Ma is a bárba igyekeztem mint minden nap. Ahogyan egyre közelebb értem megálltam a LUX előtt pár méterre , mert nem találtam a kulcsomat, de mi utan meg talaltam megláttam egy fekete BMW. A bár előtt álltmeg , éppen akkor akartam indulni mikor , a kocsiból egy jól kinéző fiatal srác lépet elő kb annyi idősnek tippelném, mint magamat , ilyen 20-dík éveit töltő srác lehetett , izmos testén csak úgy feszült a fehér póló akár csak a filmekben, tele van tetoválásokal, fekete, egyenes haja bele logót a szemébe, épen el akarta tűrni onnan, mikor meg akadt a szeme rajtam. Én is őt néztem és ő is engem , egy ördögi mosolyra húzta a szája szélét, és bement a bárba. Én ezt egy fura fejel ajándékoztak meg. Utána oda értem a bejárathoz miközben azon gondolkoztam hogy ki lehet ő. A gondolkodásom után bementem a luxba (lux ez a neve a bárnak) amikor átvetodtem magamat a nagy tömegen. Meg láttam őt felmenni az apám irodájához. Először nem értettem hogy miért megy fel, nagyon nem is érdekelt így elmentem át öltözni. Mikor kiértem mindenki megbámult aki már jártas itt az tudja, hogy ki vagyok, de hogy mindenki tudja elmondom Don Cardina vagyok egész Los Angeles ismer , elismert rúdtáncos vagyok, azért van apámnak ennyi pénze csak miattam. Mert minden nagy vezér meg gazdag azért fizet hogy táncoljak neki, és én ezt élvezem is. De visszatérve a storyhoz felmegyek apámhoz és megkérdezem tőle hogy ma kit kel "boldogitanom ". Be kopogtam és egy hangos gyere után be mentem.
- ááá kislányom jó hogy látlak, ma
Queenzy Oso lesz a vendéged.
-Jajj, de jó-érezhető volt a szarkazmus hangomból, de ő mint mindig most sem vette észre.
-Naaa, kislányom ha tudnád mennyit fizetett tuti máshogy gondolnád-szólalt meg az előttem ülő, kinek most sem a lánya hanem a pénz, a dollárok sokasága lebegett a szeme előtt.
Hát igen apám elég pénzmániás.
Namindegy. Ígyhát leindultam az emeletre. Hirtelen valami jó érzés fogottel, de nem tudtam hogy mi az. Egyszer csak megláttam őt, és valahonnan megérezte, hogy nézem , halványan rá mosolyogtam. Megérzésből tudtam, hogy ő lesz Queenzy Oso. Ígyhát odamentem hozzá.
Odaértem hozzá. Szép lassan végig húztam mind a kéttválán egyújjamat. Ere ő meg rezent. Ugyan olyan lasuságal beleültem az ölébe, erre ő közzelhúz magához, és azt súgja a fülembe hogy -honnan tudtad hogyén vagyok az kicsi csillag ?
-Elkezdtem rajta kicsit mozgolodni. Felmorgot. Egyszercsak oda hajolok a nyakához és beszívom azt a finom dohány és menta illatot és utána a fülébe sugom -valahonnan sejtettem hogy te leszel az. - fel kuncogott
-mi a neved kis csillag? -sutogta nyakhajlatomba , és meg puszilta azt a részt .
-Az lesz a nevem amit te nekem adsz drága.
Elkezdtem az ölében táncolni.Megint fel morgot egy nagyot. De látszott rajta hogy nagyon élvezi. Leszedtem magamról pár ruha darabot hogy jóban élveze. De miután levetem a polomat visszahúzott az ölébe és akkor.......
YOU ARE READING
Maffia őrangyala
RomanceEgyszercsak egymásra néznek és tudják, hogy ennek még itt nincsen vége, még fognak találkozni az elmúlt időkben . Néhol 18+, trágár szavak. ....Jó olvasást