2.BÖLÜM: FOTOĞRAF

29 16 0
                                    

Utku: Yıldızların altında hesabı senin mi?

Anonim: Hemen tanımışsınız beni Utku bey.

Utku: Bak kızım amacın ne bilmiyorum ama uğraşma siktir git çamur atmaman gerektiğini söylediğimi hatırlıyorum.

Anonim: Evet çamur atsaydım haklı olurdun ama ortada çamur atma yok Utku.

Utku: Ya Allah aşkına derdin ne senin.

Anonim: Sensin.

Utku: Çekip gidersen dert olmam.

Anonim: Derman da olmuyorsun ama...

Utku: Offf edebiyat da yapmaya başladığımıza göre ben ortamdan ayrılıyorum.

Anonim: Bir eşit ağırlıkcı olarak bunu yakıştıramadım seni.

Utku: Bizim okuldasın yani.

Anonim: Bravo kesin bu bilgiyle bulursun beni.

Utku: Lan kendine gel anonim olan sensin bunları benim sana demem gerek senin bana değil.

Anonim:Utku yarım saat sonra maçın var hazırlandın mı.

Utku: Hassiktir lan unuttum akıl mı bıraktın kızım ben gidiyorum maça yetişmezsem kaptansız maç mı olur diye koç ağzıma sıçar.

Anonim: Aklını başından aldım yanii.

Utku: Siktir git aq istediğin yere çekme cümleyi beynimi siktin demeye çalıştım.

Anonim: Bu kadar küfür etmesen de anlaşabiliriz bence. (görüldü)

Utku'ydu bu her zaman olduğu gibi sert ve küfür ağzından eksik olmayan. Çimlerden kalktım ve Utku'nun maçının olucağı salona doğru yürümeye başladım.

Biraz kendimden mi bahsetsem Doğa işte ben 12.sınıf eşit ağırlık öğrencisi. Annemle yaşıyorum babam biz küçükken bizi terketmiş. Neyse neyse siz beni zamanla tanırsınız.
****************
Anasını sikiyim Utku maçta sakatlandı. Tam dedim hiç bir şey umrumda değil gidip yanına yardım edicektim benden önce Buse koştu. Bende el mecbur eve geçtim ama hala çok merak ediyorum. Sanırım yazmaktan başka çare yok.

Anonim: Sakatlandın bu gün nasıl oldun.

Utku: İyiyim güzellik.

Anonim: Utku sen ayağından sakatlandın yanlışlıkla kafanı da mı çarptın?

Utku:Hayır güzellik.

Anonim: Hasiktir Uraz sensin. Utkunun telefonunun sende ne işi var ve o nasıl

Utku: Lan beni nerden tanıyorsun. Utku iyi merak etme uyuyorlar ben yazdım maça gelirken seni anlattı.

Anonim: Uyuyorlar?

Utku: Buse ve Utku.

Anonim: Doktor ne dedi.

Utku: 1 hafta basma ayağının üstüne dedi.

Anonim: Ne yani 1 hafta Utkusuz okul çekilir mi?

Utku: Yapıcak bir şey yok neyse ben gidiyim de rahat etsin onlar iyi akşamlar.

Anonim: İyi akşamlar.
*****************
Sabah

Gece boyunca uyku girmedi gözüme Utku nasılsı acaba yazsam mı ya ben anonimin niye böyle bir şey düşünüyorum tabiki yazıcam

Anonim: Nasılsın?

Utku: İyiyim eve geçtim sabah akşam da Urazla konuşmuşsun merak etme iyiyim.

Anonim: Sana çok iğrenç bir misilleme yapıyım mı?

Utku: Yap anasını satayım onu da yap

Anonim: Buse'ye bir şey olsa merak etmez misin?

Utku: Aynı şey mi?

Anonim: Hala anlamıyorsun seni nasıl sevdiğimi (görüldü)

Anonim: Ben seni 1 hafta görmeden ne yapıcam.

Utku: Ne biliyim amk ne yaparsan yap beni ilgilendirmez.

Anonim: Utku.

Utku: Neee

Anonim: Bana bir fotoğrafını atar mısın?

Utku: İnstangramda bir sürü var git bak amk.

Anonim: Hayır kimseye atmadığın bir fotoğraf karşılığında ben de senin bir istediğini yaparım.

Utku: Nude mi istiyorsun?

Anonim: Oha oha yavaş gel sadece çekip de paylaşmadığın bir fotoğraf istiyorum.

Utku: Karşılığında ne istersem yapıcak mısın?

Anonim: Evet yapıcam.

Utku: Bende senin fotoğrafını istiyorum.

Anonim: Tamam.

Utku: Olm bu kadar kolay kabul etmezsim bok kokusu seziyorum.

Anonim: Olm kabul etsem dert etmesem dert ne bok kokusu olucak istemiyor musun.

Utku: Madem fotoğraf atıcaktın ne diye anonimden yazdın çıksaydın ya karşıma.

Anonim: Vazgeçtim isteyip istememen umrumda değil bana fotoğrafını atar mısın?

Utku: Sakin ol istiyorum tabiki hemen atıyorum.

Utku:

Anonim: Ben bir ölüğ geliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Anonim: Ben bir ölüğ geliyorum.

Utku: Lan kaçma fotoğraf atıcaksın bana.

Anonim: İmsn dilssin münarek

Utku: Ney.

Anonim: İnsan değilsin mübarek.

Utku: Buse seni gebertir.

Anonim: Elimde kalır.d

Utku: Konuyu karıştırma sen de fotoğraf atıcaksın!

Anonim: Tamam hemen atıyorum.

Kestiiik. Nasıl bölümde arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Not: Arkadaşlar fotoğraflar sadece poz olarak karakterleri kafanıza göre canlandırabilirsiniz.

YILDIZLARIN ALTINDA (TEXTİNG) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin