oda kim??

303 21 13
                                    

Döndüm arkami bir çocuk bana'ne içersiniz? 'Diye sordu. Allahım bumuydu yani okadar hayal kurmuştum fln.Neyse aliskindim böyle şeylere derken aklıma inanılmaz bir düşünce saplandı.ilkdefa hafta sonunun çabuk bitmesini diliyordum. Tövbe tövbe ne diyorum ben. Diye kendi kendime konuşurken arkadaşlarım bana bakıp malmisin bakışları arıyorlardı.Onlari aldirmadim ve güzel şeyler düşünmeye devam ettim derkennn. İceri iki kanun kaçağı girdi. Hepimiz çığlık atıp. Kosusuyorduk. En sonunda iki el silah sesi eşliğinde herkes donup kaldı. Sanırım polisten kaçmak için buraya girip bir rehine alacaklardi.Diye düşünürken biri sertce kolumdan tutup çekti.' Napiyorsun hayvan' dememe kalmadan. Birde baktimki seri katil tipli bir adam korktum ve sustum. Adam bana baktı ve'araban varmı'diye sordu.' V v v a rr' dedim.'Tamam polis gelmeden gidelim burdan'dedi arkadaşlarına.Ve benide götürdü.Beni niye götürdü onu anlamadım ama basbaya goturuyordu.Lan basbaya kaciriliyordum. Evet yeni fark ettim kacirildigimi ve is işten geçtikten sonra bağırmaya başladım. Ama ağzıma tikanilan alkollü peçete ile bayıldım. .....
Uyandigimda bir sandalyeye bagliydim. korktum çığlık attım. Uzaklarda bir adamın olduğunu fark ettim. Sustum ne konuştuğunu dinledim .Sanırım telefonla konuşuyordu.Soyle dedi'tamam abi biz kızı getirdik seni bekliyoruz'dedi. Iyice korktum.Organ mafyasi olabililerdi. Ama en kötü yanı okula gidip o gizli hayranimi goremicektim. 'Offff offf kacirilcak başka insanmi yoktu'.Diye bagirdim.'Sus mirildanma 'diye bağırdı adam bana derken. Iceri biri girdi. ......
ARKADAŞLAR ÇOK KISA BİLMİYORUM.AMA ÇABUK BOLUMLER YAYINLAMAYADA CALISIYORUM.OKUDUGUNUZ ICIN
TEŞEKKÜRLER AMA BIRDE VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM. .....:;))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yinemi Ben? ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin