1. Bölüm Başlangıç

88 7 2
                                    

Birkaç gündür olduğu gibi bugünde uyuyamadığım gecenin sabahında dalgın bir şekilde dışarıyı izliyordum.

Neden uyuyamadığım ise benim açımdan gayet netti, ama tabi bu durumun sizin için geçerli değildi.

uyuyamamamın sebebi ise şuydu: ANEM EVLENİYORDU!

Bu berbat bir durum! Babamın ben daha üçüncü sınıfta iken annemle boşanmaları, o yaştaki beni oldukça etkilemişti. bu durum beni içe kapanık, çekingen bir kişiliğe itmişti.

Bu durum gerek eğitim hayatım boyunca, gerek sosyal hayatım da beni oldukça zorlamıştı.

Babamdan ayrı olmam ve annemin de "sözde" ileride maddi zorluk yaşamamam için sürekli çalışması, ilgisizliği sanki tüm hayatım boyunca yanlız olacak mışım hissiyatı veriyordu.

Elimden geldiğince bu duyguyu görmezden gelmeye çalışmıştım ama işe yaradığı söylenemezdi.

Ben düşüncelere dalmış bir şekilde pencereden dışarıyı izlerken odamın kapısının tıklanması ile irkilerek kapıya döndüm.

"Arın, oğlum hâlâ uyanmadın mı?" Annemin seslenmesi ile boğazımı temizleyip cevap verdim.

"Uyanadım anne, geliyorum şimdi!"

"Acele et."

"Peki" diyerek yatakta kalçamı kaydırarak uca kadar geldim, sonrada yataktan kalktım.

Banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra gardırop'un önüne gidip kendime kombin hazırlamaya koyuldum.

Siyah üzerinde beyaz çizgilerin oluşturduğu kare desen pantolonun üstüne siyah üzerinde küçük bir yazının bulunduğu sade siyah bir t-shirt giymiştim. Kış ayının ortasında olduğumuz için çıkarken üzerime giymek için siyah şişme montumu yatağın üstüne bıraktım. Geriye sadece takılarım kalmıştı. Onları da taktıktan sonra hazırdım.

Yüzük, kolye ve küpe takmayı çok severdim ve genellikle tüm harçlığımı takılara harcardım. okul çıkışı müzik dinlerken eve genellikle yürüyerek gitmeyi tercih ederdim. Sabahları zaten annem beni okula bırakıp şirkete geçerdi, bende okul çıkışı yolumun üstünde bulunan takıcının vitrine astığı takıları gördükten sonra önünden geçip yoluma devam edemezdim. En azından o gün okul harçlığım dan arta kalan parayla beğendim birini alıp mutlu bir şekilde eve dönerdim. Anlayacağınız bu kessinlikle benim suçum değil. Onlarda o kadar güzel olmasıymış!

Boş detaylarla kafanızı şişirmiş olmalıyım. Kusura bakmayın, birşeyler anlatmaya başladığım zaman kendimi durdurmam zor oluyordu. Neyse kaldığımız yerden devam edelim.

Üzerimi giyinip, odamdan dışarı çıkarak mutfağa doğru gitmeye başladım. 5+1 olan evimiz bir apartmanın 4. Katındaydı. Ev iki kişilik bir aile için oldukça büyük diyebilirdik ve apartman zaten lüks ve ferah bir apartmandı. Girişte sizi ilk karşılayan uzun bir koridordu, biraz ilerledikten sonra sağ tarafınızda kalan kapıyı açtığınızda karşınıza oturma odası çıkıyordu. Oturma odası beyaz ve krem renklerinde döşenmiş, büyük bir yemek masasının bulunduğu bir balkona sahipti. Ayrıca koltukların arkasından dolandıktan sonra mutfağa giriş yapabiliyordunuz. Mutfak ve oturma odası arasında ki duvar yıkılmıştı. Odalar birbirine bağlıydı ama mutfaktan oturma odasını görmüyorsunuz. Oturma odasından da mutfağı göremiyordunuz. Annem o duvarı sonradan yıktırmıştı daha kolaylık olsun diye. Koridorda karşınıza çıkan ilk kapı olan sağ kapıyı geçtikten sonra-oturma odası- aynı tarafta bulunan diğer kapı ise mutfak kapısıydı. Koridorda biraz daha ilerledikten sonra sol tarafınızda kalan kapı ise ortak banyoydu. Annem ve benim odamda zaten banyo ve banyonun içinde lavabo vardı. Bu ortak banyo ise gelen misafirler içindi.

FARKLI OLAN {BXB}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin