Letusan gunung berapi....

21.1K 164 9
                                    

"OK abang sayang..... Ayu dah sudah ni... ya......" Disambut dengan suara suami nya yang tidak aku dengari itu.

Aku perlahankan permainan lidahku supaya senada dengan "message yang disampaikan"

"Ok bye.... muaah" Ayu terus mematikan telefonnya...

Sebaik sahaja Ayu meletakkan telefonnya, aku kuakkan peha Ayu supaya lebih mudah dan lebih luas penjajahan yang aku akan lakukan. Dengan tangan kiri aku ampukan punggung Ayu supaya sedikit terjungkit menjadikan posisinya punggung dan lembah segi tiga yang lembab itu lebih terangkat. Seperti harimau yang kelaparan aku terus terkam membenamkan lidah aku jauh ke dalam sambil aku menyedut hujung alur dimana terletaknya sebiji mutiara yang terpendam. Terjahan lidah yang pandai menyiksa itu terus memberikan getaran yang merenjat yang dapat dirasai oleh bahu aku yang menekan pehanya. Terkeluar jeritan nikmat Ayu yang sebentar tadi tertahan tahan kerana layanan telefon suaminya sebentar tadi....

Aku gerakkan lidah aku ke kiri, kanan dan ke atas dengan sesekali aku beri gigitan halus ke bibir lurah tersebut. Tiap perlakuan aku disahut dengan desahan yang kuat yang aku dengar beberapa kali sebelum ini. Cuma kali ini akulah pelakunya dan desahan Ayu aku rasakan lebih kuat dan lebih laju iramanya.

Ayu putarkan lidahku di dalam telaga nikmat itu, yang mula tertutup rapat sekarang sedikit renggang dengan permainan lidah aku dan juga kebanjiran yang melimpah. Licking and sucking adalah keistimewaan aku, yang aku dalami ilmunya melalui seorang janda beranak satu  yang menginap di Kampung Pandan. GRO yang berpengalaman dan tidak kurang hebat diranjang yang hampir hampir aku kahwini. Tapi itu cerita lain yang akan diceritakan di lain siri. Janda bernama Tasha itu memang gemar permainan lidah di pussy nya, kadang kadang hampir 15 minit aku 'dipaksa' bekerja keras di ruangan itu. 

Kemudian aku keluarkan lidah aku, dan aku jilat disekeliling farajnya dan menyedut nyedut di tepinya. Kemudian aku benamkan kembali lidah aku ke alur nikmat tersebut. Kali ini disambut dengan Ayu dengan... "AH AH you so good...abang...Ah...Ah... good...ermmmmmm ermmmm.  Kemudian aku lajukan pergerakan lidah aku... disambut dengan desahan kuat dan tiba tiba punggung Ayu bergetar dan tangan nya mengecengkam kuat rambut aku.  Getaran tersebut disambut dengan kebanjiran air lemak masin yang terus ke kerongkong aku. Ayu telah mencapai orgamsnya, dan sesekali dikepitnya kepala aku oleh pehanya terkuak kuak. Sudah pasti bagi Ayu menyukai permainan lidah aku ini kerana tidak semua wanita yang tahan atau dapat bertahan seperti Ayu.

Kemudiannya Ayu tegakkan badannya dan menarik lengan aku keatas "Come honey please fuck me... fuck me please...." rayuan seorang yang telah kehilangan arah kerana kenikmatan dan 'siksaan' yang dialami di lurah nikmatnya itu.

Setelah betul betul berada di atas Ayu dan dengan senjata terhunus yang berada di atas alur nikmatnya, tiba tiba Ayu bergerak dan memegang senjata aku. Ermmmm...." long and big" Ayu berkata sambil memandang tepat ke mata aku. "Long maybe but big not sure.... " aku balas dengan merendah diri, kerana aku mempunyai kawan yang bersaiz lebih besar tetapi tidak begitu panjang. Itu pengalaman aku 3some MFM semasa menghadiri seminar di Tawau beberapa tahun dahulu. 

Senjata yang keras, mekar dan pernah menembak beberapa wanita itu kini dipegang kemas oleh Ayu yang melocoknya secara perlahan. Kemudian dia letkkan hujung senjata aku dilubuk nikmatnya kemudian menggesel geselkan nya. Aku biarkan Ayu  bermain dengan senjata aku yang cukup bersedia itu.  Kedua dua lutut aku bertindak sebagai kuda kuda di mana aku menonggeng sedikit agar memberi ruang Ayu bermain main dengan senjata aku. Kedua dua peha aku terangkat dengan tapak kakinya terawang ke atas.  Dengan beberapa kali geselen sahaja Ayu terus menyumbatkan senjata itu ke dalam telaga yang dahaga itu. Aku kawal kemasukan senjata itu dengan memasukknya secara perlahan lahan. Agak mudah senjata aku memasuki ruangan sempit itu kerana pelincir yang dikeluarkan dari pussy Ayu memudahkan perjalanan senjata tersebut yang tidak ada sekatan. Baru masuk separuh aku, keluarkan kembali senjata aku hingga meninggalkan takuk topi sedikit di dalam.  Kemudian aku masukkan semula secara perlahan lahan, dan dikeluarkan semula secara perlahan. Satu perbuatan yang menyiksakan kepada sesetengah wanita tapi ini lah teknik aku mengawal keadaan tanpa bergopoh gapah. Aku teruskan sorong tarik dalam keadaan separuh..... . Walaupun separuh tetapi desahan Ayu cukup kuat ditelinga aku. Aku lebih gemar memerhati riak wajah wanita ketika bersetubuhm kerana memberikan kepuasan melihat wajah mereka di dalam layanan seks.

