Yn x Santeri (?)

61 6 4
                                    

Oon kirjottanu tän mun puhelimen muistioon:D Joten tota joooooooooo :DDDDD Ja tässä on sit yn eli your name/sun nimi okei kaikki tietää moikka. ja btw mulla tuli just jooga mainos joten tarkoittaako tää että olli on salaisesti mun tietokoneella en tiedä mutta joo nyt pääsette lukemaan tätä!


Yn nk:

" Kiitos! " Kiitän tuota ' angry ' tour manageria. En tiennyt, et hän osaa laittaa hiuksia, mutta nähtävästi sekin on koettu. Santeri on oikeasti aika ihana, vaikka näyttääkin siltä, et haluu tappaa kaikki. Hän on oikeasti aika chilli, jos jätkät ei ole lähellä. 

Olen siis bc:n uusi tyyppi tai sillee. En tiedä vieläkään, miten pääsin tämän bändin matkaan. Joelilla taisi olla joku haaste Littlemanin kanssa. Olen aika monipuolinen, osaan laulaa, soittaa kitaraa, bassoa, pianoa ja käyttää niitä dj juttuja. Olen siis ' vara ' jäsen. Eli jos joku sairastuu, voin mennä paikkaamaan häntä. Oma elämäni ei ole ollut raiteilla, ennenkuin tapasin jätkät. Nää jätkät on ollut mulle, kuin perhe. 

Istun keikkabussissa. Bussi ei ole lähtenyt vielä, kun Joel ja Aleksi jäi vähän bäkkärille.. Päätelkää itse. Santeri tuli bussin sisälle ja katsoin tuota. Hän on oikeesti hyvännäkönen. Saimme katsekontaktin ja tuo hymyili. Aww söpöö!! " Saanko tulla viereen? " Santeri kysyy ja nyökkään. Menen ikkunan puoleiselle paikalle, kosa tuo halusi tulla just siihen, missä minä istuin. " Noi sun hiukset on ihanat! " Olli kehui minua. Siirrän katseeni Olliin, joka istuu Tommin vieressä. Joo, Tommi ei aja nyt. " Kehu Santeria. Se teki nää. " Hymähdän ja katsahdan Santeria. Santeri teki pienen hymyn itsekseen. Että mä rakastan tuota hymyä!! Pian Joel ja Aleksi tuli bussiin. " Sieltähän ne panijat tuli'! " Huudahdan vähän tuhautuneena. Mutta for real, oltas jo puolessa välissä matkaa, jos noi ei ois jäänyt panemaan vittu bäkkärille! " Sori, ei haluille voi mitää. " Hokka virnistää Aleksiin päin. Ale on vähän nolona, mutta tuo häntä pitempi jätkä saa hänen ajatuksensa sekaisin. " Onko ny kaikki tääl? En jaksa, enkä halua palata tänne hakemaan ketään. " Mikko kysyy ja käynistää keikkabussin. Kaikki antavat myöntävät vastaukset. Laitan kuulokkeet korvilleni ja niistä musiikkia. Katsahdan väsyneenä Santeria, joka tekee jotain puhelimellaa. Siirrän katseeni ikkunasta ulos ja pistän silmäni kiinni ja lopulta nukahdan.

Timeskip Helsinkiin

" Yn. " Kuulen hiljaisen musiikin läpi jonkun sanovan. Mumisen jotain myöntävää. " Ollaan Stadis. " Tunnistan tuon äänen Santeriksi. Raotan silmiäni vähän ja totuttelen valoon. Avaan silmäni ja näen Santerin vieressäni. Oikeesti ei oo parempaa näkyä, kun on herännyt. Santeri. " Tuletteks te? " Kuuluu Mikon väsynyt ääni. Santeri näyttää tuolle peukkua. Haukottelen. " Tuu. " Santeri käskee ja nousee vierestäni. Katson tuota minua pitempää miestä väsyneenä. Haukottelen uudelleen ja nousen itsekkin. Meinaan kaatua, koska heräsin vasta. Räpyttelen hetken silmiäni ja katson Santeria. Miksi tuo odottaa mua? " Tuu nyt. " Santeri sanoo turhautuneena. Anteeks et heräsin äsken. Lähden hetken päästä kävelemään Santerin vierellä. Meinaan kaatua, joten otan tuon kädestä kiinni ja tuo katsoo mua ensin kysyvänä, mutta hymähtää sitten. Menemme studiolle, sillä molempien koteihin on aivan vitun monta kilsaa, joten parempi ratkaisu on jäädä studiolle.

Pääsimme studion sisälle ja studiolla meidän lisäksi oli Olli ja Tommi. He ovat vallanneet sohvan, joten en sitte tiiä mihin mä ja Santeri mennään nukkumaan. Tai siis en varmaan nuku Santerin lähellä. " Väsyttääks sua? " kuulen tuon kysyvän. " Vähän. " Vastaan ja haukottelen perään. Tuo vain nyökkää. Mitäköhän sillä oli tai on mielessä?

Kello on 1.16. Yleensä mua ei väsytä mutta nyt väsyttää.. oisin varmaa kirjottanut koko yön mutta ei sitten ku yht äkkii kaikki vituttaa ja väsyttäääääää, noni

Shippejä:

Aika: Varmaa puoltuntia:D

Sanat: 546

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Blind Channel oneshotsWhere stories live. Discover now