BELİZ' DEN: Annem son günlerde çok garip davranıyor. Ne olduğunu soruyorum ama bana cevap vermiyor. Bu merakımı gidermeliyim. Ama ya annem beni üzebilecek bir şey saklıyorsa bundan çok korkuyorum. Bir yanda annemin ne sakladığını merak ediyor bir yanda da eğer kötü bir şeyse diye üzülüyordum. Kapıyı biri çaldı gel demedim çünkü eminim kardeşimdir . Maya benim odama girmeye çok meraklıdır. Onu ne kadar uyar samda beni dinlememekte ısrar ediyor. Hayır yani anlamıyorum bu kız kime çekti acaba. Kapının açılma sessini duydum tam maya çık dışarı diyecekken uzay geldi. Uzay'lar bir kaç gündür bizim evimizde kalıyorlar. Annem her ne kadarda evlerinde tadilat var desede ben pek inanmıyorum aslında hiç inanmıyorum . Ardında bir çığlık attım .Uzay gözlerini bana çevirdi. Ardından çık dışarı diye bağırdım. Herhalde Uzay benden korkmuştu. Aslında korkmakta haklı çünkü ben bile bu çığlıktan korktum. Uzay dışarı çıktıkdan sonra zil çaldı. Genelde zillere Maya bakardı ama kimse bakmayınca ben bakmak zorunda kaldım. Postacı mı ? Postacıya ilk tepkim bu mektup nereden çıktı demekti. Postacı Beliz Martı deyince emin misininiz ? dedim. Evet diye gürledi sanki ne kadar sinirli bir insan verilen zarfı açınca üstünde kocaman harflerle not yazıyordu. Hemen açtım ve sadece yakınların sana yalan söylüyor yazıyordu. Sadece bu mu yani tek bu mu yazıyor kâğıdın her tarafına baktıktan sonra emin oldum. Bunu kim gönderdi acaba? En önemlisi kim bana yalan söylüyor annem mi diyerek geçirdim içimden. Annem ve Maya yanıma geldi ve o saçma sorularını sordu. Ne oldu? kim geldi? seni üzen ne ? Bu soru yağmurundan kurtulmalıyım hem de biran önce. Hım aklıma geldi. Çözüm Uzay o Maya'yı idare eder. Nerede bu Uzay işe yarmadığında önümde biter. Böyle zamanlarda onu bulmak mümkün değil ! .......... bu benim ilk hikayem olduğu için biraz kısa oldu ama 2.bölüm baya uzun olacak inşallah beğenirsiniz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOT
Randomhayatta her insan yalan söyler ama hayatta her insan affetmez Belgin affetmeyenlerden. Peki Belgin bir ağaçsa tutunacak dalları kimler?En çok beğendiği söz arkana bakarsan eskiden dersin