Hali!Darcy vagyok!Darcy Dawn!
Jah tudom mire gondolsz, Darcy hajnal?Jaaaa igy van de én inádom a nevem.Juuuuj neked is eszedbe jutott Larry Stylinson a nevemről???Jajaaa,én is fan vagyok de ez más téma...
Elég fura vagyok.Vagyis nem tudom,olyan dolgokra vagyok képes ami elképesztő...Megvan az az érzés hogy..hmmm mi is az?Deja vu?Jaja az lesz az.Mikor valami történik és tökre olyan érzésed van mintha ez már megtörtént volna vagy megálmodtad volna?Persze azt te se hiszed el mert ilyen nem létezik...
Hát mégis...
Én képes vagyok rá...
Mármint amit megálmodok az meg is történik..
Talán ez egy családi örökség.A dédnagyim is képes volt erre..
Hogy hogyan jöttünk rá erre az egészre?Elég morbid,de 6 évesen megálmodtam hogy hogyan fog meghalni a dédnagyim..Elmondtam anyának ő meg eleve gyanakodott.És egy hét múlva megtörtént...Meghalt...
És borzasztó érzés volt....Aztán anyukám beavatott mindenbe..Azóta is voltak jó vagy rossz álmaim..Azt álmodtam hogy meghal az aranyhalam,hát meghalt szegény halacska.Azt álmodtam hogy kaptam egy kutyát.És azóta van nekem a kis Clifford.Igen ő egy kutya..Szóval igen...Ez vagyok én.Durva mi?
Egész életemben arra az álomra vártam ami végre a szerelemmel kapcsolatos,mert egyszerűen oda voltam a szerelemért.Vártam hogy mikor ér el engem is ez a csodálatos érzés.De nem volt semmi olyan álom.Semmi.Olyat bezzeg álmodtam hogy leszart egy galamb és persze az is megtörtént.De olyan hogy megtalálnám a nagy őt olyan soha.18 éves vagyok.És még csak az első csókom nem volt nem hogy elvesztettem volna a szüzességem.
De a körülöttem lévő kurvák már a WC-ben is basznak.Úristen félre ne értsd nem erre vágyom.Most csak panaszkodtam...
Szóval igen...
Még mindig azt a bizonyos álmot várom...Írta:
YOU ARE READING
Álmok hajnala
Fantasy✨Sziasztok!Ez a könyv nem az enyém,hanem az egyik barátnőmé,csak nem meri kirakni,ezért én kiraktam helyette,mert egy iylen könyv nem veszhet el csak úgy! Írta: @larry_09_28 (Retardált Niall🇨🇮❤️) -tök olyan érzés mintha már megtörtént volna vag...