Arctic Monkeys - 505

168 10 1
                                    

' 505 '

Jimin 505'ine geri dönüyordu. Diğer bir deyişle Jungkook'a. Son kavgalarının üzerinden yaklaşık 7 gün geçmişti...

&

Jungkook eve girer girmez elindeki anahtarları koltuğa fırlattı. Jimin bunun bir kavga başlangıcı olduğunu anlamış ve oradan uzaklaşmayı kafaya koymuştu.

" nereye gidiyorsun otur konuşmamız gerek " Jimin göz devirdi ve oturdu " bunun bir konuşma olacağına emin misin beni dövmeye hazırlanıyor gibisin "

Her şey böyle başlamıştı. Arkadaşlarıyla oturdukları mekânda Jimin sırtını Jungkook'un göğsüne yaslamış arkadaşları ile konuşuyordu. Jungkook ise ona arkadan sıkıca sarılmıştı Jimin'in en huzurlu hissettiği anlardan biriydi –çok fazla böyle hissetmezdi- ve oldukça eğleniyorlardı.

Ta ki Jimin liseden arkadaşı olan Taehyung'u görene kadar. Lisedeyken oldukça iyi anlaştığı ve eğlendiği bir arkadaşıydı Taehyung aileleri bile tanışıyordu ve Jimin onu burada gördüğüne sevinmişti.

Jungkook'un kollarından sıyrıldı ve ayağa kalktı Jungkook'un ona soru soran bakışlarına karşılık dudaklarına kısa bir öpücük bıraktı " hemen döneceğim " deyip oradan ayrıldı. Jungkook Jimin'in üstünden hala gözlerini çekmezken Jimin Taehyung'un yanına varmıştı. Kaşlarını çattı ve izlemeye devam etti Taehyung Jimin'i görünce kocaman gülümsemiş ve ek olarak ona kocaman sarılmıştı.

Jungkook oturduğu yerde çok zorlanıyordu. Sevdiği adama başkalarının dokunmasından hoşlanmazdı ve o güzel göz gülüşünü görmelerinden de ama Jimin şu an ikisini de gözleri önünde yapıyordu.

Birkaç dakika sonra ise onu daha çok sinirlendirecek bir şey olmuştu Jimin ile telefonlarını değiştirmişlerdi numarasını mı veriyordu anlayamamıştı ama fena derecede sinirlendiği kesindi.

Jimin Taehyungla konuşmuş ve buluşmak için anlaşmıştı telefonunu alarak numarasını girmiş ve aynısını yapmasını sağlamıştı, sonrasında sarılarak veda etmiş ve Jungkook'un yanına dönmüştü ama Jungkook'u giderken bıraktığı gibi bulamamıştı. Çatık kaşlarıyla sanki onu öldürecekmiş gibi bakıyordu Jimin onun yüzüne uzandı fakat Jungkook kafasını çevirdi fazla üstünde durmadı ve eski yerine geçip oturdu ama bu sefer Jungkook'un kolları etrafında yoktu.

Tam ne olduğunu soracakken Jungkook masadan kalktı ve herkesle vedalaşmaya başladı Jimin hala oturuyor ve ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ama o anlayamadan Jungkook çıkıp gitmişti bile arkadaşlarına kısaca veda edip peşine takıldı eve gittiği belliydi Jimin de sessizce arkasından ilerledi.

Jungkook Jimin'in arkasında olduğunu biliyordu buna rağmen bir konuşma çabası yoktu. Eve girdiklerinde ise konuşma başlamıştı.

Jimin oturduğu yerden volta atan jungkook'a bakıyor ve bekliyordu sonunda Jungkook konuştuğunda ise tüm taşları yerine oturtmuştu.

" kimdi o adam "

Jimin gözlerini kıstı ve anlamamış gibi baktı " pardon? " Jungkook attığı voltayı kesmiş ve Jimin'in karşısına oturmuştu " anlamamış gibi davranmayı kes orda sarıldığın ve ben yokmuşum gibi gülüştüğün adamın kim olduğunu soruyorum. " Jimin yüzünü ifadesiz tutmuş ve konuşmuştu " Taehyung " sinirli olan ilk başta gayet ciddiyken birden gülmeye başlamıştı " Taehyung ha? Peki, sana onun siktiğimin ismini soran mı oldu Jimin sana onun kim olduğunu sordum ismi sikimde bile değil " Jungkook oldukça sinirliydi ve Jimin bu konuşmanın iyi bitmeyeceğini şimdiden anlamış ve alttan almaya karar vermişti.

Jikook One shots 🌗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin