Taehyung görüldü atmıştı.Çünkü oda bilmiyordu ne cevap vermesi gerektiğini.Gerçekten birine bir daha güvenebilirmiydi? Jungkook sadece onunla dalga mı geçiyordu?Acaba gerçekten sarhoş olup ona numarasını vermişmiydi?Ah ama unuttuğu bir şey vardı.Kim ona taetae demesini söylemişti."Taetae" sadece ona ölen annesinin seslenme şekliydi.Düşündü,Taehyung dediki "Jungkooka acaba sarhoşken mi dedim? sorayım en iyisi ah ama yazdığına cevap yazmalıyım ilk önce."
-Taehyung-Jungkook mesajlaşması-
Taetae
Birini sevebilir miyim bilmiyorum.Ama denemek istiyorsan dene." +2839********"numarasını "jk"olarak
kaydettiniz!
Jk
Woa bir an kaçıyorsun sandım
Taetae
Bu arada neden taetae diye seslendin?
Jk Rahatsız mı oldun? Sen demiştin bana
öyle seslen diye
Taetae
Ah öyle mi? hatırlamıyordum da ondan sordum.Rahatsız değilim tabi.Sadece bana annemi hatırlatıyor:)
Jk
Annen iyi mi?|
Zorlamayayım şimdiden yakın olunca
kendi anlatır|
Sevindim annen iyi birisi galiba ?
Tae
Evet öyle biri.Çok neşeliydi.Sürekli gülerdi.
Bunları neden ona anlatıyorum?|
Benim işim var sonra konuşsak?
Jk
Neden onu merak ediyorum?|
Olur görüşürüz.
Taehyung kendi kendine sorular
soruyordu."Neden bana yazdı?" "Çevresi insanlarla dolu okadar insan varken beni boşverebilirdi yazmak zorunda değildi bana"
"Belkide sadece sözlerini tutan biridir" Taehyung,Jimine yazmaya karar verdi.
-Taehyung-Jimin mesajlaşması-
Şüpheci bebek
Hey Jimin, buluşalım mı?
Platonik
Yeni bir kafe keşfettim orda buluşalım💓
*Konum
Şüpheci bebek
Tamam geliyorum ✓(görüldü)
Taehyung kafenin kapısını açtı.Ve içeri girdi.
Gözleri Jimini aradı ve bulduda.Jimin Taehyungu görünce elini salladı.Taehyung oraya doğru yürüdü.Jiminin karşısındaki sandalyeye oturdu.
( Burası Diyalog kısmı)Jimin: Burası çok güzel değilmi? Pespembe!
Taehyung:Bilmem.Pembe pek bana hitap eden bir renk değil.
Jimin:Senin için kapkara zaten canım arkadaşım!
Taehyung:Bilmem sen öyle diyorsan öyledir galiba.
Jimin:Sana ne oldu! Ruhsuz gibi duruyorsun.Oysa dün çok mutlu duruyordun!
Taehyung:Dün akşam partide ne yaptım hatırlıyor musun?
Jimin:Ah aslında sadece seni yakışıklı Jungkook kişisiyle gördüm.Hehe
Taehyung:O gülüşte ne?
Jimin:Çok yakın duruyordunuz!Yeni mi tanıştınız o gün?Neden bana hiç bahsetmedin?
Taehyung:Hayır tanımıyordum ben onu.Dün akşama dair anılarım bulanık hatırlamıyorum.
Jimin:Kolay sarhoş olduğunu biliyordum.Seni yanlız bırakmamalıydım özür dilerim.
Taehyung:Jimin sorun değil.Muhtemelen Yoongiyi gördüğün için yanlız bıraktın değil mi?Hem beni mutsuz görseydin ordan kurtarırdın haklıyım değilmi?
Jimin:Evet Yoongiyi gördüm.Ve konuştuk ah hala aklımda onun o derin sesi.Ayrıca evet sen gülüyordun!Hiç seni öyle gülerken görmedim acaba onunla flört mü ettin?
Taehyung:Şey galiba öyle bir şey yapmış olabilirim...
Jimin:Bana anlatmadığın bir şeyler var galiba anlatsan iyi edersin!
Taehyung herşeyi anlatır.
Jimin: Bence onun hoşuna gitmişsin o yüzden yazdı sana.Hem tatlı çocuksun.Yani sevdiklerinin yanında daha çok gülüyorsun.Başkalarına karşı soğuk olduğun için.Sarhoşken seni öyle görünce merak etmiş olabilir.
Taehyung:Jimin ama ya benimle oynuyorsa?Ya Oda bana bir şey demeden beni terk ederse?
Jimin: Taehyung,herkes gidecek diye bir şey yok.Denemeden bilemessin!
Taehyung:Yine aynı şekilde üzülmek istemiyorum.
Jimin:Sana kalmış bir şey.Karar senin.Senin hayatın ve senin duyguların.Kalbini dinle.Biraz dizi repliği gibi oldu ama herneyse biraz düşün ve karar ver!
Taehyung:Jimin sağol.İyi ki varsın!*Sarılır*
Jimin:Uzun zamandır sarılmıyorduk iyi oldu bu.Kilo mu verdin sen?
Taehyung:Jimin bir dakika ciddi ol!
Jimin: Tamam ya bir şey demedim ama cidden kilo vermişsin!
Taehyung: Tamam Jimin kilo vermişim anladım.
Jimin:Seni seviyorum.
Taehyung:Bende seni seviyorum.
Selamlar Cora geldi!Size 2. bölüm yazdım nasıldı bölüm? Biraz kısa biliyorum.Pek uzatamıyorum.Uzatsam kötü olacak düsüncesi var biraz.Bu arada vmin arkadaşlığına bayılıyorum.Hep öyle arkadaşlığım olsun istiyorum!Birde artık oy sınırı koyacağım 10 olsun!
Oy sınırı:10
Şu şapşiklerin tipe bak yerim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you are so beautiful when you smile
Fanfiction**********:Hey,taetae dün için teşekkürler. Taetae:Pardon,kimsiniz? ~Texting+düz yazı •Yoonmin ve Namjin içermektedir! °Cora tarafından yazılmıştır!