--> 3

154 14 0
                                    

-Pot sa dorm doar cu picioarele intinse. Asta e !

-Tu ...

-Sshh... mi-e somn!

Timp de 5 minute Luhan se holbase la ea ajungand sa ii analizeze fiecare parte a corpului, incepand cu picioarele ei ce erau in poala lui si terminand cu suvitele blonde . Isi opreste privirea la nivelul bustului sau generos, chinuindu-se sa se abtine sa nu sara pe ea. Pentru a scapa de chinul acela, brunetul se intinde putin, luand patura si acoperind acea parte ce ii dadea mici fantezii neortodoxe. Dupa ce patura i-a luat in brate corpul micut, Luhan nu a putut sa faca nimic la vederea buzelor moi ale blondinei . Pur si simplu impietrise. Dupa incercarea nereusita de a se opri din ganduri nerecomandate pentru el, buzele sale facuse contact cu ale ei, formand un sarut dupa care oricine tanjea.

~din perspectiva Valentinei

Simt cum doua portiuni de buze le ating pe ale mele. Fara sa mai gandesc mult, imi infig o mana in parul acestuia incepand sa ii masez scalpul. *asta a sunat mai bine in capul* . Imi dau seama ca limba lui cerea permisiunea de a intra si a cerceta fiecare coltisor. Astfel, limbile noastre se ciocnisera declansand un razboi foarte senzual.

Simt cum acesta isi vara mana pe sub haina mea vrand sa treaca la actiune. Imediat opresc tot, impingandu-l si plecand val-vartej de acolo fix in camera mea.

Eram rosie toata. Intre timp se trezeste speriata, colega mea de camera , de la bubuitura cand am intrat pe usa. Nu a zis nimic, linistindu-se si punandu-se din nou in pat adormind.

Ma indreptam repede spre baie unde ma uitam incontinuu in oglinda. Foarte surprinzator pentru mine a fost faptul ca nici nu m-am chinuit sa imi sterg de 5000 de ori buzele ca altadata dupa ce sarutam un baiat.

Am venit si cu urmatorul capitol. Imi pare rau de intarziere dar cum sunt a8a si examenele se apropie, nu pot sa postez atat de des. Insa, mi-am facut tot planul si m-am organizat cu povestile deci va fi bine. In fine, sa trecem la lucruri serioase :))) ce credeti ca se va intampla in continuare? Cum vi s-a parut acest capitol?Astept cat mai multe pareri. O seara buna.

-->Parfumul iubirii <-- DEDICATIEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum