Halott emberek és vér. Káros anyagok és halál

12 0 0
                                    

Feketevölgyi Doroti vagyok/voltam vagy... leszek?! Mindegyik. Szóval va...volt 2 bátyám. Én 16 voltam. De inkább menjünk vissza a múltba!

10 éves vagyok az egyik tesóm,Marcell 22,a másik, Adrián 17 éves. 2011. október 29-én elmentünk vidámparkba. Marcit kivéve. Nem aggódtunk érte,felnőtt, nem várjuk el tőle,hogy jöjjön.

Amikor hazaértünk olyan dolog fogadott,ami kapu volt a mély depresszióba. A testvérem piros folyadékban feküdt,sápadtan...VÉR! EZ VÉR. Azt hiszem...tudom mi történt... Egy kés van a hasában. HALOTT.


Eltelt 2 év. Adrián állandóan a szobájában van, hisz Marci a legjobb barátja is volt, nem csak a tesvére. Alig eszik,de cigizik,drogozik, és alkoholt fogyaszt. 2013. október 29-e van. Kettő kerek éve nem él Marci. Bementem Adrián szobájába,mert nagyon köhögött,gondoltam beteg lett,vittem be neki forró teát. Viszont amikor beléptem elejtettem a bögrét:aprókicsi szilánkokra tördelődött. A hideg kirázott én pedig lehuppantam a padlószőnyegre. Kapaszkodtam a földbe,és a szilánkok egyesével bejutottak az  kezemen keresztül ereimbe is,így azonnal vérezni kezdtem. Viszont most ez volt a legkisebb problémám.

-Ad....A-Adrián HALOTT.-futottam le az utolsó lépcsőfokról leesve a remegéstől, mit sem sejtő szüleimhez.

-Tessék?! - aggodalmaskodott anyukám - Mi történt?? - kérdezősködött tovább,majd levegőért kapkodva rohant fel,mire én és apa csak félve futottunk utána.

Mentőt hívtunk. Az orvos megállapította,hogy kilyukadt a tüdeje. Ekkor már valóban depressziós lettem. Észre sem vettem 6 év múlva,hogy olyan lettem,mint Adrián. Cigarettáztam. Drogoztam. Alkoholt ittam. 

Volt egy rét. Egy síkság. Szép zöld fűvel,őzekkel és egy nagy tölggyel. Amikor kicsik voltunk mindig idejöttünk. Haláluk után is mindig idejártam,ahányszor csak tudtam. Egy idő után már meghalni...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sziasztoook! El sem hiszem!!! Ez az első sorozatom,amit elkezdtem írni,a Minden Pasi Szemét amúgy csak a második. A véremet adtam ezért a sorozatért. Ez teljesen igaz. Ugye lapra írtam és az ujjamat kicsit elvágtam,azért hogy jobb hatást keltsen,rákentem a vért a lapra. Őrült vagyok,de mindegy. Jó olvasást! Puszi,sziasztok!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Meghalni és megszületni...újra / Szünetel!/Where stories live. Discover now