Через проблеми зі здоров'ям Фелікса, Хьонджін давно не може кохатися з ним. Більше того, Йонбока почав накривати буревій відчаю та провини за те, що пара не може провести достатньо часу разом як того бажають. Саме він тягне стосунки на дно. Лі почав згасати і Хьонджін це бачив.
Хоч Фелікс був досить відкритою людиною, але справжні почуття з'їдали його зсередини і вкрай рідко доходили до інших мемберів. Фелікс завжди був підтримкою і яскравим сонечком, яке випромінювало світло і точно не негатив. Не мало разів Хван порушував питання про руйнівну звичку Фелікса тримати проблеми в собі, проте після деякого часу Йонбок все одно закривався, якщо в його розумінні на те були причини.
Цього разу вона була досить вагомою.
Намагання хлопця приховати свої таргани були як крапля в морі. Він був занадто подавленим, щоб помітити, як полишає спроби прикидатись веселим та милим айдолом.Хьонджін відчував, що щось йде не так незадовго до того, як Фелікс почав виглядати живим мерцем. І хоч вони робили все, аби вилікувати спину Лікса, пару не покидала думка, що протягом довгого періоду їм потрібно бути дійсно обережними в забавках. І якщо точніше, в ліжку. Тому відразу після другого відвідування лікаря, вони поговорили і дійшли до висновку зупинити своє бурхливе сексуальне життя, щоб не зробити здоров'ю гірше.
Насправді, це не було великою проблемою для Хьонджіна. Можливо, не була б і для Фелікса, але свідомість зіграла з ним злий жарт.
Перед камбеком Хьонджін був максимально недоступний. Фелікс все частіше відвідував лікарню, щоб відслідкувати вплив тренувань на його спину. Хлопці ніяк не могли знайти час один для одного.
Хван частіше помічав тривожні дзвіночки в поведінці Лікса і корив себе за немічне споглядання за моральним падінням коханого.
А Фелікс все далі згасав.
Не те, щоб вони взагалі не контактували, ні. Коли Йонбок мав змогу тренуватись разом з іншими, Хьонджін намагався підтримувати його хоча б фізично: обіймати, гладити, постукувати по плечі, загравати з волоссям і просто ловити погляди. За обідом мембери жартували, поки Хван годував Лікса і тримав його за коліно. Але Фелікс здавався відстороненим все далі з кожним днем.
Він ненавидів себе за травму - Хьонджін ненавидів себе за безсилість.
Після зйомок коду команда нарешті мала змогу відпочити після релізу нового альбому й напруженого графіку. Хван відразу вхопився за можливість серйозно поговорити з Йонбоком, або, якщо він йому не відкриється, хоча би провести з ним час.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Думаєш, що я тебе покину?
Lãng mạnЧерез проблеми зі здоров'ям Фелікса, Хьонджин давно не може кохатися з ним. Більше того, Фелікса почав накривати буревій відчаю, провини за те, що вони не можуть провести достатньо часу разом так, як того бажають. Його не покидала думка, що саме він...