***

184 19 10
                                    

Рекомендований плейлист для цієї історії від авторки оригіналу:

Across the Room—ODESZA (ft. Leon Bridges)

Into It—Chase Atlantic

Friends—Chase Atlantic

The Future—San Holo, James Vincent McMorrow

Wanna Be Yours—Arctic Monkeys

La Vie en Rose (I prefer the Edith Piaf original version, but any of them are fine)

After You—Meghan Trainer

Tuesdays—Jake Scott

Pancakes for Dinner—Lizzie McAlpine


                                                                                           ***

Драко Мелфой танцював на свій День народження. Щороку.

І ненавидів це.

Друзі змушували його ходити переповненими барами та клубами й вкладали йому в руку келих за келихом, намагаючись розважити. Вогневіскі в Чарівницьких клубах. Шотландський — в маґлівських. Пенсі знала, що алкоголь приносив йому задоволення.

Тео та Блез штовхали його у руки відьом. Тео був розвідником, а Блез — напарником. Після години флірту та спиртного, відьма була би на ньому: терлась та проводила руками по грудях. Вони спотикалися в мережі Флу, повертаючись до його поміщення[1]. Він довершить ще один рік на цій землі, глибоко захований у іншій особі.

Здавалося, цей рік не був схожий на будь-який інший.

Блез, Тео та Пенсі прибули в його квартиру, навантажені алкоголем, — хабар, аби змусити його вийти в світ у його двадцять п'ятий день народження. Після того, як він трішки напився, вони ввели його через двері. Значить сьогодні — маґлівський заклад.

Вони пройшли прямо та його одразу ж вразили почуття. Миготіли неонові вогні, що викликали плями в очах. Музика була настільки гучною, що він відчув баси у грудях. Його ніс зачепив запах цигаркового диму та поту.

Трясця, це буде довга ніч.

— Розслабся, — Блез кричить йому у вухо. — Це твій день народження! Ми збираємося напоїти тебе й трахнути! — Драко дивиться з-під лоба на свого друга. Все, чого він хотів — спокійна ніч вдома. Без вдавань. Тільки його друзі, а не випадкові незнайомці.

Пенсі повела їх у VIP-зону на другому поверсі, в той час як Тео підійшов до бару, щоб отримати перший шот. Він розмістився на плюшевому, оксамитовому дивані й пробігся по своїх відмовках. Драко відкинув голову назад і замружився, сподіваючись, що якщо усуне деякі подразники, то зможе пережити головний біль.

🎉 You've finished reading Slow Dancing in the Kitchen(UA) - Повільні танці на кухні 🎉
Slow Dancing in the Kitchen(UA) - Повільні танці на кухніWhere stories live. Discover now