Tiba tiba, tanpa sebarang isyarat, tentangan tetapi penantian yang 'tersiksa' aku benamkan senjata aku sedalam dalamnya ke dalam lubuk tersebut. Arggghhh .... reaksi Ayu apabila menerima terjahan tersebut.  Terasa sempit dan ada sedikit "tentangan" ketika senjata itu membenam rakus. Mungkin lubuk itu tidak pernam dicapai kedalaman itu. 

Kemudian aku tarik sendikit secara perlahan dan aku terjah kembali senjata tersebut se dalam dalam nya. Kesempitan yang dirasai sedikit terbuka tetapi masih amat sempit. Aku gunakan teknik teknik seks aku, supaya dia terus teringat dengan permainan aku di samping sikap aku untuk memberikan kepuasan yang sebaiknya kepada pasangan seks aku.

 Aku teruskan permainan tersebut tarik dan junam, tarik dan junam.Kemudiannya aku benamkan sedalam dalamnya senjata aku dan aku putarkan dengan menggarakan punggung aku seolah olah menggerudi lubang nikmat tersebut. "Oh so good...sakit, but my god....so good.... dont stop... arh arh arh....  Yang so nice ....so nice..." Desahan Ayu menyambut pergerakan tersebut. Tiba tiba sekali lagi getaran tumbuh Ayu di rasai....

"I nak terkencing nak terkencing.... " Ayu meracau.... sebenarnya Ayu telah mencapai kemuncak nikmatnya, atau orgams yang memberi kepuasan yang hebat sehingga terasa nak terkencing. Jika tidak terkawal mungkin terkencing, pernah berlaku ketika permainan aku dengan Siti , Assistance Nurse di sebuah hospital di Kota Bharu.

"Yang pancut dalam yang...pancut dalam...." Ayu mengerah aku, sambil terkemut kemut dan sekekali terkejang. Satu Orgasm yang panjang. 

"You belum subur ke sayang" Aku memohon kepastian, sedangkan akibat kemutan yang kuat 'menggigit' senjata aku membuatkannya ia hampir meletup. Kepala senjata aku bertambah mekar dan denyutan denyutan semakin dirasai di laras senjata aku.

"Yes sayang, come in deep please please huk huk"  Aku masih dalam keadaan orgasm yang hebat, Aku sambut percakapannya dengan melajukan senjata aku bertubi tubi dan menghentak sedalam dalamnya di dalam lubang yang sempit dihujungnya.

Topi senjata aku kini sudah berkembang dan bersedia untu memuntahkan pelurunya. Segala tenaga aku dikumpulkan di laras yang panjang dan keras itu. Tiada lagi penantian, tiada lagi kesangsian, pada bila bila masa ledakan peluru akan dimuntahkan dan pasti banyak pelurunya walaupun baru 1 minggu ianya disenggarakan dengan kaedah mulut oleh isteri aku. 

Kemudian badan aku terkejang, nafas terhenti, aku pula melepaskan suara Arhhhhh yang panjang..... seperti gunung berapi yang tersekat , laharnya meletus keluar dengan laju....... rrrussss..... lahar itu terus berpindah sarang dengan tujahan yang kuat dan disambut pula oleh gua yang mencengkam cengkam. Dengan cengkaman tersebut lahar tersebut terus muntah masuk sedalam dalam nya ke dalam lurah tersebut.

"Oh my god oh my god ...so good....so good. " Seperti perempuan meracau, Ayu telah menikmati kepuasan yang tidak terhingga sehingga terkeluar perkara " I love you... I love you.. terus mencium mulut aku dengan penuh sensasi dan nikmat.

"Oh hubby I am so sorry.... " kata kata Ayu selepas melepaskan ciuman, dan terus mencium menggomoli aku. Ayu kemudian nya bangun menurunkan kepada ke senjata aku dan menghisap dan menyedut segala lendiran lendiran nikmat yang berada di senjata tersebut... Aku terlentang, mengalami nikmat yang berbeza dan sudah pasti akan aku takluki kembali...

Bersambung...... (like and vote please...)

Ayu , isteri jiran.Where stories live. Discover now