4. BÖLÜM TANIŞMA

8 2 3
                                    

Beraber çocuğun yanına doğru giderler yürürken Hira Merve'ye çocuğun çok iyi biri olduğunu anlatır biraz şaşkın biri olduğunu söyler ve Merve gülmeye başlar.
(Çocuğun yanına geldiklerinde)
Merve:Me-merhaba.

Çocuk:Utanmana gerek yok güzel kız.

Hira:Merve bu Kerem, Kerem bu Merve.

Kerem elini uzatır, Merve çekinerek elini sıkışır "Tanıştığıma memnun oldum Kerem:)"

"Bende Merve"

Hira:Şey benim biraz işim çıktıda birazdan dönerim.

Aynı anda:Tamam biz burdayız.

Kerem:Ne tür müzik dinlersin Merve?

Merve:Aslında her türlü müzik dinlerim, senin en sevdiğin şarkı nedir?

Kerem:Bende senin gibi bütün şarkıları dinlerim, peki
voleybol oynamayı sever misin?

Merve:En sevdiğim şeylerden biridir voleybol oynamak.

Kerem:Ortak yönümüz olmasına sevindim, ee ne duruyoruz o zaman hadi geç karşıma.

Merve ve Kerem oyuna dalmış voleybol oynarken Hira gelir.

Hira:Oo bakıyorum anlaşmaya başlamışsınız, Kerem artık benim başımın etini yemezsin voleybol oynayalım diye.

Kerem:Yok canım artık benim yeni voleybol arkadaşım var, hem zaten sen böyle güzel oynayamıyosun.

Hira:Allah Allah hemen sat beni zaten buldun hem güzel hem tatlı bide voleybol oynayan kızı satarsın tabii öyle olsun Kerem.

Merve:(Utanarak)Yok canım bende pek oynayamam voleybol bakma şimdi nasıl olduysa.

Kerem:Senin oynayamadığın böyleyse güzel oynadığın nasıldır acaba?

Hira:Bölüyorum ama Merve bana telefon numaranı verir misin? Buluşup gezeriz hem tatilde yaklaşıyo.

Merve:Tamam söylüyorum yaz"0516*******."

Hira:Tamam akşam falan konuşuruz.

Merve:Tamam sen bana yazarsın hem benim bi arkadaşım var Defne onunla tanıştırırım seni beraber konuşuruz.

Okul biter ve eve Kerem,Merve, Hira beraber giderler.

Not;Giderken konuştukları diğer bölümde (muck)

İLK GÖRÜŞTE AŞKA İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin