2.Bölüm

347 70 108
                                    

Merhabaa!!

Aşkom Veliahtı final yapınca beraber bölüm yazmaya başladık ehehehe🤠

Ortak yazılmış bir bölümdür*

---

Jungkook,dolan prezevatifi çıkarıp küvetin yanındaki çöpe atarak küvette başını arkaya atıp soluklanan eşinin arkasına yerleşti.

"Acıdı mı?"

Başını bu sefer eşinin omuzuna bastırıp başını salladı.

"Bi-bir daha sen sarhoşken-"

Hızlı nefeslerinden sözü kesilirken mührüne bastırılan dudaklarla ciğerini doldurdu nefesi.

"-sex yapma-yalım."

Jungkook hala sarhoşluğun birazını üzerinde bulundururken kıkırdadı.

"Niye?Zevk almadın mı?"

Jimin'e yaptığı göndermeyle dişlerini morarttığından emin olmadığı tene geçirdi.

Elbette Jimin'in sadece zevk almak için onunla yattığını biliyordu.

Çünkü hadi ama Jeon Jungkook eşini zevkte boğuyordu,bağımlılık olmuştu.

Jimin,ailesi nedeniyle kimseyle birlikte olmamış ilklerini Jungkook'a vermişti.

Buna üzülse de üzüntüsü sadece ilk kez dudakları birleşinceye kadar sürmüştü.

Dudaklarıyla bile zevkten kıvranacaksın diyen eşi onu ilkinde zevkten sabaha kadar ağlatmıştı.

"Aldım ama acı ağırlıktı bir zevkti.3 tur yaptık Jungkook."

Sona doğru sesi sertleştiğinde uzun beden meyhoşça sırıtıp eşinin elini okşadı.

"Fazlasını da yapabilirim."

Evet yapabilirdi,neden yapmasın eşiydi ve vücudu ona aitti.

Bu bizzat Jimin söylemiş alfayı mutlu ederken üzmüştü.

"Vücudum sana ait Jeon ama kalbim değil."

Bu sözler alfasını üzerken aynı zamanda aşağılamış bu nedenle ona ait olan vücuda karşı hiçbir zaman nazik olmamıştı.

Sert sex yaparak bunu seven eşini zevkten ağlatıyordu.

"Gerek yok,bu kadar yeterli."

Life ve duş jeline belindeki kollara rağmen uzanmış yıkanmaya başlamıştı dakikalar önce tazeledikleri suyla.

Jungkook,önündeki güzelliği küvette geriye yaslanarak iki ellini başının arkasında birleştirmiş dilini dudağında gezdirerek izlemişti.

Eşi onu sevmese de bu vücut onundu.

Dolgun kalçalarda duran kızarık el izleriyle hassas tene işlemiş beş parmağını görebilmesi alfasının göğsünü gururla doldururken egosunu tatmin etmişti.

"Daha fazlasını isteyeceğin günleri göreceğiz bebeğim."

Eşinin sözleriyle kolunda gezdirdiği turuncu köpüklü lifi durdurup ona baktı.

"Ne demek istiyorsun Jeon?"

Jungkook sırıtıp süt nedeniyle dolgunlaşmış göğüsleri okşadı.

"Diyorum ki şu ailelerimizin şöhreti yüzünden elbet bizden alfa çocuk isteyecekler..."

Jimin yutkunurken üvey annesinin(!) bunu yaptıracağını bildiğinden göğsündeki elleri unutmuştu.

"...ve o zaman altımda kıvranırken daha fazlasını isteyecek seni düğümümle doldurmam için yalvaracaksın."

Kısa beden eşinin haklı oluşundan siyah gözlere bakarken buna mecbur olduğu günün geleceğini bildiğinden lanet etti ailesine.

Bilmişlikle ona bakıp belinden çekerek göğüslerinin öne çıkmasını sağlayıp yaklaştığı eşinin göğsünü ağzına alıp emdiğinde Jimin kısıkça inleyip siyah saçları çekiştirmişti yavaştan.

"Niye yapmayacakmışsın gibi konuşuyorsun Jeon?"

Üstten eşine bakarak tek kaşını kaldırarak sorduğunda Jungkook ağzına yayılan nefis tatla gülümseyip ağzından çıkarmış ardından dudağını yalamıştı.

"Oh,hayır Jimin bunu zevkle yapacağım,küçük deliğini zevkle doldurup bir yavrumuz olmasını sağlayacağım."

Tekrar göğsüyle buluşan dudaklarla gözleri kayan Jimin,eşinin kirli konuşmasını umursamamıştı.

Bu en az kavgaları gibi rutin bir konuşmaydı.

"Ah,yavaş!"

Sertçe emen ve tavşan dişlerini sürten eşini uyardığında Jungkook yavaşlayıp gözlerini kapatarak eşinin göğsünü sömürmeye devam etti.

"Jungkook yeter,çıkalım artık."

---

Yatakta arkadan sarılmış eşinin feromonlarıyla mayışırken henüz yarım saat önce duştan çıkmış kurulanarak giyinmiş ve yatağa yatmışlardı.

Karnını okşayan eşi burnunu saçlarına gömmüş solarken bacakları arasına almıştı bacaklarını Jungkook

Bebek telsizinden gelen ağlama sesiyle saate baktı Jimin.

00.04

Akşam yemeğinden bir saat sonra duşa girmişlerdi.Bu kadar uzun süre kalmaları hep sarhoş eşi yüzündendi.

Ve küçük kızları Jungmin tamda gece yarısında acıktığı için kalkardı.

Ağrıyan kalçası yüzünden kalkamayan eşiyle son defa ensesini öpüp yataktan çıkmıştı Jungkook.

Odadan çıkıp yan odaya giderken Jimin doğrularak zor bela sızlayan totosunun üzerine oturmuş geceliğinin -düğmeli olan gömlek tarzı- ilk dört düğmelerini açmıştı.

Kucağında kızıyla gelen eşine karşı Jungmin'e gülümseyip kucağına bırakılmasını beklemişti.

Jungkook,eski yerine geçerken Jungmin'i öpüp koklayan eşini hayranlıkla izliyordu.

Eşi bu hayatta tüm sevgisini Jungmin'e vermişti onun açısından.

Ne ailesi ne arkadaşları ne de eşine karşı bir sevgisi yoktu sadece Jungmin'e vardı.

"Sağ tarafı ver o doludur."

Göğsü ima ettiğinde Jimin kızına gülümserken başını sallamış kızını kucağına yatırarak beslemeye başlamıştı.

Jungmin,ikisini de mutlu eden ortak etkendi...

---

WhatsApp'ı skm.tşk.

Wattpad'i skm.öd.

uno_magnolia seni de skm🤗

Ne olur sanki hesaba kendin girip yazsan!!

Beni WhatsApptan buraya buradan oraya yoruyorsun!!

Neyse nasıldı?

Hadi bay.

Mantık Evliliği /JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin