Deel 2

175 4 0
                                    

Eenmaal aangekomen in Amsterdam zag ik al op me horloge dat ik telaat was het was namelijk al 7uur, eerst zei ik tegen me moeder dat ik maar beter naar huis kon gaan maar eigenlijk durfde ik gewoon niet meer naar binnen... Maar uiteindelijk dacht ik ach laat ik maar gaan ik mag blij zijn dat ik deze sushi date heb gewonnen, ik gaf me moeder een kus en liep naar het restaurant. Toen ik binnen stond keek ik om me heen en dacht jeetje waar zitten die gozers?! Het is hier zo groot! Er kwam een jongen naar me toe gelopen het was Samuel! Ik gaf hem en knuffel en hij lachtte, 'zo dus jij bent de laatste?' zei hij, euhh...ja indd sorry daarvoor maar er was heel veel gebeurd... Maar voor dat ik verder kon praten werd ik meegenomen naar onze tafel. Ik zag de boys al zitten en gaf ze een knuffel, Sam vroeg of ik kwam zitten en schoof de stoel naar achter, ik ging zitten en er kwam meteen een ober aan en vroeg of ik wat te drinken wou? Ik zei heel snel doe maar een colaatje, Kaj reageerde meteen zo lekker boers hoor hahaha, ik werd knalrood en keek snel weg. Samuel zag het en pakte me hand keek diep in me ogen en zei 'trek je maar niks aan van die gozers ik had ook een cola besteld' ik lachtte en we praatte verder. En of het nog niet erger kon kwam die ober later nog een keer om te vragen wat voor sushi ik wou, ik wist het niet want ik listte helemaal geen sushi dus reageerde ik maar twijfelachtig doe maar gewoon iets verras me maar... De ober liep raar weg en ik durfde Sam niet meer aan te kijken. Na een paar minuten kwam de ober weer terug met de sushi, ik nam een hap en ging bijna over me nek... Sam keek me aan en begon heel hard te lachen, ik moest ook heel hard lachen en zei toen ik list helemaal geen sushi... Sam zei 'maakt niet uit babe ik eet ze wel op' ik schaamde me echt dood maar Samuel was zoo damm lief. Het was inmiddels 22:00 en de date was afgelopen. We maakten nog snel allemaal selfie's toen Sam ineens me telefoon vroeg, ik gaf hem en liep naar Kaj en gaf hem een knuffel toen Kaj zei: 'trek je niks aan van wat ik zei over je colaatje haha' haha nee deed ik ook niet hoor gekkie zei ik. Ik gaf Samuel nog een dikke knuffel en hij gaf me een kus op me voorhoofd. Ik liep het restaurant uit en zag me moeder nog niet dus ik wachtte zittend op een stoepje. 5 minuten later zag ik dat B-Brave ook naar buiten kwam maar ik ging niet meer naar ze toe, ineens voelde ik een tikje op me schouder..

Not the last dateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu