Lilo's P.O.V
''Lilo! Våkne Amalie og Louis er her!'' ropte pappa. ''Jada jada!'' ropte jeg og gikk opp av senga. Jeg hoppa opp og tok på meg en college jakke en caps og hulete (?) bukser. Jeg gikk på badet og tok på maskara og øyesyge. Jeg satt håret mitt opp i en irsk flette som onkel Niall lærte meg. Jeg tok på meg et par nike sko. Perfekt! Jeg løp ned og så mamma sitte i armkroken (?) til Lou. ''Hei Mamma.'' sa jeg og ga henne en klem. ''Hei gullet klar for å bo hos meg og Louis i North Carolina?'' spurte Mamma. ''Ja!'' ropte jeg nesten. ''Da får du møte Linea, Tena, Jade, Meli og Zeth'' sa Louis. ''Hvem er det?'' spurte jeg. ''Noen av halvsøskene dine.'' sa mamma og smilte. ''Hva mener du med noen?'' spurte jeg. '' du har seks til.Linea, Tena, Jade, Meli, Meina og Zeth er meg og Louis sine unger. Du er Meg og Liams unge. og til slutt er Alexi, Jennif, Jo, Johanna og Jennifer er meg og Harry sine unger.'' forklarte mamma. ''aaa'' sa jeg. ''Vi skal dra til Harry og hente unga'' sa Louis. Jeg så på mamma og nikka. ''kom da så går'' sa Mamma. ''Ja. Hadde pappa'' sa jeg og ga pappa en god klem. ''Hade vennen'' sa Liam og klemte tilbake. Mamma gikk bort til pappa og ga han et kyss på kinet. aww. Louis og pappa ga verandre (?) en klem. Vel de er jo i band sammen og har vært beste venner siden 2010. ''skal bare på do'' sa jeg og gikk på do. ''Går i bilen jeg'' sa Louis. ''Ja'' sa mamma. ''Amalie har Louis virkelig forandra seg?'' kunne jeg høre pappa spøre mamma. Hæ? La oss finne ut mer. ''Ja egentlig. Han er en helt ny person'' sa mamma. ''Jeg ser at han er en ny person. Du har forandra han helt.'' sa pappa. ''Ja han gjorde en del selv.'' sa mamma stolt.... Vent hvorfor er det så stille? Jeg tok og ordna meg og stelte meg helt inntil døra. "Lilo jeg vet du hører ettet" sa Louis som tydlig vis hadde kommet seg til do døra lydløs. Han åpnet døra så jeg falt. Jeg hørte at Mamma og pappa lo. "hei hei" sa jeg og lo. "Skal vi dra til Harry?" Spurte Louis. "Ja hade Liam" sa Mamma og ga pappa en lang og god klem.
Da vi kom ut var sto det en stor buss! På sia sto det all over tour. Det var et bilde av mamma på bussen der hun opptrer i Norge Ullevålstadio. "Kult!" Sa jeg. "Vent til du ser inni" sa Louis og tok meg med inn etter fulgt av mamma. "WOW!" Sa jeg. Insiden av bussen (bilde på starten) var AMAZING! "Vi har flere busser hjemme i North Carolina." Forklarte mamma. "Kult!" Ropte jeg og løp bort til sofaen og la meg. Over senga hang det tre gull plater. "Mamma hva er dette?" Spurte jeg mamma og så på platene. Mamma kom bort til meg og tok ned en plate. På plata sto det the way you find me. "Dette er den første sangen jeg har laga. Og den ble solgt ut på regord tid." Sa mamma. "Mora di er veldig berømt i Norge.
(1 time senere)
Mamma hadde forklart mye om Norge. Vel mamma er jo norsk så. Jeg fant ut at ingen av The swords (mammas fans) vet at hun er norsk. Mamma kan ni forskjellige språk. "Da er vi fremme!" Ropte Dj (mammas bodyguard). "Lilo bli he..." Jeg brøt inn i Louis sin setning. "Jeg vil se Harry!" Ropte jeg. "Okei." Sa Louis. Vi gikk ned til døra. Mamma banka på.
YOU ARE READING
Lilo Payne (døden lager et nytt liv 3) (1D/magcon)
Teen FictionLilo Payne er ungen til Amalie og Liam. Dette er hennes life story lengere fram i tid.