1) "Totul incepe de undeva."
2) "Educația ar trebui să evolueze permanent. Nu ar trebuie să gândim in cutie."
3) "Un om nobil continuă să se străduiască fără incetare."
4) "Continuă să cauți chiar si atunci când ai reusit."
5) "Nu ar trebui să studiem doar pentru glorie si faimă."
6) "A studia inseamnă să fii umil".
7) "Ar trebui să inveți să te relaxezi in timp ce studiezi."
8) "Trebuie să fii precaut si să-ți amintesti că viața are o valoare mai mare decât orice."
9) " Putem depinde doar de noi insine."
10) "Inainte să murim, ar trebui să facem ceva semnificativ."
11) "Nu te simți cald in interior când te gândesti la artificii?"
12) "Fiecare persoană are dorințe."
13) "Studiați lucrurile pentru a dobândi cunostințe. Dobândiți cunostințe prin studiul lucrurilor. Cu cunostințe, cineva va fi sincer. Cei sinceri vor fi drepți. Cei drepți se vor cultiva vineri. Odată cultivată, familia devine ordonată. Odată ce familia devine ordonată, țara devine organizată. Odată ce țara devine organizată, lumea devine pasnică."
14) "Indiferent că sunt impărați sau oameni, fiecare ar trebui să ia autocultivarea drept fundament."
15) "Ai aici cele patru comori ale studiului: pensule, cerneală, hârtie si piatră de cerneală."
16) "Un om nobil se străduieste fără incetare să profite de fiecare clipă de-a lungul vieții."
17) "O persoană devine meschină când este bătrână."
18) "Dacă nu stăpânesti mai intâi formula, nici măcar nu vei sti ce parte nu ințelegi despre ea. Ar trebui să stăpânesti mai intâi formula."
19) "Dacă vrei să obții un lucru măreț, emoția este cel mai rău lucru. Emoția este sentimentul cel mai lipsit de sens si cel mai slab lucru din lume."
20) "Cum ar trebui să te inving dacă ai făcut tot posibilul?"
21) "Când te confrunți cu un adversar puternic, trebuie să fii serios."
22)" Fă fapte bune pentru a aduce noroc."
23) "Dacă vrei să stii răspunsul, nu te poți baza doar pe noroc."
24) "Un om ințelept isi cunoaste limitele."
25) "Rațiunea nu constă in cât de tare este o persoană."
26) "Educația nu este o chestiune banală, nu ar trebui să se bazeze pe sentimente. In cele din urmă, ar trebui să se bazeze pe realizări reale."
27) "Toată lumea poate prospera invățând."
28) "Continuă să cauți chiar si atunci când ai reusit. Fii un savant serios in timp ce esti tânăr."
29) "Chiar si cel mai bun vânător nu poate primi nici o recompensă dacă nu există vânat."