5 dk önce..)
Bahar dan;
O kızın öyle tek başına hele de Çağan bu İstanbul'a ayağını basmış ken gitmesine izin veremezdim ve hemen ceketimi giydim ve yola koyuldum şuan hıphızlı koşuyordum çünkü yeter ki Leyam canım kankama bir şey olmasın diye ve bizim 5 dk ötesindeki kaldırımın orada Leya'yı baygın gördüm ve onu kucağına almak üzere olan Çağan'ı görünce sinirlendim kesin o kızı bayıltıp gizli gizli öldürecekti değil mi ve hemen sinirlerim tepeme çıkmış ken yanlarına koştum ve kankamı kucağına almasına izin vermedim..
Bahar: ! Sen burada ne yapıyorsun?! Leya'ya.
Çağan: Ben bir şey yapmadım Bahar orta boylarda biri gelip arkadan Leya'yı bayılttı yüzünde maske vardı göremedim suratını..
Bahar: Sen kime?! Hikaye anlatıyorsun ya her şey ortada koçum açık ve net sen buraya Leya dan intikam almak için geldin.
Çağan: .. Ya ben bir şey yapmadım!
Bahar: He he kesin.
Çağan: Ya sabır ya selamet neyse Leya iyi mi?
Bahar: Ne bilim ben belki de kızı çok kötü bayılttın yani bunu da bana soruyorsan.
Çağan: Ben bir şey yapmadım dedim.
Bahar: Kesin.
O an arabayla Esat gelir...
Bahar dan;
O neydi öyle araba da ki kişi off! Taş mübarek taş..
Çağan: Ha Esat geldiğin iyi oldu hadi yardım et de Leya'yı hastaneye götürelim.
Esat dan;
Çağan'ın dediğine pek konstre olamadım yanındaki kadın dan sapsarı saçı vardı mübarek kaya gibi bir kadındı..
Çağan: ! Esat sen beni duyuyor musun?!
Esat: Ha evet hadi gidelim.
Ve Esat, Bahar ve Çağan'ın kucağında Leya ile hastaneye giderler...
Evet arkadaşlar bölümün sonuna geldik...
Sizce şu 4'lünün başına neler gelecek?
Sizce neler olacak?