1.BÖLÜM: ANONİM

51 19 20
                                    

Anonim: Sana yazıp yazmama konusunda çok düşündüm ama yazma kararı aldım seni seviyorum Utku biliyorum sevgilin var ama ben seni köpek gibi seviyorum çıkaramıyorum bir türlü seni aklımdan.

Utku: Kimsin aq dalga mı geçiyorsun?

Anonim: Kim olduğumu söylemek istesem anonimden yazmazdım dimi ve hayır dalga geçmiyorum.

Utku: Siktir git amk seven insan anonim yazmaz sevgine inanmıyorum ki inanasam da sevgilim var ve onu çok seviyorum.

Anonim: Sevgime karşılık ver demiyorum ama inan ki sen Buse'yi seviyor olabilirsin ama o kız seni gram sevmiyor Utku.

Utku: Ya kızım kız mısın onu bile bilmiyorum ama siktir git. Önce bana yürüdün karşılık vermeyince çamur atmaya mı başladın?

Anonim:Utku çamur atmıyorum senin üzülmemen için uğraşıyorum(iletilmedi)

Anonim:Engelledin mi cidden(iletilmedi)
***********
Utku Utku Utku 4 harften oluşan bir isim ama benim dünyam. Buse ile tanışmadan önce tanıdım onu 3 yıl önce aralık ayıydı üzerinde basketbol formalarıyla bizim her zaman gittiğimiz partaydı. Yağmurlu havada tek başına çimlerde oturmuş gökyüzünü izliyordu ve bir şarkı Yıldızların Altında onu öyle tanıdım. 3 ay kadar önce buseyle sevgili oldu kız onu sevmiyor ama Utku bunun farkında bile değil.

O esnada telefonuma bildirim sesi geldi. Utku fotoğraf paylaşmış

#Utku Demir#

                 sevdiğim kadın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                 sevdiğim kadın

#Buse Doğan: Sevdiğim Adam ❤

#Uraz Sağlam: Oooo karşim yakıyorsun yine.

#545: Çok yakışıyorsunuz.

#Yıldızların Altında: Seni sevmiyor ve aldatıyor ama sen inanmak istemiyorsun.

#Buse Doğan-#Yıldızların Altında: Sende aramıza girmeye çalışan şırfıntılardan olduğun için ciddiye alamıcam seni.

#Yıldızların Altında-#Buse Doğan: Beni gerçekten ciddiye almasan yazma gerekçesi bile duymazdın.

Gerizekalı kız ya o esnada annemin sesini duydum.

Efsun: Doğaaa hadi annecim yemek hazır.

Mutfağa doğru gittim.

Doğa: Anne aç değilim ben biraz parka inicem.

Efsun: Tamam annecim.
************
Her şeyin başladığı yer o parkta tam onun oturduğu yerdeydim çimlere yatıp gökyüzünü izlemeye başladım. Telefonuma gelen bildirim sesi ile gözlerimi yıldızlardan ayırdım. Anasını avradını mesaj Utku'dandı.

Yeni bir kitapla karşınızdayım. Çok bir şey demicem umarım beğenmişsinizdir oy ve yorumlarınızı bekliyorum...

YILDIZLARIN ALTINDA (TEXTİNG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin