Sahiplenmek

0 0 0
                                    

Kucky adlı bir tavşan vardır. Kendisinin yeteneği hiç yoktur ama bakılırsa becerelini elde etmeye çalışıyordur. Kucky'nin hiçbirşey yapamaması onu belliki üzüyor olabilir.

-Off ya neden ben hiç birşey yapamıyorum keşke birisi gelip beni sahiplense ne güzel olurdu bana birşeyler öğretirdi.

Kucky hala bekliyordu ama barınaktan ne ses nede soluk çıkmıyordu.
Michele seslendi.

-Dostlarım haydi gelin hepinizden birisini sahiplenicek birisi var!

Kucky hemen koştu ama onu almıcaklarını biliyordu. Çünkü ne zaman birisi gelse hep başka hayvanları alıyorlardı.
Michele hemen Onu kendisini tanıtmasını istedi

-Merhaba arkadaşlar ben Anna burdan birinizi sahipleneceğim

Kucky hiç heyecanlı değildi, bakılırsa yine onu sahiplenmiceklerini düşündü.

Michele Anna'ya şöyle bir soru sordu
-Eee Anna hangi hayvanımızı sahipleneceksin
-Ben şu tavşanı sahiplenmek istiyorum ismi ne?
-Kucky

Kucky hem çok şaşırmıştı hemde sevinmişti.
Öteki hayvanlar çok şaşırmışlardı çünkü kucky hiç birşey yapamadığı için hiç kimse onu sahiplenmiceklerini düşünüyorlardı.
Kucky herkesle vedaşlatı ve hepsi gittiler.
Kucky evi beğenmişti bakılırsa ama evi iyice gezince içeride çocuk olduğunu fark etti.Çocuğun ismi Alisaydı. Anna Alisayı çağırdı ve Kucky İ gösterdi.Alisa Kucky İ çok tatlı buldu ama okulu olduğu için henüz onunla ilgilinemedi. Alisa okula gittiğinde Anna yemek hazırlamaya başlamıştı. Kucky'nin karnı açtı, aç olduğunı göstermek için Anna'nın ayağına eliyle vurdu.
Anna Kucky'e havuç verdi Kucky havuçunu bitirdi ve salona geçip uyudu.
Alisa gelip yemeğini yedi ama hala kucky uyuyordu. Alisa Kucky'i yavaşça seviyordu.
Kucky uyanmıştı Alisa'ya baktı Alisa'da Kucky'e baktı. Sonra Alisa annesine gidip sordu.
-Anne Kucky tuvaletini nereye yapıcak?
-Bahçemize yapıcak kızım başka nereye yapsın eve mi?
-Yok hayır anne hemen sinirlenme
Alisa tekrar Kucky'nin yanına gitti ve oturdu. Tabletiyle oyun oynamaya başladı. Kucky'nin canı sıkılmıştı evi dolaşmaya karar verdi. Dolaştıkıktan sonra evin bahçesine çıktı. Sonra Kucky bahçede yeteneklerini geliştirmeye çalışıyordu, Anna geldi ve gördü ne yağmaya çalışıyorsun dedi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KuckyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin