment pensa coses massa cursis i romàntiques.

-Per favor, es molt gran aquest apartament ara entenc el seu preu -va dir la Clara molt sorpresa.

La veritat és que si que era gran podien arribar a dormir-hi 10 persones. Aixó em va fer pensar que potser podriem convidar una nit als nois, segur que a la Clara i la Laura no els importa, al cap i a la fi, totes en treiem algo bo.

MARK: 

-A les 22:30 PM a el bar Togoshi❤

Jo:

-Ok! Ens veiemmmm❤

Els i vaig dir a les nenes. Com no van començar a insinuar que era una cita per nosaltres dos sols i van començar a imitar en Mark llançant petons a l'aire!

-Mua,mua,mua...-no paraven de dir les meves amigues

Després d'unes hores  de maquillatge, dutxa, pentinat, vestit... Era l'hora de marxar. Vam intentar anar a l'ubicació fent servir Google Maps però no sé com ens vam perdre per un carrer molt oscur i vell, molt ambientat a l'edat antiga. Així que vaig decidir trucar a en Marc i ell ens va indicar com arribar fins al restaurant. La veritat no sé com ja se sap tots els carrersi llocs més importants amb només mig dia a la ciutat. Segurament perqué deuen haver aprofitat més el temps...

-Que?!- vaig dir "en veu baixa" a  les meves amigues, només hi havien taules de dos. Em vaig començar a estressar!

-Vols seure amb mi? -em va dir en marc- No és una cita, només un menjar d'amics! -Va dir de cop quan va veure perqué estava fent tan mala cara.

-Sí...-li vaig respondre amb la veu que amb tremolava.

Ens vam asseure.

_____________________________

Holaaaaaaa,

Esperem que aquesta petita història us faci despertar interés i que la disfruteu moltíssím!!!

Esperem que tot-hi que no tingui gaire èxit la seguiu valorant, com nosaltres.

P.d. La de dalt ^ és l'Abril! 😀

Seguiu-nos i feu click a l'estrelleta!

Muaaaaaaaaaak!❤



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 23, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tokio romancesWhere stories live. Discover now