2 Bölüm

173 0 0
                                    

       
         Çok kötü bir gün yaşadım hayatımın en kötü günüydü

                        7 SAAT ÖNCE

Dışarda dolaşıyordum bir kız gördüm elinde bir kağıt vardı sanırsam birini arıyordu . Kız bana gelmeye başladı .

         " Merhaba ben bu evi arıyorum da acaba biliyormusun " dedi

        " Bi bakıyım " dedim

        Adresi görünce şaşırdım bu David'in evi idi .

      Elim ilen göstererek " şu ev " dedim
" istersen sana eşlik edeyim dedim"

        " Olur " dedi

      David'in evini önüne gittik ve zili çaldık David hemen açtı .

     David kapıyı açtığında şaşırmıştı kız bir şey demeden David'in boynuna atladı . David eli ilen kızı biraz itti .

        " Selam " dedi kız

        " Senin ne işin var burada" dedi David

        " Seni görmeye geldim " dedi

    Aşırı kıskanmaya başlamıştım . Sinirlendim ve yukarı David in odasına çıkıyordum tam merdivenlerdeydim .
Kız David in dudağından öptü o ara gözlerim doldu sonrasının ne olduğunu bilmiyorum yukarı David in odasına çıkmıştım kapıyı sert bir şekilde kapatım ve kitledim .
     Çok sinirlenmiştim ve ağlıyordum elime ne geldiyse yere atım .bi an bi kapının kapandığını duydum . Ayak sesleri geliyordu ve bu David idi

       " Jenna lütfen kapıyı aç " dedi

Hiç cevap vermedim

" Jenna lütfen açarmısın yoksa kırarım "
dedi.
David in kıracağını biliyordum o yüzden camdan atlamayı karar verdim . Camı açtım ve tam atlıyıcaken David kapıyı kırmaya çalışıyordu ve tam o ara camdan yani 2. Kattan atladım . Atladığımda ayağımı burkmuştum çok acıyordu koşmaya başladım nereye gittiğimi bilmiyordum .
Bir ağaç ın köşesinde oturdum ayağım acıyordu . Bi anda bi ses geldi sanki biri beni izliyordu . Acayip korkmuştum .

        Biri beni tutu ve sonrasını hatırlamıyorum sanırım bayılmış olmam lazım gözümü açtığımda David'in evideydim kalktım ve kapıyı açtım merdivenlerden indim David kahve içiyordu   .

         " Ah sonunda uyanmışsın uyuyan güzel "dedi .

    Hiç cevap vermedim ne diyeceğimide bilmiyordum . Yukarı çıkacaktım .

        "Jenna" dedi David

        " Efendim " dedim

      "Dün olanlar için " dedi David

      David'in sözünü keserek " Dün olanları unutalım " dedim ve kapıya doğru yöneldim botlarımı giydim ve montumu giydim kapıyı açtım be dışarı çıktım eve doğru yürüdüm anahtar ilen kapıyı açtım ve eve girdim .

    Hayatımın en kötü günüydü ve bunu unutmak istiyorum .

   

Gizemli Kasaba Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin