.....

213 25 61
                                    

Boş kağıda baktı Kuroo. Artık ilham da gelmiyordu. Yavaş yavaş kabullenmeye de başlıyordu zaten.

Sevilmiyordu. Kenma ve diğerleri de onunla takılmayı bırakmıştı. Çünkü artık etrafına eski neşe, sevgi ve huzur değil, tam tersini yayıyordu.

Saate baktı, 3.00. Gecenin üçü, bu genç adam herşeyden vazgeçmişti.

Sigara ve alkol yüzünden zaten kendini bitirmiş, suçu ise Y/N'de buluyordu.

Yavaş adımlarla tuvalete doğru adım attı. Böyle yaşamak yerine huzur bulmayı tercih ederdi.

Tavana ip astı. Eski, detaylı işlenmiş ahşap bir sandalyenin üstüne çıktı. Yavaşça ipi boynuna dolamaya başladı.

Ama birden durdu. Neden bir kadın için kendini öldürüyordu ki? Fazla saçma gelmeye başlamıştı. Her şey.

Tavandaki ipi boynundan geri dolayıp bir hışımla yere doğru attı.

Tekrar yatağa döndü. Ama uyumadı. Düşünmeye başladı, sevmezse sevmesin diye düşündü. Belki de değmezdi, Kenma'nın dediklerini hatırladı; "Sence de biraz fazla önem vermiyor musun Kuroo? Yani, sevmezse sevmesin. Ben bile bu durumdan sıkılmaya başladım."

Doğru diyordu, o karıya o kadar fazla değer yüklemişti ki götü kalkmıştı.

Sabaha kadar bunları düşündü. Uyumadı bile, şimdi ise çıktığı işe geri girmek için randevuya hazırlanıyordu. Yeni bir başlangıç yapabilirdi belki, bunu başarabilirdi.

_______________________________________

:0
Bitti
Final
Cus
Ama daha 100 okunma bile değil
Olsun be
Nasıldı kitap?
Aslında intiharla bitirecektim ama içim el vermedi.
Hadi öptüm 🤹‍♀️
🚪🚶

🎉 𝘽𝙚𝙜𝙜𝙞𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙗𝙖𝙘𝙠. - 𝙆𝙪𝙧𝙤𝙤 𝙏𝙚𝙩𝙨𝙪𝙧𝙤𝙪 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝘽𝙚𝙜𝙜𝙞𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙗𝙖𝙘𝙠. - 𝙆𝙪𝙧𝙤𝙤 𝙏𝙚𝙩𝙨𝙪𝙧𝙤𝙪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin