Paralog

328 17 7
                                    


*Perspectiva lui iris*

,, Hey Iris ! ce ai zice de încă un shot de tequila ?" țipă Chriss, pentru a se face auzit printe muzica, care răsună în tot clubul .

,, sigur !" țip și eu înapoi, pentru a ma auzi ,chiar dacă era lângă mine .

,,Ma întorc imediat! " îmi zâmbește ,și dispare din raza mea vizula .

Iar eu ma duc si ma așez ,pe canapea pentru a lua o pauza dela dans ,deja simt ca picioarele îmi vor cădea.

Se pare ca Chriss chiar nu glumea, când a zis ca vom dansa pana ne vor cădea piciorele

*jungkook perspectiva*

,, Yah Jungkook!"

,, Ce ? " îi răspund prietenului meu ,mai mult beat decât treaz .

" Ce zici de tipa aia în rochia aia negra ?" Și Teahyung ,îmi arata spre o tipa înaltă și cu o rochie scurta și foarte mulata, care îi scote formele bine accentuate în evidenta ,care dansa ca nebuna pe muzica care răsuna în boxe .

,, Pare o partida bună " și încep sa ranjesc spre ea, privido din cap pana în piciore.

,, Știu nu " iar el începe să-și umezește buzele cu limba .

Eu încep sa chicotesc de gestul sau ,și îmi mai iau o gura din whiskyul meu

,, Ma duc, sa vorbeasc cu ea " acesta își aranjează camasa, și e pe punctul sa plece ,dar eu îmi pun mana în fata sa pentru a-l opri.

,,Hey Romeo ,mai ușor "

Iar acesta își da ochii peste cap

" Ce daracu vrei? Nu vezi ca am treaba?"

Și îmi face semn spre tipa aceea.

" Nu vezi ,ca dansează cu tipul ala blond."

" Asa și?,,

" Și dacă ne faci de ras, ca în cluburile din Seul, osa îți mut dinți din gura "

intervine Suga ,care pare pe jumătate adormit .

" Relax frate uite ,, si ne face semn în spre ei " a plec tipul ala , și acum scuzați-mă " și trece pe lângă noi

" Sa vezi ,ce palma își trage idiotul asta ,,

Și începe toți sa radem, la remarca lui Namjoon

" Unde e Jimin ?,, întreb când nu îl vad la masa .

" Are o treaba ,cu una la baie ,,

" Se părea ca are multa treaba, a cam dispărut de ceva timp. " zice suga cu jumătate de gura închisă .

" Serios? nu am observat,,

" Nici nu aveai cum Jungkook, la cum te sarutai cu tipa aia sa observi ." zice j hope pundusi jacheta după umeri iubitei sale .

" Yah !,, ne atrage Namjoon la toții atenția

" Se pare ca și Jin are treaba, cu doua în seara asta și nu va mai ajunge "

Iar noi începem sa radem .

" Parca zicea, ca nemțocele nu sunt pe gustul sau "

" Se părea ca să răzgândit "

*Iris perspectiva*

Vreau sa-mi scot telefonul din poseta, dar observ cu coda ochiului un tip care tocmai sa asezat langa mine ,care duhnea a alcool .

" te pot ajuta cu ceva ?,,

El doar se uita la mine ,și începe sa zâmbesca pervers.

" Auzi decât sa stai sigura aici, nai vrea mai bine sa ne distram noi doi ,, îmi zice acesta, într-o engleza foarte ciudata.

My Arrogant Husband Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum