Star tears කියන්නෙ fictional disease එකක්..
hanahaki මෙන්, Star tears ඇතිවීමට හේතුව ඔබ ආදරය කරන පුද්ගලයාගේ අසමසම ආදරයයි. පුද්ගලයෙකු තරු කඳුළු හඬන විට, ශබ්දයක් ඒ සමඟ පැමිණේ. (මෙය කුමන ශබ්දයක්ද යන්න නිශ්චිතව දක්වා නැත, එබැවින් මෙයින් අදහස් කරන්නේ එය කුමක්දැයි ඔබට තීරණය කළ හැකි බවයි. මම සිතන්නේ එය දිලිසෙන හෝ ජිංග්ලිං ශබ්දයක් මෙන් විය හැකිය ... සමහර විට වැටෙන තරුවක ශබ්දයක් නම් රෝග ලක්ෂණ දරුණු වේ/පුද්ගලයාට තරු කඳුළු රෝගයේ බරපතල තත්වයක් ඇත, ඔහුගේ ඡායාරූප ප්රතිග්රාහක ක්රියා කිරීම නවත්වන අතර ඔබ වර්ණ අන්ධ වේ. දුර්ලභ අවස්ථාවන්හිදී, ඔහුට මතක ශක්තියද අහිමි විය හැක.
තරු කඳුළු වැටෙන විට ඒවායේ වර්ණය හා දීප්තිය/බැබළීමක් ඇත. (සමහරවිට අවසාන වර්ණ අන්ධභාවය ඇති වන්නේ තාරකාවේ කඳුළු වැගිරෙන විට වර්ණ ඇති නිසාද?) තරු කඳුළු රෝගයෙන් සුව වීමට හෝ අවම වශයෙන් එය නැවැත්වීමට මාර්ගය ස්වභාවිකවම ඔබේ හැඟීම් නැවත ලබාගෙන ඔබ ආදරය කරන තැනැත්තා සමඟ සිටීමයි.කදුලුත් එක්ක තරු එන්නෙ නෑ.. ඒවගේ දිලිසෙන කදුලු එන්නෙ..
Wang Yibo
( වයස අවුරුදු 24 යි )
යුනිවර්සිටි එකේ අවසන් වසරේ ඉගෙනුම ලබන ශිෂයෙක් ශාන්ගෙ හොදම යාලුවෙක්..
Xiao Zhan
( වයස අවුරුදු 24 යි. )
යුනිවර්සිටි එකේ අවසන් වසරේ ශිෂයෙක්.. යීබොගෙ හොදම යාලුවෙක්..
.
.
.
.
.
.
. Dew 💕💫 කියවන්න කවුරු හරි ඉන්නවදෝ..
💫 One shot එකක්..
💫 හෙට උදේ හරි රෑ හරි දෙන්නම්..
💫 Please Vote and Comment❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Star tears ( one shot )✅
Short Storyඒක පාර්ශ්වික ආදරයෙන් පීඩා විදින ඔහුට ඔහුගේ ආදරය ලබා ගත හැකි වේවිද ?