Eʀᴀ ᴜɴ ᴅɪᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀs,Pᴇʀᴏ ᴀʟɢᴏ ᴄᴀᴍʙɪᴀʀɪᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇ ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴍᴀs ᴇɴ ɴᴜᴇsᴛʀᴏ ǫᴜᴇʀɪᴅᴏ Tʜᴏᴍᴀs.
Aʟ ᴘʀɪɴᴄɪᴘɪᴏ ᴛᴏᴅᴏ sᴇʀɪᴀ ɴᴏʀᴍᴀʟ ʜᴀsᴛᴀ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇɴ ǫ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴛᴏᴄᴏ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴄᴏɴ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ғᴜᴇʀᴢᴀ..Exᴀᴄᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʀᴀ...Tᴏʀᴅ Lᴀʀssᴏɴ.Esᴛᴀʙᴀ ᴍᴜʏ ᴄʟᴀʀᴏ ǫ Tʜᴏᴍᴀs ɴᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴠᴇʀʟᴏ ɴɪsɪǫᴜɪᴇʀᴀ ᴠᴇʀ sᴜ sᴏᴍʙʀᴀ.-T-tord..?-Lᴀ ᴠᴏᴢ ᴅᴇʟ ɴᴀʀᴄɪsᴛᴀ sᴇ ǫᴜᴇᴅᴏ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ ᴀʟ ᴠᴇʀ ᴀʟ ɴᴏʀᴜᴇɢᴏ sɪ ǫᴜᴇ sᴇ ᴠᴇɪᴀ ᴍᴜʏ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴜʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ,ᴇʟ sᴜᴄᴇsᴏ ᴅᴇʟ ʀᴏʙᴏᴛ.
Eɴ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴄᴇʀʀᴀʀʟᴇ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴘᴏᴅʀɪᴀ ᴀʟᴍᴇɴᴏs ɪɴᴛᴇɴᴛᴀʀ sᴀʙᴇʀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴏ ᴀʟᴍᴇɴᴏs ᴅᴀʀʟᴇ ᴜɴᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅ.-Hola Matt..Necesito hablar con ustedes...-sᴜ ᴠᴏᴢ ᴇʀᴀ ᴀʟɢᴏ ʀᴏɴᴄᴀ ᴘᴇʀᴏ..Nᴏ sᴀʙɪᴀ ᴍᴜʏ ʙɪᴇɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴀʀɪᴀ sɪ ᴅᴇᴊᴀʙᴀ ᴀ Tᴏʀᴅ ᴘᴀsᴀʀ sɪɴ ᴄᴏɴsᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ Eᴅᴅ.-Matt,quien es?-Pʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴇʟ ᴄᴀsᴛᴀɴ̃ᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʙᴀ ᴀ ᴇʟ ɴᴀʀᴄɪsᴛᴀ-Oh..-Aʜᴏʀᴀ sᴇʀɪᴀ Eᴅᴅ ᴇʟ ǫ sᴇ ǫᴜᴇᴅᴀʀɪᴀ sɪɴ ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴇʟ ɴᴏʀᴜᴇɢᴏ.
Eʀᴀ ᴍᴜʏ ᴄʟᴀʀᴏ ʏ ᴏᴠɪᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ ᴘᴇʀᴅᴏɴᴀʀɪᴀ,ʏᴀ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴏʟᴠɪᴅᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴇsᴇ ᴘᴀsᴀᴅᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ᴠᴇ ᴏ ɴᴏᴍʙʀᴀʙᴀɴ ᴀ ᴇʟ ɴᴏʀᴜᴇɢᴏ sᴇ ᴀᴄᴏʀᴅᴀʙᴀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴇsᴏ..-Que es lo que quieres..?-Eʟ ᴄᴀsᴛᴀɴ̃ᴏ ʟᴇ ʜᴀʙʟᴏ ᴄᴏɴ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ᴇɴᴏᴊᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇʟ ᴀ ʟᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀ ᴘᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴄᴇʀʀᴀʀʟᴇ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ ᴠᴇʀ sᴜ "ʀᴏsᴛʀᴏ"-Bueno...Que
ria saber si podian perdonarme por todo lo que paso anterior
mente..-Eʟ ɴᴏʀᴜᴇɢᴏ ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ ᴄᴏɴ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ "ʟᴀsᴛɪᴍᴀ" ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴛᴇɴɪᴀ ʟᴀsᴛɪᴍᴀ ᴇɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ sᴏʟᴏ ʟᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟ ʙʀɪᴛᴀɴɪᴄᴏ.Lᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ
ᴅᴇ sᴜ ᴘʀᴏᴘɪᴇᴅᴀᴅ..sᴏʟᴏ sᴜʏᴀ...-Umm Edd pq demoran mucho?-Eʟ ʙʀɪᴛᴀɴɪᴄᴏ sᴇ ᴀsᴏᴍᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀ ǫᴜɪᴇɴ ᴇʀᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ɴᴀʀᴄɪsᴛᴀ ʏ ᴇʟ ᴄᴀsᴛᴀɴ̃ᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴇɴ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ɴᴏ ᴠᴇɪᴀ ᴀ ɴᴀᴅɪᴇ sᴏʟᴏ ᴀ ᴇʟʟᴏs ᴅᴏs.-No es nada Tom,no te preocupes"-Eʟ ʙʀɪᴛᴀɴɪᴄᴏ sᴏsᴘᴇᴄʜᴀᴠᴀ ᴅᴇ ᴀʟɢᴏ ʏᴀ ǫᴜᴇ sᴜ ᴠᴏᴢ ʏ ᴀᴄᴛɪᴛᴜᴅ ɴᴏ ᴇʀᴀ ɴᴏʀᴍᴀʟ,ᴀsɪ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴏ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀsᴇ ᴅᴇʟ sᴏғᴀ ᴇ ɪʀ ᴀ ᴠᴇʀ ᴀʟ ɪɢᴜᴀʟ ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀs.
