Wspólnie spędzony czas

8 1 0
                                    

Izuku Midoriya 

Przyszłaś do kina na nowy film (tytuł). Po kupieniu popcornu weszłaś do sali kinowej, gdzie było nie wiele ludzi ponieważ było małe zainteresowaniem nowym filmem. Usiadłaś na swoje miejsce a po dwóch minutach do sali wszedł chłopak i usiadł koło ciebie. Film się zaczął a ty wpatrywałaś się w chłopaka o zielonych włosach i szmaragdowych oczach. Chłopak w końcu popatrzył na ciebie i uśmiechnął się szeroko.

Ty też przyszedłeś na (tytuł filmu)-zapytałaś po chwili 

Tak czekałem na niego od zwiastuna-odpowiedział cicho chłopak.

Ja też-uśmiechnęłaś się szeroko a potem rozmawialiście o każdym kawałku. Po skończonym seansie poszliście do kawiarni i gadaliście o filmie czekając aż przyjedzie twój autobus. Gdy autobus nadjeżdżał podziękowałaś chłopakowi za wspólnie spędzony czas i wsiadłaś do autobusu. Potem usłyszałaś głośny krzyk szczęścia Izuku.

Shoto Todoroki 

Jak zawsze rano biegałaś po parku. W pewnym monecie gdy się zatrzymałaś za krzaków usłyszałaś jak ktoś wali w coś podobnego do lodu. Weszłaś w zarośla z ciekawość. Zobaczyłaś biało-czarnowłosego chłopaka. Który uderzał pięścią w lud. Wyszłaś z zarośli i chcąc przywitać się z chłopakiem zahaczyłaś o coś nogą.

Todoro-kun cześ......-powiedziałaś spadając na ziemię. Chłopak szybko zrobił lud który złapał cię w tali a chłopak podbiegł do ciebie łapiąc cię i roztapiając lud. 

Znów się przewróciłaś-zachichotał cicho.

Tak! najwyraźniej zwalasz mnie z nóg-odpowiedziałaś z diabelskim uśmiechem. Chłopak się zarumienił. Potem zaczęliście razem biegać po parku codziennie.

Katsuki Bakugo

Zazwyczaj trenowaliście uwielbiałaś dokopać Katsukiemu.  

Fumikage Tokoyami

Gdy zaczynała się przerwa wybiegałaś na wewnętrzne boisko i wchodziłaś na drzewo czekając na Fumikagiego gdy się zjawiał rozmawialiście o wszystkim i o niczym.

Ochaco Uraraka

Zawsze po szkole szłaś z Uranakom do kawiarni aby porozmawiać o dzisiejszym dniu w szkole i o innych pierdułkach.

  Eijiro Kirishima

Uwielbiałaś wychodzić do parku z Kirishimom jak również chodzić na basen. 

Denki Kaminari

Razem z Denkim chodziłaś do kółka muzycznego w Środę, Czwartki, i Piątki. (Jakby kogoś to interesowało dop.autora). W Taki sposób spędzacie razem czas choć w większości kółko jest zamknięte więc rozmyślaliście nad pracą w sklepie muzycznym i wypisaniem się z kółka muzycznego.

Present Mic

Spotykałaś go na lekcjach angielskiego w szkole i czasem gdzieś na jej terenie nic szczególnego.

Shōta Aizawa

Razem z sensai-Aizawa chodziliście do schroniska i spędzaliście długie godziny z małymi słodziutkimi zwierzaczkami.

All Might

Zwykle pomagasz mu w pokoju nauczycielskim albo trenujecie twoje dary. 

________________________________

Powiem tak ten rozdział jest i będzie jednym z najtrudniejszych rozdziałów jakie napisałam.

W połowie Todorokiego miałam totalny wkurw więc reszta podrozdziałów jest krótka.

Ważne!!!!!

od 16.07.2022 do 26.07.2022 nie będą pojawiać się rozdziały z przyczyny takiej że jadę na obóz harcerski na którym nie mogę mieć telefonu więc od razu was przepraszam.

Jeszcze jedna ważna informacja 

gdy wyjadę na wakacje myślę że rozdziały również będą się pojawiać.

Jednak późnym wieczorem czyli coś w stylu 22-23 lub wcześnie rano  8-10.                                               bo co mam robić wieczorami oprócz pieprzenia z BFF (KTÓRA POMAGAŁAM MI PRZY JEDNYM ROŹDZIALE) o wszystkim i o niczym albo robienie czeladzi z ekipą wakacyjną. 

a tak ogóle zapraszam was na mojego insta shoto_todoroki_myheroacademia zapraszam bo będę udostępniać tam moje cudowne jak że wakacje.

jeszcze raz do zobaczenia misiaczki w kolejnym rozdziale. ❤️

492Słow 


My hero AcademiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz