Deel 1

237 6 0
                                    

Het was een grauwe Zaterdag ochtend me wekker ging al om 07:00. Ik was vergeten om die klote wekker uit te zetten. Ik stapte uit bed en zette me iphone aan ik had 86 nieuwe berichten!
Allemaal stuurde ze hetzelfde: VANDAAG JE SUSHI DATE MET SAMUEL!!! ik schrok meteen wakker shit dat is waar ook! Ik keek in de spiegel en ik schrok van mezelf ik leek wel een monster. Ohhww hoe stom kan je zijn Nour om zoiets te vergeten zei ik tegen mezelf. Ik rende naar de badkamer deed me pyama uit en sprong onder de douche. Ik wist totaal niet wat ik aan moest dus besloot maar gewoon met joggingbroek aan te doen en een rondje te gaan hardlopen om alle stress die ik al had er even uit te rennen. Ik had een uurtje gehardloopt maar nog niks gegeten dus werd ik alweer een beetje misselijk ik pakte snel eem broodje smeerde er chocopasta op en ging op de bank luieren. Me moeder kwam thuis van haar werk en zag dat ik op de bank lag te slapen en liet me nog even liggen ze had geen idee dat ik vandaag die sushi date had. Na een halfuurtje werd ik wakker en keek op de klok, holy shitt is het al zo laat!!! Me moeder kwam naar me toe en vroeg wat er nou weer was? Mam ik moet naar die facking sushi date! Ohh met die jongens van die ene B-Brave?, jaaaa!! En ik moet over een halfuur al in de trein zitten! Nou doe eens even rustig Nourtje... Mam hoe kan ik nou rustig doen als ik hier in me joggingbroek zonder makeup zit? Nou opschieten dan riep me moeder. Ik rende maar me kamer deed me mooiste jurkje aan spoot wat deo op en een luchtje snel nog wat makeup opdoen en gaan. Toen ik me jas aanhad kon ik me OV chipkaart niet vinden! Ohh dit ook nog mam hier kan ik dus echt niet tegen he ik kom echt te laat!! Nou rustig dan maar hoellaat moet je daar zijn? Half 7 antwoordde ik rustig, nou pak je tas dan breng ik je erheen, echt wil je dat doen!! Ohh je bent geweldig ik rende naar de auto stapte in en was er helemaal klaar voor.

Not the last dateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu