Luku 5

7 0 1
                                    

Nyt on kulunut jonkin aikaa siittä, kun viimeksi kirjoitin.Noin viikko.Olemme suunnitelleet Maran kanssa kostoa  niille paskiaisille.Mutta ensin Maran pitäisi kertoa minulle yksi tärkeä seikka.Minkä ikäinen hän on.Joo olen outo.Tiedän itse asiassa Marasta aika vähän.Tiedän vain sen että hän joutui ystävänsä kidnappaamaksi, hän on orpo, hänet pakotettiin kaivamaan kultaa sille Delialle,hän vihaa laulamista julkisesti,hän joutui tänne luolaan koska hänen ystävänsä pettivät hänet ja he olivat hänelle ilkeitä,hän pelkää ukkosta ja hän haluaa kostaa.

Mara on tehnyt itselleen talon (En ole auttanut vannon Belial!!!!!!!!!!!!!!!TIEDÄN ETTÄ LUET TÄTÄ) Se on tehnty kivistä ja savesta.No kuitenkin  leijailin taas ympäriinsä kun kuulin ääniä.

-KALIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!
EI se voi olla Mara. EI helvetti se on mara.Mitäköhän oon tehny.Ei viipuri sentään.

-KALI!!!!! KEKSIN SEN MITEN PÄÄSEMME POIS!!!! mara sanoi.

-NO miten, kysyin.

-Leijut tuon kiven läpi ja käytät pirun voimiasi, ja nostat sen ja pääsen pois. 

-JES pääsetviimeinkin pois, Sanoin vähän pettyneenä.En näkisi MAraa enää koskaan.

-Voisitko tulla mukaani? Yhteinen seikkailumme, Mara sanoi vähän nolon kuuloisena.

-Mutta jos et halua että tulet mukaani Kali voit jäädä tänne, Hän jatkoi.

-Tulen mukaasi, Sanoin heti.Mara hymyili pienesti.Otin maran baskerin ja laitoin sen päähäni.

-KALII!!! Mara sanoi naurahtaen.hän koitti ottaa sitä takaisin mutta leijuin pois.

-Näytät aivan mummolta, Mara naurahti.Katsoin Maraa ja sanoin:

-Kiitos kehuista.Vanhat mummot ovat vain 60-100 vuotiatita ja minähän olen yli kolmesataa vuotta.

-Unohdin, Mara sanoi. 

-Lähdetään, Sanoin.Otin kiven pois luolan suulta ja alkoin leijua.Mara tarttui käteeni ja sanoi:

-Yksi kysymys ensin.Jos pystyt lentämään pystytkö ottamaan ihmisiä kyytiisi.

-Totta kai, Sanoin ja nostin maran selkääni.Leijuimme yhdessä auringonlaskuun.Tästä alkaa meidän yhteinen seikkailumme

MaraxKaliWhere stories live. Discover now