episode 1 x complicate timeline

245 18 38
                                    

Başım çok fazla ağrıyordu. Gözlerimi açmak şu an için dünyanın en zor şeyi gibi geliyordu.

Nerede uyuduğumu bilmiyordum. Uyuduğum yer bana tanıdık birinin kokusunu hatırlatmıştı.

Ben Hargreeves.

Aramızdaki şeyi bir türlü adlandıramadık ve bundan hep korktuk. Benim karşıma çıkabilecek en iyi insandı. Ama ben onun için en iyisi miydim peki?

Gözlerimi yavaşça araladım. Odaya baktığımda gayet ferah ve aydınlıktı. Başım çok fazla ağrıdığı için kendimde kalkacak gücü bulamamıştım.

Kapıya yaklaşan adım sesleriyle tekrardan gözümü kapattım. Kapı açıldığında içeriye birileri girmişti.

?: Uyuyan güzel hâlâ uyanamamış.
?: Onun buraya nasıl geldiğini hâlâ merak ediyorum.
?: Gayet masum ve çok genç görünüyor.
?: Görüntüsüne aldanma Fei.

Fei. Bu ismi ilk kez duyuyordum.

?: Yeter artık! O uyanınca bütün her şeyi öğreneceğiz. Merak ettiğim tek şey ismimi nerden bildiği.

?: Bunu ona uyanınca sorarsın Ben.

Ben mi? Ben mi?

Olamaz. Önce burnuma gelen tanıdık kokusu şimdiyse Ben.

Gözlerimi açıp onlara hiçbir şey bilmediğimi söylemek isterdim ama bu tanımadığım insanların bana güvenip güvenmediğini bilemiyordum. Bunu göze almak istemiyorum.

Aşağı kattan büyük bir gürültü kopmuştu. Hemen odadan çıkıp aşağıya indiler. Ben de onların çıkmasını fırsat bildim ve yataktan doğruldum.

Bu oda bana tanıdık geliyordu. Sadece dizaynı ve atmosferi değişmişti. Arkamı dönüp olduğum yerde donakaldım.

Yattığım yerin başucunda Ben'in posteri duruyordu. Nasıl yani?

Geldiğim bu evrende Ben yaşıyor muydu? Hem de Umbrella Academy'nin olduğu binada. Yavaşça postere yaklaştım. Posterde yazanlar her şeyi açıklıyordu.

The Sparrow Academy.

Geldiğim evrenin yapısını çözmek zor olacaktı. Aşağıdan gelen tanıdık sesleri duyunca sevinmiştim. Odadan çıktım.

Salonda Hargreevesler'i görünce sevinmiştim. Onlara bu evrene gelmelerinde yardım etmiştim. Buna karışmam yasak olsa bile bir evren dolusu insanın hayatını kurtarmak daha önemliydi.

Salonun girişinde gördüğüm Ben'in portresi dikkatimi çekmişti. The Umbrella Academy'de girişte Five'ın portresi vardı.

Salona girdiğimde beni ilk farkeden Klaus olmuştu. Kardeşlerinin arkasından geçip yanıma geldi.

K: İyi olduğuna çok sevindim yaşama sebebim.

- Ben de sizi gördüğüme çok sevindim Klaus. İyi misiniz?

K: Burası bayağı değişmiş Lenny. Şu an hepimiz neler olduğunu anlamaya çalışıyoruz.

- Klaus sana söylemem gereken bir şey var.

K: Söyle tatlım.

Klaus'a tam Sparrow Academy olayını anlatacakken Ben hemen salona girdi ve konuşmaya başladı.

B: Baba, bu pislikler de kim?

Bütün Hargreevesler Ben'i görünce şoka girmişti.

"Siktir!"

the umbrella academy × ben hargreevesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin