1~ilk gün

771 24 9
                                    

💙😻(yazar)
Yine bir kavqa ve Alp artık her şeyden yorulmuştu .Annesi onu kabul edemiyodu böyle olmasını istemiyodu. Ama babası oğlunu çok seviyodu.Alp doğuştan intersex (iki cinsiyyetli) olarak doğmuştu.

Karanlık odada göz yaşları bir yıldız gibi düştüğü yastığını aydınlatıyordu.Hep kendini sorguliyordu neden böyle doğmuştu neden? Revamiydi bu olanlar. Arkadaşları vardı onu çok seviyolardı. Oyretmenleri vardı ona destek olurlardı ama hangileri annesinin yerini verirdiki?:(

 Alp daha küçük çocukdu annesi onu ibne diye seslerdi.Alp o zamanlar anlamazdı bunu ama artık büyüdükçe anladı annesinin onu neden sevmediyini.Babası hep onu korudu annesinden. Bir çocuk neden annesinden korunmalıki , işte Alp bunu anlamıyordu .

Gözüyaşları içerisinde uykuya daldı. Sonra bir haraketlilik hiss etdi yatağının kenarında babasıydı biliyodu o yüzden korkmadı. Babasını onun alnını öptüğünü seni hep sevdim hep seveceğim dediğini hayal meyal hatrlayordu. Sabah güneşin ilk ışıkları ile uyandı babası kapısını çalıp yanıt beklemeden içeri girdi.

Minik kedisini yatakda yuvarlandığını gördüyünde yüzünde büyük gülümseme oluştu yatağa oturup oğluşunu qıdıklamaya başladı. Alpin neşeli sesini duydukça günü aydınlanıyodu sanki🤭. Alpin karnından tiki vardı o yüzden babası durduktan 1 dakka sonra gülmesini durdura bildi. Yavaşca yatakda doğrulup babasına sarıldı sanki kokusu huzurdu bu  adamın.

Babasından ayrılıp yatakda bağdaş kurdu. Babası yanaklarını öpüp yataktan kalktı ve yavaş adımlarla odanda çıktı
Alpin dilinde bu sessiz anlaşmaydı ve o bunu çok seviyodu. Yatakdan kalkıp odasındaki banyoya girdi ve günlük işlerini halletti. Kedili pijamalarını çıkarıp kıyafetlerini giydi.

 Kedili pijamalarını çıkarıp kıyafetlerini giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~TEMSILI~

Mutfağa gidip yemek masasına oturdu. Annesi evde yoktu çekiniyodu sormaya nerde olduğunu. Babası onunla akşam konuşacağını...

Õbcükler kedilerim😚

♡Kedi~Gay♡ (Ara Verildi ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin