Lunan näkökulma:
Kävelin talolle ja koputin oveen.
Mies henkilö avasi oven ja avasi suunsa.
Mies:mitä helvettiä luna?!
Luna:moi aattelin kun oot kumminkin mun iskö nii voinko tulla käymään?
Mies alkoi nauraa.
Mies:joo et vitussa huora. Painu vittuun mun tontilta.
Hän sanoi ja yllätys yllätys tömäytti kädellä naamaan.
Lähdin juoksemaan. Vittu jos joku näkee naamani.
Juoksin porteista talon pihalle.
Jesper:LUNA!!!!
O ou nyt tuli kiire. Juoksen sisään ja kuulen toisen huudon.
Leo:luna mitä sulle on käy-
Leo ei saa loppua sanottua kun ryntään jo portaissa.
Pamautan huoneeni oven kiinni ja heittäydyn sängylle. Pari suolaista tippaa tulee poskelleni.
Kuulen jonkun avaavan oven.
Minä:ei nyt!!!
Jesper:luna missä sä olit.
Minä:mee pois.
En aikonut kertoa koska tiesin että siitä tulisi vain kunnon selkäsaunat koska kaikki tietää mitä tapahtuu kun menen isäni luo.
Jesper:haloo luna?
Minö:mmhm
Jepser halaa minua. Yritän olla itkemättä.
Olen vahva enkä anna yhden ihmisen kaataa elämääni. Vaikka hän taisi tehdä sen jo...
Jesper:mitä mietit?
Minä:häh en mitään.
Yritin naurahtaa hiukan.
Jesper lähti ja sitten alkoi se itku.
Laitoin oven lukkoon ja menin suihkuun.
Itkin sielä. Katsoin lilaa jälkeä poskessani.
Tuo kyllä sattui. Menin vaihtamaan mustat housut ja valkoisen hupparin.
Olin aina hupparilla koska se toi turvaa.
Meikkasin jäljen pois näkyvistä ja menin alas.
Vittu jos jesper oli kertonut muille että itkin ja että joku oli lyönyt minua.
Mutta on oli ollut luultavasti hiljaa asiasta koska kukaan ei kysynyt mitään.
Mateo tuli luokseni.
Mateo:huomaan että sul ei oo kaikki myt hyvin.
Minä:kyl mul on oon vaan väsyny.
En yleensä kertonut muille ongelmistani.
Nehän olivat minun ongelmani.
Mateo:okei hyvä.
Hän hymyilee minulle ja vilautan nopeasti tekohymyn kasvoilleni. Kävelen keittiöön ja otan sieltä vettä.
Thomas:syö välillä jotain.
Minä:ei oo just ny nälkä.
Thomas vain hymähtää ja lähtee keittiöstä.
Menen huoneeseeni ja siitä lämpimään suihkuun. Pesen hiukseni ja vartaloni kuuman veden alla. Menin suihkun jälkeen peilin eteen ja laitoin kaksi Ranskan lettiä. Sitten pesin kasvoni ja kävelin pyyhe päällä vaatehuoneen josta otin valkoisen yli ison hupparin ja shortsit. Sitten hyppäsin sängylle ja avasin tietokoneen ja aloin katselemaan netflixiä.
Nukahdin varmasti koska heräsin kun kello oli viisi illalla. Olin nukkunut onneksi vain tunnin.
Suljin tietokoneen ja lähdin alakertaan.
Laitoin niken kengät ja lähdin ulos.
Mirella ja Eva ottivat aurinkoa.
Mirella:moi muru.
Minä:moi.
Joo me emme ole yhdessä koska en ole siis lesbo mutta kutsumme kaikki kolme toisiamme muruksi koska se on vain meijän juttu sanoo nii. En tiiä mistä se sai alkunsa.
Juoksin porteista taas ulos ja lähdin hölkkäämällä kiertämään keskustaan.
Onneksi minulla on aina kortti kännykän kuorissa.
Minulla on siis ip 13 pro max.
Maksoin sähköpotkulaudasta joka oli tien vieressä ja lähdin sillä keskustaan.
Pysähdyin kauppakeskuksen luona ja menin sisälle. Menin vaatekaupat läpi ja sitten pari muuta kauppaa. Olin ostanut valkoisen hupparin jossa luki "original" mustalla.
Ja sitten T-paidan ja revityt mustat farkut.
Muista Kaupoista ostin iho seerumin ja hiusharjan. Lähdin kotiapäin mutta otin taas sähköpotkulaidan ja laitoin ostos kassini jalkoihini. Jätin laudan tien viereen ja kävelin sisälle.
Harry:missä olit?
Minä:kaupungilla.
Harry:okei.
Menin ylös ja purin kamani. Vaatteet vaatekaappiin ja seerumin ja hiusharjan meikki pöydälleni. Sitten laitoin tietokoneeni listaukseen niinkuin myös puhelimeni ja sitten vaihdoin yöpuvun pesin halpaa ja kömmin sänkyyn. Nukahdin ehkä joskus yhdeltätoista.

Ajatusten vankiWhere stories live. Discover now