1 nap az első halálomkor

7 0 0
                                    

 Ma 2020. október 29-e van. Marci 8,Adrián 6 éve halt meg. Ma is kimegyek a tölgyhöz. Egyedül... Már sötétedik,mert elég késő van,de nem zavar. 

ÚRISTEN! Most jutott eszembe: Adrián Marci hasába szúrt kést a tölgy egyik odújába tette. Odamentem cigit szívva egy vodkás üveggel a kezembe'. Megtaláltam. Vagdosni kezdtem az ujjbegyem lágyan. Aztán...Egyre szarabbul kaptam levegőt és... Asszem a kisebb bátyám is így halt meg. Nem jutottam levegőhöz. 

Szép lassan meghaltam.

Anya hívogatott halálom után,mert már későre járt. Elkezdett aggódni. Tudta hol vagyok,és odasietett kocsival. Rám talált. A halott,már-már kicsit sápadt testemre.

Miután megnézte életjeleim hívta a mentőket. Majd apát. Apa már csak a kórházba ért oda.

Az orvos ugyanazt állapította meg,mint Adriánnál. Kilyukadt a tüdőm. Igen! Az egész testembe levegő áramlott be. Elsápadtam és meghaltam. Köszönhetem a cigarettának,az alkoholnak és a drognak.



-----------------------------------------------------------------------

Sziasztooook! Meg van a 2. rész és tudom tudom,azt ígértem hetente lesz de nagyon sok dolgom volt. SZÓVAL: ma kiteszem a 3. részt is!
Pusziiiiii!

Ha ez tetszett nézd meg a harmadik részt is,mert az még izgibb 😆

Jó olvasást! ♥📗

-----------------------------------------------------------------------


Meghalni és megszületni...újra / Szünetel!/Where stories live. Discover now