MNP

423 53 4
                                    


Техьон ненавидить місячні. Терпіти не може, коли з нього щось витікає — є маленький виняток, але йому трохи ніяково про це говорити. Ненавидить, коли йому погано настільки, що хочеться навиворіт вивернутися і когось з'їсти. Ненавидить перебувати під владою свого настрою, емоцій і гормонів. Останнє взагалі вганяє його в певний смуток: спершу місячні від двох до п'яти днів, потім стільки ж тічка. Благо, що не кожен місяць, а раз у два або, якщо дуже пощастило, в три. Бо в такому випадку — бідний його чоловік: спершу психіка страждає, потім член стирається.

Однак бідним себе його чоловік аж ніяк не вважає.

І ось у Техьона вони знову почалися. Без попередження та оголошення війни з самого ранку, як і завжди у них прийнято. Добре, що існують додатки, які цю напасть відстежують і попереджають про них заздалегідь. Тому омега виявляється підготовленим. Принаймні фізично.

Морально неможливо до цього підготуватися. Тому, тихо лаючись, Техьон сідає на ліжко, щоб випадково не розбудити Чонгука. На небі тільки-тільки прокинулися перші сонячні промені, перекинулися ліниво і знову пішли відпочивати, освітивши тільки малу частину небосхилу.

— Маленький?

Непомітно покинути кімнату не виходить. Чонгук, відчувши, що друга половина ліжка пустує — він завжди уві сні обіймає Техьона, — починає спершу хмуритися уві сні, потім чарівно прицмокує губами та розплющує очі. Сонно дивиться на Техьона, але так уважно, що омезі ніяково стає.

— Ти куди зібрався? — голос в альфи хрипкий.

Техьон ніяково посміхається, підходячи до чоловіка, який тягнеться до телефону, щоб подивитися час, а після, перевести на пару повний нерозуміння погляд.

— Четверта година, рідний. Попити захотів? Я можу принести, — Чонгук навіть ноги з ліжка звішує, показуючи всю серйозність своїх слів. А Техьон навіть не встигає нічого пояснити конкретно, тому що альфа говорить і діє дуже швидко для сонної людини. А в омеги ще й живіт болить!

— Ні, скарб мій, лежи, — Техьон обережно торкається долонями чужих гарячих грудей. І йому зовсім трохи розплакатися хочеться, тому що його Чонгук такий теплий, сонний, турботливий і гарний, що неможливо просто. — Засинай, а я піду в залі ляжу.

— Чому? — альфа хмуриться, хоча більше це схоже на те, що він заламує брови, виглядаючи при цьому неможливо сумним. — Ти мене розлюбив, хочеш розійтися, але не знаєш, як сказати? Крихітко?

MNPWhere stories live. Discover now