' Pacify her '
Jimin günün sabah saatlerinde olan sınavına yetişmek için koridorda hızlıca yürümeye çalışıyordu, fakat yorgun gözüken mavi saçlı çocuk onun yolunda yürüyordu. Sanki onunla senkronize olmuş gibi Jimin onu ne zaman geçmeye çalışsa o tarafa hareket ediyordu.
Mavi saçlı çocuk sayesinde uzayan yolu son bulmuşken onun da sınavın olduğu sınıfa girdiğini gördü ama sınıfında mavi saçlı birini hatırlamıyordu.
Jimin hızlıca sınıfa girmiş ve boş bulduğu herhangi bir yere oturmuştu ve mavi saçlı çocukta hemen arkasına.
Sınava elinden geldiğince çalışmıştı ve ne iyi ne de kötü geçtiğini söyleyebilirdi yine de üstünden bu stresi attığı için mutluydu.
Sınavını bitirip kağıdını teslim etmiş ve sakince sınıftan çıkmıştı. Yavaş yavaş yürüyerek bahçeye arkadaşlarının yanına gidiyordu.
Arkadaşlarının yanına varamadan omzunda hissettiği el ile durdu ve arkasını döndü. Ah bugün bu mavi saçlı çocuğu ne kadar çok görmüştü ama!
"Üzgünüm umarım korkutmamışımdır, sanırım bu senden düştü."
Mavi saçlı çocuk elinde eski bir bileklik tutuyordu bu Jimin 'in şanslı bilekliğiydi düştüğünü bile fark etmemişti. Hemen bilekliği tuttu ve çekti heyecanla ne yapacağını bilememişti.
"Aman tanrım! Düşürdüğümü fark etmemiştim bile."
Renkli saçlı çocuk gülümsedi tam olarak gözlerinin içine bakıyordu.
"Çok teşekkür ederim. Benim için gerçekten çok önemliydi bunu herkesin yapmayacağına eminim."
Tekrar gülümsedi.
"Aslında benimde umurumda olmazdı" kaşını kaşıdı "ama baya eski bir şey olduğu için uzun yıllardır sende olduğumu düşündüm ve önemli olabileceğini ve buradayız "bu seferde elini anlına vurdu "tanrım ne kadar konuştum değil mi? "
Jimin kıkırdadı "Bana bu iyiliği yapan birisi 20 saatte konuşsa dinlerim tekrar teşekkür ederim senin için yapabileceğim bir iyilik var mı? Ya da başka bir şey? "
Yolun ortasında dikilmiş öylece konuşuyorlardı ve iki tarafta hiç rahatsız değildi.
"Aslında bunu bir karşılık bekleyerek yapmadım ama "tekrar kaşını kaşıdı "eğer benim için bir şey yapmak istiyorsan adını söyleyebilirsin ve benimle öğle yemeği de yiyebilirsin "utanmış gibi kafasını eğdi "çünkü bu koskoca şehirde yalnız kalmış durumdayım" yüzüne sahte bir gülümseme oturttu.
Jimin şaşırmıştı böyle bir teklif beklediği söylenemezdi ama yeni insanlarla tanışmayı severdi.
Gülümsedi" Adım Jimin" eliyle onu gösterdi "senin de "mavi saçlı hemen cevap verdi "Jungkook "devam etti "seve seve seninle öğle yemeği yerim Jungkook ve istersen neden yalnız kaldığını da konuşabiliriz ne dersin?
Jimin mavi saçlı çocukla böyle tanışmıştı işte namı değer Jeon Jungkook hayatının en büyük hatası...
Jimin o gün Jungkook ile öğle yemeği yemiş ve bolca konuşmuştu. O günden sonra ise Jungkook hayatından hiç çıkmamıştı ve bunu tabi ki Jimin sağlamıştı iyi ve güzel kalpliliği Jungkook 'un yalnızlığını kaldıramamıştı.