medyadaki şarkıyı dinleyerek okumanızı tavsiye ederim,şarkının anlamını bilmiyorum fakat hoş.iyi okumalar.
fikirlerinizi bölüm sonunda belirtmeyi unutmayın!
~başladığınız tarihi yazar mısınız?-
Kim Taehyung. Kore'nin en iyi şirketlerinden biri ve düşmanları olan biri. Şuanda iş görüşmesi için Çin'e gitmesi gerekiyordu bu yüzden güzeller güzeli eşi Kim Jeongguk onun gitmesini istemiyordu,kötü bir his vardı içinde.Bu yüzden Taehyung vslizini bırakıp sevgilisini hiçbir şey olmayacağına inandırmaya çalışıyordu ama hiçbir işe yaramıyordu."Sevgilim sana söz veriyorum hiçbir şey olmayacak inan bana,gün içinde gidip geleceğim,gece yine birlikte yatağımıza girip sarılarak uyuyacağız." dedi sevgilisinin ince beline kollarını sararken." Yinede içimde bir his var Taehyung,umarım yanılıyorumdur." diyerek sevgilisinin boynuna doladı kollarını.Taehyung,eşinin dudağına yaklaşıp ufak bir öpücük kondurdu,bununla yetinemeyince uzun bir öpüşme başlatma amaçlı tekrar dudaklarına tutundu.Jeongguk eşinin üst dudağını kavrarken Taehyung alt dudağını esir aldı minik eşinin.Nefessiz kaldıkları için ayrılmak zorunda kalan ikili tekrar valiz toplamaya dönmüştü.
•
Taehyung eşinden zorda olsa ayrılıp, eşinin ısrarlarından dolayı hazırlattığı özel uçağının kalkacağı yere geldi.Jeongguk eşine bir şey olacak diye korkuyordu.Uçağına bindi ve onu bekleyen adamlarıyla birlikte yolculuğa çıktılar.•
Kim Taehyung ve adamları Çin'e iniş yaptıktan sonra önceden kiraladıkları ve güvenliği sağladıkları eve yerleştiler.Daha sonra dinlenmeye gittiler,görüşme işi akşamdı çünkü.
İş görüşme saati gelmişti,Taehyung şık takımlarından birini giyip onu bekleyenarabaya binmişti.Görüşme yapmak için odalı restorantları seçmişlerdi,öyle daha rahat olacaktı çünkü.Adamlar Taehyung'u bekliyordu,fakat Taehyung sakince ve o umursamaz görüntüsüyle oyalanarak yürüyordu,o adamlardan hoşlanmıyordu fakat işlerinde iyi oldukları için yinede görüşmek istemişti.
Taehyung ayarladıkları yere giriş yaptı ve adamlar ayaklandı,hepsiyle tokalaştıktan sonra oturup sohbete başladılar.Aralarından biri Taehyung'a değişik bakıyordu,hayır hayranlık değil daha çok öfkeli (?)bakıyordu. Taehyung bunu elbelbette farketmişti fakat sesini çıkarmadı,çünkü çıkarırsa sorun büyürdü,şuan bununla uğraşamazdı.
Adamlarla anlaştılar,fakat asını az önce öğrendiği Shixun hâlâ aynı şekilde bakıyordu,en sonunda dönüp "Bir sorun mu var?" diye sormadan edemedi.Shixun sırıtıp "Ah,hayır kusuruma bakmayın" dedi.Taehyung şuan buna kafa yormak istemeyeceği için kafa sallayıp geçiştirdi.Bir an önce dönmek ve eşini arayıp onunla konuşmak istiyordu,onu bir kaç saatte olsa özlemişti.
•
Taehyung kaldığı yere döndüğünde kendisini odaya atıp rahat bir nefes aldıve yatağa uzanıp sevgilisini aradı.Evine gitmek ve sevgilisine sarılıp uyumak istiyordu fakat işleri uzayacak gibiydi.Jeongguk telefonu açmadı,Taehyung müsait değildir belki diyerek üzerini değiştirdikten sonra tekrar aramayı aklına not etti.O sırada kapısı çaldı,gelen sağ kolu Wonho'ydu ve elinde bir kutu vardı.Wonho konuşmaya başladı;
"Taehyung bir kargo geldi ,bir şey sipariş etmediğini bildiğimden ben açtım pek anladığım söylenemez ama bir tişörtün üstünde kan var ve sanırım bir not?"
