- finished (1/1)

8.5K 566 730
                                    

uyarı! tekrar söylüyorum, bu konuyla alakalı olumsuz hiçbir düşünceyi kabul etmiyorum sadece beğenip beğenmemek hakkında ki eleştirilerinizi alabilirim öbür türlü yersiniz şaplağı👋🏻

ha bir de yorum gelmezse iki kez şaplak var👋🏻

🎬

Elinde telefonla öylece kalan bir Jeon Jungkook'a şahit olmuştu bilmem kaç bin kişi. Kesinlikle egomu tatmin etmek için değildi veya kendimi üstte gördüğüm falan da yoktu. Fakat gerçekten uzun zamandır suratım ilk defa böylesine düşmüş ve sadece ekranda gördüklerimle sıkıntılı bir nefes vermeme engel olamamıştım. Genelde medyaya veya hayranlarıma ruh halimi bu şekilde yansıtmazdım ki olabildiğince dikkat ederdim buna. Çünkü sonrasında onları merakta bırakıyor ve üzülmelerine neden oluyordum. Bu sefer tutmak çok zor olmuştu. 

Şuanda hakkımda konuşulduğunu çok iyi biliyordum. Jungkook neye üzüldü? Telefonda neye bakıyordu da böyle oldu? Birinden haber mi aldı? Yoksa bizden gizlediği bir sevgilisi varda onunla mı aralarında bir şey oldu? Bu soru kalıplarının çapı içine girdikçe genişleyebilirdi. Lakin bu halde olmama neden olan şey ne birinden haber almam ne de insanların ihtimal verdiği herkesten gizlediğim sevgilim falandı. 

Bu halde olmama neden olan Taehyung hyungdu. 

Pekala, kabul. Bu zamana kadar ona hiç kırılmamıştım. Zaten yıllardır o kadar güzel iletişimimiz vardı ki aramızda olumsuzluğa dair en ufak bir pürüz hissetsek saniyesinde bunu düzeltiyorduk. Hiç kavga etmemiştik mesela. Sadece birlikte çok kez başımızı derde sokmuşluğumuz vardır ve birlikte azar yerken bile alttan alttan sırıtırdık. Diğer üyelerden öte Taehyung hyunga daha naif davranıyordum. O da bunun farkındaydı ve benimde onda farklı bir yerim vardı biliyordum. 

Fakat işte...ne olduysa benim klibim çıktıktan hemen sonra gerçekleşmişti. Charlie'den az çok haz etmediğini hissediyor gibiydim. Belki de yanlış düşünüyordum çünkü Taehyung hyung genel olarak yabancılara çok sıcak değildi. Pekala bu konudaki düşüncesini bilmiyordum fakat kendi düşüncemi biliyordum. Bogum hyungla ilişkilerini çok beğeniyordum ve birazcık ucundan kıskanıyor olabilirdim. Bunu direkt söylemesem bile söylememe gerek kalmıyordu. Belli ediyordum ve Taehyung hyung bunu hissediyordu. Herkes hissediyordu. 

Klipten sonra çok fazla konuşmamıştık. Beni sadece tebrik etmiş ve çok başarılı olduğumu söylemişti. Bunu mesaj üzerinden yazmış ve sonuna da tavşan emojisi atmıştı. O günden beri çok sık yazmamaya başlamıştı. Pekala, bütün üyeler kendi hayatımıza odaklanacak ve solo projelerimize ağırlık verecektik fakat görüşme sıklığımız böyle mi olacaktı? En azından diğer üyelerle her zaman ki iletişim sıklığımız nasılsa öyle devam ediyordu. Fakat Taehyung hyung daha çok kendi hayatına yoğunlaşmış gibiydi. Onun adına gerçekten seviniyordum çünkü içinde tuttuğu şeyleri bir bir dışarı çıkarıyor ve daha özgür takılıyor gibiydi, gerçekten mutlu oluyordum onun adına.

Yine de içimde ki huzursuzluğa engel olamıyordum. 

Paris'te ki defileye Park Bogum ile gideceğini duyduğum an saçma bir mod düşüklüğü yaşamıştım. Evimde tek başıma olduğum için kimse ne hissettiğimi bilmiyordu tabii ki de. Medyayı ve 'Left & Right'in izlenmelerini takip edip hakkımda çıkan haberleri okuyordum. Tabii ana sayfama düzenli olarak düşen 'Kim Taehyung ve Park Bogum' haberlerini ise bilerek geçiyordum. Sonrası ise kademe kademe gerçekleşti. Önce havaalanı görüntüleri, ardından defilede giyeceği kıyafete varana kadar bütün fotoğraflar geçmişti elime. 

Grupta da sohbeti dönmüştü az çok fakat cevap verecek gücü kendimde bulamamıştım. Sadece özelden attığı kendi fotoğrafına 'Her zaman ki gibi dünyanın en yakışıklı erkeğisin hyung' demiştim. Gerçekten de öyleydi. O kadar yakışıklı ve göz alıcıydı ki gelen ve onu karşılayan kalabalığa sonuna kadar hak veriyordum. 

finally taking flight | taekook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin