Nikon nk:
Katson tuota hattarapäätä. Miten joku voi olla noin komee? Ollaan studiol tekemäs musaa. " Sit ois Porkon vuoro. " Aleksi ilmoittaa, kun Joel tuli äänityskopista. Tuijotan Porkon menoa äänityskoppiin kitaransa kanssa. Hymyilen samalla. " Mikäs meijä Moilasta hymyilyttää? " Joel virnistää, kun istahti viereeni sohvalle. Säpsähdän vähän ja pudistan päätäni nopeasti ja punastun hennosti. " Ooks sä kusessa?!- " Tuo lokkien pelkääjä Hokka huudahtaa, kunnes keskeytin tuon huutokuiskaamalla: " En! " Joel virnistää jälleen. Vittuako sinä siinä virnistelet, ite oot kusessa Aleksiin. " Mitä Niko, kusessa? Minkä suhteen? " Tommi, tuo ainoa järjen ääni täällä tilassa kysyy. " Porkoon. " Joel vastaa ikäänkuin ylpeänä. Vatsassani käy perhoslauma, kun kuulen tuon nimen, ihan sama missä. Mutta päätän mulkaista tuota. En mäkää oo kertonu Alelle, että tykkäät siitä. " Kerro sille sit. " Tommi vastaa puhelimensa takaa ja jatkaa sen selailua. Mumisen vain jotain ja tuijotan äänityskoppia ja sen ovea milloin se aukeaa.
Äänityskopin ovi aukeaa ja perhoslauma sisälläni alkaa lennähtelemään. " Nää vaikuttaa hyvältä, kiitti. " Little man kehui tuota hattarapäätä. Hän nyökkää ja vie kitaran takaisin paikalleen. " Niko.. sä tuijotit tota ovea varmaan puoltoistatuntia. " Tommi ilmoittaa. Porko käänsi katseensa minuun. Vitun Tommi, et voinu sit yhtää kovemmin sanoa sitä? " Mennää muitten kaa hakkee ruokaa, jääkää te tänne. " Joel kertoo ja tunnen, kun hän pörröttää hiuksiani ja käännän katseeni ulko-ovelle. Hokka virnistää ja lopulta muut lähtevät ja olemme kahdestaan Joonas vitun Porkon kanssa. " Okeiiiiiii " Joonas pitkittää i-kirjainta. Mulla ei oo mitään hajua miks jätkät tekee näin mulle. En tykkää. Tai siis Porkon seura kelpaa, mutta ne varmaa luulis, että kertoisin tuolle, että tykkään siitä. Ei käy. Joonas on kuitenki hetero, eikä tykkää musta. Tunnen, kun Porko istuu viereeni. " Mitäköhän ruokaa ne käy hakemas? " Joonas miettii. Kohautan harteitani ja nään sivusilmällä Porkon katseen mussa. Mitä sä katot? " Ooks sä puutteessa? Oot aina vaisu ja outo sillon. " Olen ja myös erittäin rakastunut suhun. " En? " vastaan muka kysyvällä äänellä. Onhan mulla ja tolla hattarapäällä bromancea, mut haluisin enemmän. Aina halunnut. Tunnen, kuinka tuo ottaa minua kädestä. Mitä sä teet? Punastun aika rajusti ja katson tuota silmiin. Hän hymyilee. " Oot sää. " Tuo hymähtää. Miks sä tunnet mut nii hyvin? Pian tunnen huulet omillani.
Aleksin nk:
Lähdimme kaikki, paitsi Niko ja Joonas, hakemaan ruokaa. Tai siis Olli ja Tommi. Jäimme Joelin kanssa autoon. Tuo on katsonut mua jo pitkään. " En mä nii komee oo, että pitää tuijottaa. " Naurahdan ja käännän katseeni tuohon. " Sähän tuijotat. " Joel siirtää katseensa poispäin musta. Katson huvittuneesti tuota. " Kyl mä oon huomannu miten katot mua. " Hymyilen. Tuo siirtää hätäisesti katseensa minuun. Vittu sä oot läpinäkyvä. Mä tiedän, että pidät musta. Harmi, että oon varattu. Enkä kyl haluis rikkoo sua. " Mikäs hetki täällä on? " Tommi kysyy heti, kun tulee autoon samalla hetkellä sisään. " Ei mikään. " Joel mutisee. Voi Joel kulta. Tommi katsahti takapenkeille, jossa istumme Hokan kanssa. Hän nyökkää epäilevästi. " Onhan kaikki hyvin? " Olli kysyy ja samassa auto lähti käyntiin. " On. " Hymähdän.
Studion pihalla:
" Saa nähä onko ne yhessä vai mikä on homman nimi. " Matelan poika, joka on kyllä kohtakin Kaunisveden poika, taino mies. " Jep, kuka menee ekana? Mä en oo todistamas sitä näkyä, jos ne tekee sitä kauneinta. " Järjen ääni Tommi Lalli, kertoo. " Pitäskö suosiol vaa soittaa niille ekana? " Kysyn. Sain myöntävän vastauksen, joten soitan ensin Joonakselle, joka ei vastannut. Seuraavaksi soitan Nikolle. Hän vastasi. Ihme.
Puhelu:
A: Onko reitti selvä? Ei olla kattomas jos panette.
N: Joo. * raskasta hengitystä *
A: Onks kaikki hyvin?
JP: Mainiosti.
A: Noonni, ollaa pihal. Tullaan nyt.
Puhelu päättyi.
" Reitti selvä. Ne varmaa veti aktin just. " Naurahdan lopussa. " Jesjes, sohvalle mä kyllä en enää istu. " Olli naurahti myös. Etsin oikean avaimen ja avaan studion oven. Menin ensimmäisenä ja näen Nikon ja Joonaksen kiinni toisissaan. He kääntävät katseensa meihin. " Kaikki hyvin, loppu hyvin. " Tommi naurahtaa ja hymyilee.
Sanat: 650
Aika: 30min
Kertokaa shippei nii teen:D
Ja kertokaa mielipide!
Pitäkää kiva pv tai muuten tommi heittää lusikoita teidön päälle ku nukutte
YOU ARE READING
Blind Channel oneshots
FanfictionTota joooo:D tulee olemaan smuttia, kiroilua, juomista, kirjotusvirheitä ilmotan muista tw. EN HALUA LOUKATA KETÄÄN TÄLLÄ FANFICILLÄ. JOTEN JOS VEDÄT HERNEET NENÄÄN NIIN MENE LUKEMAAN JOTAIN MUUTA. kirjotan näitä tylsyyden vuoksi ja saattaa olla e...