~Tony Pov~A földön ülve az Amerika Kapitányos figurámat próbáltam benyomni a számba, sikertelenül. Éreztem ahogyan a szemem könnybe lábad, majd földhöz vágtam a figurát, ami begurult a szekrény alá, de ezt a könnyeimtől már nem láttam. Óvatosan négykézláb odamásztam Fury bácsihoz aki elnézett a furi gépétől, majd amint meglátta a kisírt szemeim az ideges tekintete meglágyult és óvatosan felemelve az ölébe vett.
Nem mondott semmit csak tovább nézte a gépén Nessajtól a Májncráft végigjátszást . Miután megnyugodtam megláttam a sarokban egyedül játszani Hopyt. Fury öléből próbáltam lassan lemászni mire felnevetett és lerakott a földre, Hopy irányába.
Négykézláb, lassan, de biztosan tettem meg minden kúszást majd odaérve hozzá leguggoltam mellé, majd a fenekemet letéve hátradőltem, hasizomgyakorlásként felültem. Így végül megérkeztem ülésbe Hopy mellé aki megdöbbenve nézte hogy miért nem sírtam a hátraesős mutatványom után, mire én csak megvillantottam a fogaimat, azt a 3-at amim van. Hopy elmosolyodott majd a kezembe nyomott egy dinoszauruszt hogy játsszunk, de mire felfogtam hogy mi történik egy meztelen szőke Barbie baba, -amelynek haja néhány helyen különös módon nem volt- ,karddal a kezében Villám Mcqueen hátán száguldott az én Brachioszauruszom felé, Barbie Girl-t énekelve.
Ahogyan Hopy keze közeledett a játékokkal a kezében én úgy készültem fel a harcra, nagy levegőt vettem...3
2
1
És...
Tűzjelző
Fury bácsi felpattant a székéből, Hopy kezéből kiestek a játékok, Natalie pedig a háttérben abbahagyta Sharon rugdosását.
Ahogyan gyakoroltuk, beálltunk egy sorba, Fury bácsi megszámolt minket majd elindultunk. Hopy kezét szorongatva kúsztam ki a játszós szobából, -aki úgy nézett ki mint aki a kutyáját sétáltatta, hiszen ő már tudott járni-,majd jobbra fordulva láttam ahogyan a konyha lángokban áll és Carol néni próbálja eloltani azt. Hirtelen eszembejutott valami majd a tátottszájú Hopy kezét elengedve visszakúsztam a helyre ahonnan eljöttünk. Messziről észrevettem az Amerika Kapitány figurát a szekrény alatt majd a T-Rex kéz méretű kezemmel megpróbáltam elérni azt. Mögöttem hallottam ahogyan a szekrény amely a konyha és a játékszoba ajtajai között van eldől, ezzel elzárva az utamat de nem foglalkoztam ezzel. Figyelmem minden porszemét annak az akcióhős figurának szenteltem amely annyit jelentett nekem, hiszen a példaképemet ábrázolta.
Hirtelen jött adrenalinlöket miatt sikerült elérnem a bábu lábát majd kihúztam azt és magamhoz öleltem. Fury bácsi az ajtóban állt és kiabált nekem, hiszen nem tudott bejönni az égő szekrény miatt. Minden erőmet összeszedtem, majd lenéztem a kezemben tartott figurát és mintha csak maga Amerika Kapitány szólalt volna meg: "Menni fog! Hwaiting~✊!
Az üresen maradt kezemmel feltoltam magam, majd a két lábamra állva elkezdtem lépkedni. Fury bácsi a büszkeségtől könnyes szemmel bíztatott:"Nyere már Stark, leég a szemem mire ideérsz!"
Leérve Fury bácsi lerakott, majd kellő távolságból végignéztem ahogyan a bölcsim lassan összeomlik, majd a romok égnek, hiszen abból az öt gyerekből nem volt pénz telefonra hogy felhívjuk a tűzoltóságot.
Óvatosan oldalra néztem majd láttam hogy Fury bácsi fél szemmel rámkacsint, vagy pislogott, nem tudom, hiszen a másik szeme le volt fedve egy ragtapasszal.....igen, lehet hogy kicsit szemen csaptam az Amerika Kapitány figurámmal, de nem haragszik rám, hiszen eltölti a büszkeség a Moonwalkom miatt, meg azzal volt elfoglalva hogy Carol nénit vigasztalja, mivel elmondása szerint: "Bennt hagyta a macskáját". Carol néni allergiás a macskaszőrre.
A másik oldalamra nézve láttam ahogyan Hopy Májussal beszélget, vagyis próbál beszélgetni, mivel a lány el van foglalva a bölcsi siratásával. Lenézve rámosolyodtam Amcsi Kapcsira tudván, hogy ez egy örök barátság lesz....vagy több?
YOU ARE READING
Stony ff🍪
FanfictionFIGYELEM! 4!4! Eme történet teljesen viccből készült. Kérjük, hogy ne vegye komolyan. További szép napot, és STREAM BUTTER HOLIDAY REMIX!