Taehyung şaşırdı,kutuyu aldı ve tişörtü çıkardı.Bu onun tişörtüydü , eşi o gelirken bu tişörtün içindeydi. Bu tişörtü giymeyi çok seviyordu güzeller güzeli biricik eşi. Taehyung korku içerisinde notu eline aldı ve okumaya başladı.'Belkide eşini tek bırakmak iyi fikir değildi Kim Taehyung.'-Shixun :)
Taehyung'un okuduğuyla kan beynine sıçramıştı.O sikik korumalar ne boka yarıyordu!?Boşuna mı bırskmıltı sankş onları orda!?Adamlarına Shixun'u yakalayıp Kore'ye getirmelerini emretmişti.Kendisi ise hiç vakit kaybetmeden Kore'ye gitmek için uçağını hazırlatmıştı.O sırada tek güvendiği arkadaşı Jimin aramıştı,jeongguk'un hastanede olduğunu haber vermişti,bu birazda olsa içini,rahatlattı çünkü birileri onu kurtarmıştı.O sikik korumaların ise icabına daha sonra bakacaktı.
•
Taehyung Kore'ye iner inmez Jimin'den öğrendiği hastaneye gelmişti. Jeongguk'un nerede olduğunu öğrendiği gibi ameliyathanenin önünde buldu kendini.O sırada doktor ve hemşireler çıktı içerden.
"Kurşunu çıkardık fakat ne zaman uyanır bilemeyiz." demişti.Taehyung ölmediği için mi sevinse,ne zaman uyanır bilemediği için mi üzülse bilemedi o an.Ama ümidi vardı.Uyanacaktı sevdiği.
-2 gün sonra-
Taehyung ,Shixun denen piçi Kore'ye getirtip depoya kilitletmişti.Ve öğrenmişti şi Shixun ona takık bir orospu çocuğuydu.Bu yüzden kendisi Çin'e gelince adamlarını gönderip Jeongguk'u öldürtmüştü.Ama Taehyung bunu onun yanına bırakmayacaktı,onu her gün yavaş yavaş açı çektirerek öldürecekti.
-1 hafta sonra-
Jeongguk uyanmıyordu.1 hafta geçmesine rağmen uyanmıyordu.Ama Taehyung ümitliydi.Uyanacaktı güzel bebeği.
-1 ay sonra-
Jeongguk hâlâ uyanmıyordu.Eşini tek bırakmıştı ve derin bir uykunun içindeydi.
-6 ay sonra-
Jeongguk hâlâ komadaydı ve Taehyung yavaş yavaş ümidini kaybediyordu. Taehyung onu en iyi hastaneye getirmişti fakat ona rağmen uyanmıyordu.
-1 buçuk yıl sonra-
Taehyung elinin arasındaki minik ellerle hastaneye doşeu yürüyordu.Minik ellerin sahibi ise 4 yaşındaki oğlu Jinhwan'dı.Evet Taehyung Jeongguk'un uyanmayacağını anlayınca bir çocuk sahiplenmişti.Şimdi ise meraklı çocuğunun 'babama gidiyoruz' diyişleriyle birlikte Jeongguk için ayarlattığı özel odaya gidiyordu.Jinhwan heyecanlı bir şekilde Jeongguk babasının odasına girdi ve yatağa doğru koştu. Babasının hareketsiz vücuduna sarılıp konuşmaya başladı.
"Ggukkie baba~ biliyor musun taetae babam hep geceleri ağlıyo senin için,çok özlemiş seni. Bende çok özledim seni,çabucak iyileş ve gel tamam mı?" dedikten sonra Jeongguk babasının yanaklarını öptü, daha sonra arkasına dönüp babasının kucağına gitmek istediğini belli ederek ellerini açıp kapadı.Taehyung onun bu haline gülerek kucağına aldı ve koltuğa oturdu.
"Çok özledim seni Kim, oğlumuzda seni çok özlemiş gel artık. 2 yıl olacak benden gideli,yetmedi mi bu kadar ayrılık?Ama geleceksin elbet,o zaman çok küseceğim sana oğlumla.Değil mi oğlum?" diye soru yöneltti oğluna.Oğluysa hemen onayladı onu " Evet!Babamdan ve benden ayrı kaldığın için çok küseceğiz sana Jeongguk baba.Ama çabucak gelirsen küsmeyiz hehe."
Taehyung oğlunun sevimliliğine dayanamayıp kendisine çevirdi ve öpmeye başladı,oğlunun ise hoşuna gidiyordu.Daha sonra Jeongguk'a döndü.
"Merak etme,oğlumuza sen gelene kadar çok iyi bakacağım,ma vie*."-
*ma vie fransızca hayatım demekmerhaba.şunu söylemek istiyorum jeongguk komada ve ucu açık bitirdim devamını nasıl hayal etmek isterseniz öyle düşünün.fikirlerinizi belirtmeyi ve beğendiyseniz yıldızı doldurmayı unutmayın!
bana çok yardımcı olan for0kim'e hitaben<3
sevgilerle
-han⛄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ma vie' •taekook
General Fictionherkes hayatında bir seçim yapmıştır. onların sonu kötü olsa bile. -one shot 280722'