כעס, עצב, אכזבה, כישלון. ת'ור ישב על אחד ההרים שהיו באזור שבו היה. בפניו כמעט ולא ניכר רגש. הוא הביט לנוף, תוהה לעצמו אם היה יכול, אם בכלל, להציל את לוקי. ת'ור ידע שלא היה לו הרבה מה לעשות, שבסופו של דבר, לא משנה מה היה עושה, זה לא היה עוזר.
אל הרעם היה כל כך שקוע במחשבותיו, עד שלא שם לב לשער שנפתח.
"אחי."
אל הרעם לא הגיב. היה משהו מעט מוכר בקול של האדם שהיה מאחוריו. " אולי באמת שתיתי יותר מידי..." הוא אמר בשקט.
"אחי." הקול חזר בשנית.
הבחור הבלונדיני הסתובב באיטיות, כמנסה לעכל את מה שראו עיניו.
"אני מבטיח לך, אני יכול להסביר הכל." שחור השיער אמר.
תו'ר, שעדיין היה המום, זרק עליו את הפחית שהייתה בידו.
"אאוץ'! בשביל מה עשית את זה?" לוקי שאל, בעודו מביט באחיו בבלבול.
"יש הסבר הגיוני למה שקורה כאן, אני מבטיח. אני פה." שחור השיער אמר.
ת'ור, שעדיין לא הבין מה קורה, הביט באחיו. "זה עוד פעם אחד מהטריקים שלך? איך-"
"אין טריק. יש להכל הסבר הגיוני-" לוקי התחיל, אך הוא נקטע על ידי אל הרעם.
"כמה פעמים אני אצטרך לראות אותך מת?! רק בשביל לראות שאתה חי כאילו ששום דבר לא קרה?!" דמעות של כעס ירדו מעיניו של ת'ור.
לוקי לא הגיב. הוא היה קצת מופתע.
"הייתי בטוח שאיבדתי את הכל! אמא, אחר כך אבא, ואז הבית שלי, ואז אתה... אתה היית... אתה נהנה לראות אותי נשבר בכל פעם שאתה מזייף את המוות שלך? אילו שקרים הכנת הפעם?" אל הרעם אחז בצווארונו של אחיו.
לוקי השפיל את מבטו. "אני מצטער, הלוואי והייתי משקר, אבל אני לא. אז תאמין לי כשאני אומר את זה, עד כמה שהדבר נשמע מוזר. שום דבר ממה שקרה הוא שקר. אני- למען האמת, אני בכלל לא אמור להיות כאן, ואני לא יודע מה יהיו ההשלכות בכך שאני פה, ולמה זה יגרום. כל כך הרבה דברים קרו, ואני לא יכול להבין את הכל. אבל תאמין לי שברגע שראיתי את ההזדמנות לחזור, לקחתי אותה בלי להסס." הוא אמר, מתכוון לכל מילה ומשפט.
ת'ור חיבק את שחור השיער. "יש לך מזל שהרצון שלי לחבק אותך חזק יותר מהרצון שלי לזרוק אותך מצוק."
"אתה צודק, באמת יש לי מזל." לוקי חייך מעט. הוא קלט מזוית העין שמתוך השער יוצאים חיילים. "ת'ור? זוכר שאמרתי לך שאני לא יודע מה יהיו ההשלכות לכך שאחזור?" הוא שאל.
הבלונדיני הנהנן לחיוב. "כן, למה?"
לוקי בלע רוק. "אני מציע לך להסתובב." הוא אמר בשקט, מודע היטב למה שעוד מעט יקרה.
ת'ור הביט בחיילים שיצאו מהשער. "מי-" הוא התחיל לשאול, אך מבט מהיר על לוקי המבוהל, הביא לו את התשובה.
YOU ARE READING
I'm here- A Loki oneshot
Fanfictionת'ור שבור, הוא איבד את כל מה שחשוב לו- אמא שלו, אבא שלו, החבר הכי טוב שלו ואחיו הצעיר. אבל כשלוקי מופיע מתוך פורטל, ת'ור מתחיל לפקפק בהכל. האחים יצטרכו ללמוד על הסיטואציה החדשה שנקלעו אליה, כי לוקי, אמור להיות מת. קורה בין הסדרה "לוקי" ובין "ת'ור: א...