wife kena ot (part 1)

30.1K 126 18
                                    

Hi guys terutama yg meminati scene cuckold atau stag vixen.. Ni aku ade satu cerita berdasarkan kisah benar yg berlaku dlm rumah tangga kami..
Watak utama = JUE (WIFE AKU)
                          =LAN(HUBBY)
                          =PEKERJA2 CONTRACT..
Nak di pendekkan cerita wife aku mndapat pangilan dari bos yg meminta nya bekerja pada hari sabtu dan ditawarkan bayaran yg lumayan kerana ade hal urgent yg perlu diselesaikan. Bos dan staff2 melayu yg lain bercuti dan mereka semua tiada pada hari sbtu tu.. Hmmm terpaksalah wife aku jue yg selesaikan job pada hari sabtu dan sekaligus dia yg handle pkerja2 indon yg tinggal di ofis yg sama.. Mereka tinggal di belakang ofis shj.. Hehehehe..

Pada waktu yg x berapa sibuk wife aku bermain chat dgn skandal2 dia yg lain spt fadley, man kl., amer dan luke.. Mereka ni semua boleh dikatakan tmpt wife aku melepaskan nafsu, kira suami angkat lahh.. Aku dan wife mmg dh lama bergiat dlm dunia cuckold.. Kami anggap itu sbg hiburan dlm rumah tangga kami....
Ok berblik pada kisah tadi,, dlm pada jue sdg melayan chatting dgn suami angkat dia,, jue juga begitu sporting melayan permintaan2 horny diorg. Ade yg mntak pic spender lah, bra lah dan mcm2 lg.. Kebetulan pula dlm ofis tu xde pkrja lain, jue layankan shj request dari diorg tu.
  Tapi jue lupa di blkng ofis dia ade 7 org pkrja indon yg sedang bermalas malasan.. Diorg pun bukan reti duduk diam.. Ade shj aktiviti yg diorg buat termasuklah mengendap kakak kerani yg sdg bekerja berseorangn dlm ofis.. Ade bnyk lubang yg mereka dah korek cuma sukar tuk dikesan kerana mereka licik menyembunyikan lubang2 tersebut.. Bermakna segala aktiviti lucah jue dlm ofis mereka dpt nikmati bersama... Wowww cuci mata lah budak2 indon tu. Rupe nye mereka dah nikmati segala aktiviti jue lg tadi.. Cuma jue je tak perasan.. Mereka juga lelaki biasa.. Yg lama terpisah dgn isteri di indon mereka juga ade nafsu.. Akhirnya salah seorang dari mereka bernama nanda memberanikan diri tuk masuk ke ofis depan tuk mencuba nasib.. Mana tau ade untong.. Tp nanda sudah pesan pada rakan2 nye,, jgn smpai pksa atau rogol andai akak kerani tu menolak.. Klu dia mau bermakna semua dpat merasa nikmat nya kak jue kerani isteri orang tu...

Kita smbung part seterusnya ok..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ghairah isterikuWhere stories live. Discover now