Bag piciorul! de data asta si diacriticele au innebunit!
________
Aaa,cum ar trebui sa încep asta? Aaaa,deeci:
Roșieee,a trecut un an Roșiee!A fost un an awesome și pot jura ca au fost mai mult de 1 deși daca ar fi fost cum aș fi ccrezut eu aș fi avut acum buletinul ce m-ar fi bântuit din cauza pozei nașpa.Așa,mai ții minte Roșie când ne-am cunoscut? Era o perioada frumoasa in ESO când eu înca eram un kpop-ist încuiat ?i începator care nu se rezumase decât la o trupa și ceva pe când tu erai un Kpop-ist mare.Am început sa vorbim,și sa vorbiim iar tu mi-ai aratat noi cretini și mi-am facut noi obsesii,m-ai învațat cât de smecher e sa citești și câte chestii awesome aș fi pierdut daca nu te cunoșteam! M-ai facut sa-mi gasesc un nou hobby pe care nici moarta n-ași fi crezut ca-l voi avea vreodata,adica scrisul.De la prima noastra povestioara tu ai devenit un model pentru mine și am început sa te admir și mai mult și sa ma atașez de tine.Pentru numele lui Barbosu" când mi-ai spus prima data câte conversații am avut m-ai lasat masca și nu-mi venea sa cred.M-ai învațat o droaie de chestii și mi-ai devenit probabil fara sa-ți dai seama cel mai bun prieten chit ca probabil nu o sa te vad niciodata,?i la dracu de ar merge racheta aș lovi și un Yeti numa" sa stau o luna cu tine.Ce pana mea vorbesc aici? O luna ar fi puțin!
Woah,ști cum mereu eu sunt aia care distruge momentele sweet sau spne câte un rahat și apoi îmi cer scuze și de absolut fiecare data pun aceleași semne? Ma face sa realizez cât de mult țin la o persoana și nu oricare ci la tine.Și cred ca nu voi fi în stare sa țin așa tare la altcineva,umm ai idee cum m-ai facut sa ma simt la faza cu Life? M-am simțit oribil,dar apoi am realizat ca de?i ai spus ce ai spus despre ea,eu am fost aia care începuse sa vorbeasca cu ea.?i apoi am realizat ca tu chiar ?ii la mine -aa cred *puppy eyes*- ?i ca e?ti al naibii de geloasa ?i asta te face super dragu?a odata ce vezi asta.Ai momente în care probabil de-ai fi aici te-aș ștrangula accidental la cât de cute e?ti.Mama,e prima data când m-am apucat sa scriu un fel de scrisoare pentru cineva dintr-un motiv anume necunoscut. Aaa,faptul ca ești sora mea mai mare virtuala din alta mama ma face al naibii de mandra ! Nu știu daca ar trebui sa-mi cer scuze pentru ca istoricul tau a murit când încerci sa dai la conversa?iile cu mine,dar asta e de bine nu? xD.Ești probabil singurul motiv pentru care sa-mi reîncarc creditul,și prima persoana cu care am mâncat creditul -pâna acum expira,deci practic juma din el se ducea ne atins-.Aaa cred ca ma intind prea mult și nu știu daca vreo chestie din ce am spus mai sus conteaza dar meh,dupa ce am vazut mesajul tau mi s-au udat ochii.Bai! Din cauza ta era sa fac niagara în tastatura! Cred ca nu ma prea pricep la mulțumiri sau,defapt nu știu cum dracu s-o spun fara sa para penibil,defapt ma simt ca-n Taxi-Cele doua cuvinte *Whaaat? O.O* .Aaa și acum prima încercare ar suna cam așa : "Mulțumesc pentru ca joci/ai jucai ESO și pentru ca te-am gasit/m-ai gasit,deci ne-am gasit"„. A doua încercare: "Mulțumesc fiindca m-ai învațat cele mai tâmpite și draguțe lucruri și pentru ca ai fost aici mereu când corazonu" meu era plictisit(mama ce ciudat a sunat asta)!" ?i a treia încercare suna cam așa : "Mulțumesc fiindcă mi-ai devenit cea mai buna prietena din aștia doișpe" ani ai mei oficial împlini?i ieri! Deci hai sa ne vedem cu bine și la anu" și.. În ceilalti fuking ani pe care o sa-i mai avem *evil laugh here pentru ca o sa ma țin ca scaiul de tine*". Oh dao-n masa,mulțumesc fiindca exiști okay? Ești cea mai awesome persoana pe care o cunosc,la pachet cu minciunile și nesiguranța ta cu tot plus un Pepsi mare ș-un sandviș cu multă șuncă mai mare ca scrisoarea asta kilometrica și sunt al dracului de mândra din picioare pâna-n cap *Așa e cum spun eu!* ca a nu știu câta sora a ta mai mica *sau doar a doua O.O*!.
Te iubesc Lexu!
Cu lav Budinca. *Ai lăv eipăls! :3*