Merhaba :*
Sizi özlediğim için çok bekletmeden yeni bölümü paylaşayım dedim.
Yorum yapana öpücük var °•°
22.Bölüm |Güven|
Korkunç dakikalar yutmuştu beni,çok güvende hissettiğim o sıcacık yatağımda. Kabus bile diyememiştim gördüklerime.
Nasıl bir telaşla kalkıp o mezarlığa gittiğimi hatırlamıyordum bile. Aklımdan bu dünya silinmiş,benim için endişelenirler mi,haber vermem gerekir diye bir saniye düşünmemiştim o anlarda.
Herkesi çok endişelendirdiğimi,onları karşımda görünce anlamıştım.
Suçlu hissediyordum fakat çok da rahatlamıştım.
Hiç tarif edemeyeceğim bir uyku çekmiştim mesela.
Gözlerim daha açılmadan burnuma dolan kokuyla gülümsedim. Daha da rahatlatmıştı beni bu eşsiz koku.
Elimi hemen yamacıma uzattığımdaysa farkettiğim boşluk,hızla gözlerimi açmama neden olmuştu.
Beklediğimin aksine Taehyung yanımda değildi,yüzüm hemen asılırken ne kadar çocukça davrandığımı farketmiş ve kendi kendime kızmıştım.
Göğsümü derin bir nefesle şişirdiğimde,yattığım yerden doğruldum.
Belliki uzun süredir uyuyordum. Ayrıca onun gittiğini farkedemeyecek kadar da derin uyumuş olmalıydım.
Komodinimin üzerinde duran telefonuma uzandığım sırada odaya Jimin girmişti.
"Birileri güzellik uykusundan uyanmış ha?" dediğinde kıkırdayarak yanıma gelmişti.Bense gelen bildirime bakıp sırıtıyordum.
Taehyung bana mesaj atmıştı,yaklaşık iki saat önce.
- Özür dilerim sana haber vermeden çıkmak zorunda kaldım. Çok güzel uyuyordun ve bölmek istemedim. Beni uyanınca arar mısın Jungkook?
Okuduğum mesajla yüzümdeki gülümseme büyürken yanımda,aynı benim gibi heyecanla mesajı okuyan Jimin'e baktım.
Dellendirmişti beni. Ne diye okuyordu ki bana gelen mesajı?
"Şey,kızmadan önce bir şey demek istiyorum." dedi ona vuracağımı anlayıp geriye çekildiğinde.
"Taehyung sabah giderken birazcık öptü saçından." dedi ve bana vurmaya başladı.
Dediği şeyle kaskatı kesilmiştim.
Saçımdan mı öpmüştü ciddi ciddi? Tanrım ben neden uyuyordum ki?!
"Öptü mü?" dediğimde ağzım açık kalmıştı.
Omzuma vurduğu yumruklarıyla beni iyice heyecanlandırtıyordu
"Ya,Jungkook ne zaman öpüşüceksiniz? Ben size bakınca dayanamıyorum,bir gün ikinizin kafasından da tutup zorla öpüştüreceğim sizi." diye sızlandığında onu itmiştim.
"Saçma saçma konuşma Jimin! Çık hadi Taehyung'u arayacağım." dedim yalandan bi' sinirle.
Yüzünü asarak ayaklandı ve arkasına baka baka odadan çıktı. Son ana kadar bir şey dememi beklemişti ancak şu anda tek düşündüğüm şey Taehyung'u aramaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal Law |Taekook
RandomSavcılara göre cinayet işleyen bir kimse bunu ömrüyle ödemeli. Peki ya meşru müdafaaysa bunun adı,o zaman da ödemeli midir ömrüyle? Türü|Romantik,Dram,Erotik. #criminal 1☆