Віагра

271 24 2
                                    


Коли це трапляється вперше, Чонгук гадає, що це випадково, що, можливо, він просто втомився. Вдруге його відвідала думка, що, можливо, він не хоче. Але коли це сталося і втретє, то хлопець насторожився і трохи злякався. Раніше такого ніколи не було.

***

На вулицях столиці стоїть неймовірна спека. Червень місяць цього разу прийшов з високою температурою та яскравим сонцем. Але незважаючи на спекотну погоду, люди все одно ведуть активний спосіб життя. Робота, навчання, подорожі, те, що є завжди. Але Чонгук не розуміє тих людей, які кудись ходять і щось роблять у таку спеку. Коли хлопець виходив із дому, то термометр на балконі показав майже тридцять градусів тепла. Чон зовсім не хотів виходити з дому, але йому довелося. Він мав пройтися магазинами та підготуватися до романтичного вечора. Чонгук має дівчину і сьогодні в них річниця стосунків. Вони разом уже рівно один рік.

Хлопець обійшов декілька продуктових магазинів, поки знайшов усе необхідне. Зустрітися і провести вечір вони мали на квартирі Чонгука. До шостої вечора було все готове: смачна вечеря, пляшка напівсухого. Джійон приходить до сьомої вечора. Вони вечеряють, п'ють вино, говорять про все. Згадують те, як познайомилися, як довго ігнорували один одного, як почали зустрічатися. Це було здається на другому курсі університету. Тоді була якась вечірка, і друзі Чонгука вже не витримали того, що відбувається між ними двома. Після того вечора хлопець та дівчина почали більше спілкуватися. Через місяць спілкування вони таки вирішили спробувати почати зустрічатися офіційно.

— Чонгука, може, перейдемо до найцікавішого? — запитує дівчина і підходить до свого хлопця.

— І до чого ж, люба? — хлопець кладе долоні на тонку жіночу талію.

— Ну, ти, я і спальня, — шепоче Джіьон і кінчиком пальця повільно проводить по чужих грудях.

— Ну, давай, — юнак накриває чужі губи своїми і втягує дівчину в поцілунок.

Чонгук піднімається зі свого місця, зручніше бере дівчину на руки і несе ту до спальні. Хлопець обережно кладе ту на ліжко. Стягує з дівчини тонку майку та відкидає убік. Пестить жіноче тіло. Мучить чужі губи, спускається по шиї і залишає кілька міток на білій шкірі. Юнак відчуває, як чужа долоня проводить по його грудях. Дівчина чіпляє краї білої футболки та стягує ту з хлопця.

🎉 You've finished reading Аптекар на допомогу 🎉
Аптекар на допомогуWhere stories live. Discover now