-Comunista?!-Vᴀʏᴀ sɪ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴍᴀᴛᴀʀʟᴏ ᴇɴ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴇʀᴀ ᴍᴜʏ ᴘʀᴏɴᴛᴏ ᴀᴅᴇᴍᴀs sᴜs ᴀᴍɪɢᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴇʟ ɴᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴄᴀᴜsᴀʀ ᴍᴀs ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ ᴘᴇᴏʀᴇs ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀᴇs,Asɪ ǫᴜᴇ sᴏʟᴏ ᴍᴀɴᴛᴜᴠᴏ ʟᴀ ᴄᴀʟᴍᴀ ʏ sᴇ ᴅɪᴏ ʟᴀ ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴍᴀs ᴅᴇʀɪᴀ ᴅᴇ ʟᴏ ɴᴏʀᴍᴀʟ.-T-tom espera..!-Eʟ ɴᴏʀᴜᴇɢᴏ ʟᴏ ᴛᴏᴍᴏ ᴅᴇʟ ʙʀᴀᴢᴏ ɴᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ɴɪ sɪǫᴜɪᴇʀᴀ ᴅᴇᴊᴀʀʟᴏ ɪʀ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴅᴇᴍᴀs sᴏsᴘᴇᴄʜᴀʀᴀɴ ᴅᴇ ᴇʟ ɴɪ sɪǫᴜɪᴇʀᴀ sᴜs "ᴀᴍɪɢᴏs".-Ahora que quieres idiota?!-Rᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ ᴇʟ ʙʀɪᴛᴀɴɪᴄᴏ ᴄᴏɴ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ғᴜʀɪᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴅᴇʙɪᴀ ᴄᴀʟᴍᴀʀ sᴜ sᴇʀ ɪɴᴛᴇʀɪᴏʀ-Tom...Queria hablar contigo-Eʟ ɴᴏʀᴜᴇɢᴏ ʟᴇ ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ғʀɪᴀ ᴠᴏᴢ..
︶꒷꒦︶⊹...𝕮𝖔𝖓𝖙𝖎𝖓𝖚𝖆𝖗𝖆...⊹︶꒷꒦︶
ESTÁS LEYENDO
︶꒷꒦︶⊹...𝖀𝖓 𝖆𝖒𝖔𝖗 𝖖𝖚𝖊 𝖊𝖓 𝖛𝖊𝖗𝖉𝖆𝖉 𝖉𝖚𝖊𝖑𝖊...⊹︶꒷꒦︶
Ngẫu nhiên⚠️Esᴛᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ᴘᴜᴇᴅᴇ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴇʀ ᴄᴏɴᴛᴇɴɪᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ:⚠️ Mᴀsᴏǫᴜɪsᴍᴏ Vɪᴏʟᴀᴄɪᴏɴ Mᴀʟᴛʀᴀᴛᴏ ғɪsɪᴄᴏ ᴏ ᴘsɪᴄᴏʟᴏɢɪᴄᴏ Pᴇʀsᴏɴᴀᴊᴇs ᴅᴇ ᴘʀᴏᴘɪᴇᴅᴀᴅ ᴅᴇ Eᴅᴡᴀʀᴅ Gᴏᴜʟᴅ(Q.E.P.D)...